Aha dank je! Idd minder calorieën maar wel duurder. Mag ach, als je het verdeeld over 5 dagen vallen de kosten ook wel weer mee. Ik zie ik een bieten en boerenkool variant.
Poeh. Confronterend zo'n schema Ik kom uit Gelderland Vandaag een kantoor dag gehad, normaal werk ik in de zorg namelijk. Vandaag een redelijk goede dag gehad! #beetjetrots morgenvroeg weer aan de studie. Dat is mijn zwakke moment normaal. Dan ben ik zielig en heb ik chronisch zin in iets lekkers . Dus morgen als ik de kinderen naar school heb gebracht, dan ga ik wortels halen bij de Appie om te knagen haha. Verder nog een lekker recept met weinig calorieën, al doe ik er wel dubbele snijden en wortel in:
Ja maar je eet namelijk niet één wrapje. Maar 2. Dat vind ik eigenlijk wel duur. Tenzij je rijkelijk de wrap gaat vullen. Ben vanochtend op de weegschaal gaan staan. Ik schrok van het gewicht. Mijn gewicht is 90,2 :O 2 maanden terug woog ik 86,2 nog wat. Maar goed. Ik ben goed bezig nu! Daar gaat het om. Motivatie genoeg om af te vallen.
Bedankt voor het schema juf! Fijn dat er toch 0,6 kg af is, ook al is het al 2 weken, ga nog steeds in de min haha Sorry ik reageer woensdag ff uitgebreid, heb nu tentamen morgen en stage (lesvoorbereidingen) en ik ben kapot! Heb het vandaag zo druk gehad op stage dat ik gewoon vergeten ben normaal te eten, over de hele dag 2 boterhammen, als avondeten 2 wraps met kip en groenten. En veeeul water. Als alle dagen zoals vandaag zouden zijn zou het vast rapper gaan
Bedankt voor he mooie tabel! Mooi overzichtelijk. Tof dat je de tijd erin stopt Geen idee hoe er een ledenstop op kan. Ik weet niet of er een groep van gemaakt kan worden ofzo?
Voor het eerst dat ik ff een ochtend alleen heb. Zoon naar school en dochter naar de peuteropvang. Net 34 minuten op de wii bezig geweest. Valt vies tegen, word morgen vast spierpijn.
@lievemandie confronterend hè als de weegschaal niet doet wat we willen. Nu vol goede moed er tegenaan! En wbt de wraps, idd, je eet er 2 en dan heb ik natuurlijk kinderen die het ook willen eten, en vervolgens de helft laten staan en kan ik het weggooien. @Mississippi kijk uit dat je niet te weinig eet, want dan gaat je lichaam in overlevingsstand en val je weinig af maar kom je wel aan als je een keer wat meer eet. Gebeurd vast niet na 1 dag, maar het zou wel zonde zijn @panda86 Goed bezig! Wat heb je gedaan op de Wii? Ik heb er ook 1, maar die is nog steeds niet aangesloten. Is lekkere spierpijn (over)morgen Ik ben goed bezig, al ben ik wat te afgeleid voor de studie (taaie stof en wat vage opdrachten die erna gemaakt moeten worden) Vanmorgen langs de winkel geweest en komkommer en sandwichspread voor op brood straks gehaald, wortels om te knagen tijdens het lezen. Is beter dan koekjes oid wat ik na lang zoeken in de kast vind Iemand had het trouwens over mijn calorieën die ik over had, ik had die dag ook gefietst en daar kreeg ik best wel wat voor terug. Maar had geen trek dus niet meer gegeten. Ik heb ergens ook nog gelezen over negatieve calorieën, dan kost het je lichaam meer energie om het te verwerken dan dat het energie oplevert. Bijvoorbeeld komkommer en wortel gaat weer snel verder met de studie
@lievemandie ik ben eigenlijk met 3 kinderen altijd wel in beweging. Probeer ook zo weinig mogelijk de auto te pakken. @DRLB leuk nog een bv mama hier. Mijn kleintje is 4 maanden en ik zou allang stoppen maar het lukt me maar niet @panda86 lastig he.. tis zo'n oneerlijke strijd af en toe... goed bezig op de wii. Is dat zo'n balanceboard? @juf21 bedankt voor het schema. Misschien kan het @Beheer de titel aanpassen zodat er 'ledenstop' achter staat? @tessa321 werk je in de gehandicaptenzorg? Heb ik ook 15 jaar gedaan. Smaken de wortels? @Mississippi succes met je tentamen, of al gehad? Ik heb gister megaslechte dag gehad. Chips, chocola en snoep... baaalllll!!! Vandaag er weer tegenaan.. ik heb gewoon constant trek.. Nu heb ik donderdag en vrijdag ook nog feestjes met eten en alles erbij dus dat wordt een hele uitdaging!
Wij hebben gekozen voor een forum dat voor iedereen toegankelijk is. Er zijn geen besloten clubs meer mogelijk. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Ben goed bezig vandaag heb nog 100 calorieën over. Vanavond lekker de pompoensoep gemaakt van de AH. Zo'n verspakket. Hoe doen jullie het?
De kleine van mij is echt een ondeugd. Loop al de hele dag hem achterna. Ik heb geen rijbewijs dus ik heb altijd de benenfiets. Daarnaast ben ik altijd in beweging vanwege het werk wat ik doe.
Ja echt! Baalmomentje. Hoe heb ik het zover laten komen! Maar..de knop is gedraaid! Dus nu beter dan laat. Als je gesport heb..is het een voldoening!
Hmmm wat is het stil hier Ik ben nog goed bezig. Ondanks mijn kleine ijsje gister met de kinderen toch onder het aantal calorieën weten te blijven. I love wortels om maar even op te kauwen. Verder bewust bezig met het beleggen van brood met komkommer als mag vulling, smeren duurt langer en het eten ook. Daarom zit ik sneller vol Hopelijk is de weegschaal mee goedgezind zaterdag. Dat zal me denk ik het meeste motiveren om zo door te gaan. Ik heb er eigenlijk ook geen last van om zo te eten en snoep is er wel af. Succes allemaal!!
Nu je het zegt, ben ik mijn worteltjes vergeten voor mijn werk :O ik ben goed bezig. Ik heb spierpijn. Vanavond ga ik uiteten. Maar heb genoeg kcal over. Dus dat maakt niks uit.
En als je niet iedere week gaat uit eten vind ik dat je ook gewoon moet eten wat je lekker vind. Van 1x lekker uiteten word je niet dik. Bij twijfel tussen 2 gerechten kun je natuurlijk wel naar de kcal kijken Veel plezier vanavond!!!
Ehm..ik ga is wel gemiddeld 3 keer per week wel uiteten...maar dat is nu de laatste tijd niet. Ik wil meer thuis eten met de kleine. En het wordt wagamama. Ik heb lekker een donburi op. 934 kcal. en nog een mcflurry erbij.. ik heb nog +55 kcal over. Dus..dat is goed!
Haha dat is veel. Ik max 4x per jaar Je had dus nog niet veel gegeten vandaag? Nog kcal over is dan netjes gedaan! Ik zit op -3 maar goed. Uiteraard naar school gefietst (1x) en gelopen (1x) dus die 3 zijn wel verbrand haha