Nee, ik was om 5 uur klaar met werken. Ik had kwark met fruit en magere yoghurt en soepje als lunch. En veel water gedronken. In principe heb ik veel kcal verbrand. ik heb nog heeel veel over! Ik werk in een winkel en loop heel veel. Ik heb geen rijbewijs en ga altijd lopend naar mijn werk toe.
Hmmm dat schema zegt mij niet zoveel... Het groene lijntje in het cirkel is wat je aan kcal gegeten hebt?? Zo ziet mijn calorie app eruit. Die telt letterlijk af
Ik heb die van de fitnesspall. Die andere is mijn stappenteller van mijn apple watch. Het groene lijntje is exercise (fitness etc etc). Dat rode lijntje is wat ik aan bewegen heb gedaan. Active calories is wat verbrand heb en total calories zit die active calories wat ik zo heb verbrand.
Vanmorgen 10km gefietst. Met 2 tussenstops op school en KDV Mijn Garmin icm myfitnesspall rekent geen extra verdiende calorieën als ik bijvoorbeeld 10000 stappen gezet heb. Ergens wel vreemd aangezien ik met fietsen wel 255 kcal bovenop mijn dag verdiend heb. Al probeer ik die niet op te maken hoor. Vanmorgen al gespiekt. Morgen weer officieel wegen!
Wss moet je hem opnieuw syncen met de fitnesspall app. Vandaag rustdag denk ik met trainen. Overal spierpijn.
Hij heeft het fietsten al overgenomen. Lopen is kennelijk niet goed genoeg haha. Lekker spierpijn! Een ommetje wandelen kan toch ook nog?
Dat is idd ook goed bezig. Als je klaar bent, kom je dan hier verder poetsen?! Ik wil wel maar zo lastig met door studie. Die spaarzame uurtjes dat ik even kinderloos van moet ik ook echt van mezelf aan de slag. Het is iig lekker poets weer!
Dacht het niet ik heb thuis James (robotstofzuiger). Ik ga dadelijk als het kan de ramen schoonmaken. Haha
Wat zijn jullie goed bezig dames! Heb de batterijen van de weegschaal leeg, dus ik weet niet hoe het er voor staat.... Had afgelopen weekend wel weer een rokje aan en zag alleen maar m'n pens. Bah!
He meiden, Sorry dat ik even afwezig was. Was erg druk met allerlei feestjes en voorbereidingen om de kinderen onder te brengen enzo. Qua eten was dat ook niet erg goed voor me. Heb echt veel te veel gegeten en ook een slecht resultaat deze week 96.2. Is dus een halve kg aangekomen. Dat vind ik niet eens het ergste, heb vannacht weer vreselijke buikpijn gehad en amper kunnen slapen ervan. Op een gegeven moment 2 paracetamol en een naproxen genomen en toen ging het wel weer. Ik heb donderdag een afspraak bij de huisarts om het te bespreken. Maar 1 groot voordeel, heb nu wel weer extra motivatie om verder te gaan waar ik was gebleven want ik had wel echt de smaak goed te pakken. Ook al is het nu weekend, ik ga voor heerlijk gezond en licht en lekker veel bewegen met de kinderen. @tessa321, wat fijn dat je zo goed bezig bent! Worteltjes doen het hier ook altijd erg goed. Heb bij het avondeten altijd bakjes rauwkost staan, de kids vinden het ook erg lekker. Hoe heet ook alweer die calorieapp van jou? Wil toch eens gaan proberen. Wat een mooi resultaat heb jij deze week! @lievemandie, 3x per week uit eten! Woww duur grapje zeg! Ik echt maar 2x per jaar ofzo haha. Maar ik geef er ook niet zoveel om hoor moet ik eerlijk zeggen. Je bent wel heel erg goed bezig he! @juf21, ohh wat erg is dat he.. dat je in bepaalde kleding alles ziet.. Op zich wel goede motivatie om weer door te gaan toch? @ de rest, wat zijn jullie stil? Druk?
Ik heb verdorie weer geen meldingen gehad Vanmorgen helaas geen tijd gehad om te wegen. Ga morgen wegen. Heb afgelopen week wel slechte momenten gehad, dus verwacht niet dat ik afgevallen ben.
Ik ook niet!! Raar hè!? Net gewogen en zit op 84,3 toch weer iets! Heb sinds gisteravond heel erg last van pijn in m’n onderrug, word er helemaal gek van! Iemand nog tips daartegen? Edit: na het douchen nog eens op de weegschaal en nu geeft hij 84,0 aan! Dus ik houd het op 84 kg!
Moet je je periode krijgen? Moet je lang staan in de klas? Misschien een idee om je rugspieren te trainen? Net gewogen. 0,3 kg eraf!
Nee allemaal niet haha het begon accuut gisteravond, niks geks gedaan, was met een vriendin uit eten. En nu dus nog steeds niet weg, moeite met lopen zelfs. Ik heb idd wel zwakke buik- en rugspieren dus daar zou ik wat aan moeten doen! Maar wanneer??
Gewoon als je tijd hebt, rugspieren trainen. Om de dag 3x 15 reps met een dumbbel. Anders met miniband (heb je veel variaties met oefeningen). Of op je rug en dan je billen naar boven duwen.
Myfitnesspall Goed dat je naar de huisarts gaat. Vervelend die buikpijn. Super dat je weer gemotiveerd bent!! Ik heb een slechte dag vandaag, kibbeling op rijden de middag en vanavond bij vrienden eten, en da's meestal niet echt kcal loos haha. Morgen weer fris verder! Nu ff de tuin in snoeien.