Laatste poging tot zelf afvallen: zélf gezonder eten en zélf (gratis) bewegen. Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door juf21, 10 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tessa321

    tessa321 Fanatiek lid

    13 feb 2013
    1.000
    157
    63
    Gelderland
    Wbt de rugklachten. Paracetamol 4xdd 1gr en ibuprofen 3xdd 400mg nemen en gewoon blijven bewegen. Warme douche erop. Als het uitstraalt naar je benen of je hebt een doof gevoel in 1 been, dan even langs de huisarts.
     
  2. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Welke app is dat?

    Ben er nog hoor, maar even heeel deuk met toetsen en schrijfopdrachten.. allemaal deadlines
     
  3. tessa321

    tessa321 Fanatiek lid

    13 feb 2013
    1.000
    157
    63
    Gelderland
  4. lievemandie

    lievemandie Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    1.328
    507
    113
    Vrouw
    Roermond
    Wij gaan vaak uiteten. Vanwege familie/ouders . Elke verjaardag gaan we altijd. Zeker goed bezig! Om een mooie lichaam te creeëren moet je goed bezig zijn!
     
  5. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.453
    3.441
    113
    Vanmorgen op de weegschaal gestaan, 93.5
    Niet verwacht, dus erg blij. Daar raak ik gemotiveerd van.
     
  6. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ik heb me ook gewogen: woog 85,7 dus toch iets afgevallen in deze stresssssss tentamen week :-s

    Dussss heel blij!!!
     
  7. juf21

    juf21 Bekend lid

    20 mei 2012
    725
    139
    43
    Ik was afwezig omdat mijn zoon dit weekend wéér in het ziekenhuis heeft gelegen. Ben er wel zo klaar mee hoe vaak hij ziek is. :(
    Hij had dit keer flinke koorts en vlekjes, ze waren bang voor hersenvliesontsteking. Meteen daar een ruggenprik gekregen en hersenvocht afgenomen, maar gelukkig was alles in orde. Toch mochten we niet naar huis omdat hij zo ziek was.
    Inmiddels is hij wel weer thuis, maar nog steeds wel ziek.

    Heb het schema bijgewerkt. Ik zit nog steeds met een weegschaal zonder batterijen en dat vind ik héél naar merk ik. Werkelijk geen idee hoe het er voor staat. Aan de ene kant heb ik wel een goed gevoel: de broek van een maatje kleiner past weer, maar zit nog net te strak. Aan de andere kant niet de beste dagen gehad met het ziekenhuisvoedsel en een feestje met warm en koud buffet.

    Ik lees dat een aantal van jullie echt supergoed bezig zijn!! Top zeg!
    Aankomende week ga ik er ook weer voor! Lekker weer, dus ik wil flink naar buiten en echt even weer op m'n voeding letten.

    De afvallers.jpg
     
  8. tessa321

    tessa321 Fanatiek lid

    13 feb 2013
    1.000
    157
    63
    Gelderland
    @juf21 wat naar van je zoontje! Hopelijk knalt hij snel weer op. Zo zielig al dat geprik in zo'n klein lijfje...
    Deze wel maar naar een winkel op minimaal 5km afstand fietsen voor een nieuwe weegschaal batterij :)

    Dit weekend niet heel goed bezig geweest met eten. Niet wbt snoepen maar hebheb n de meest gezonde maaltijden genuttigd.
    Vanmorgen wel weer sinds maanden wezen hardlopen. Viel wat tegen. Ik was te warm aangekleed en mijn conditie heb ik toch weer ingeleverd...
    Morgen weer goed verder gaan is mijn motto :thumup: tjsakka haha
     
  9. panda86

    panda86 Fanatiek lid

    24 aug 2011
    1.431
    236
    63
    Hier vergeten te wegen. Vl was sinds vrijdag ineens ziek. Hadden verjaardag ben alleen gegaan. Kids waren uit logeren. Vlak voor ik ze ophaalde dochtertje ook ziek. Wasmachine draait nu over uren. Begin van de week was ik heel goed bezig. Vl kwam thuis met iets lekkers wat totaal niet gezond was.
     
  10. lievemandie

    lievemandie Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    1.328
    507
    113
    Vrouw
    Roermond
    Je kan beter HIIT (interval) doen met hardlopen. 1 minuut intensief hardlopen dan 5 minuten lopen. Verbrand je meer!
     
  11. panda86

    panda86 Fanatiek lid

    24 aug 2011
    1.431
    236
    63
    @juf21 heftig van je zoontje. Beterschap hopelijk knapt hij snel op. Dat word snel nieuwe batterijen kopen.

    @Tessa goed dat jet het hardlopen weer hebt opgepakt. Volgende keer gaat het vast alweer beter.

    @Elisabeth83 fijn dat er weer wat af is. Dat willen we graag toch.

    @Elsa86 jij bent goed bezig. Doe je nog iets speciaals? Sport je verder ook nog?
     
  12. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @juf21 wat super super heftig van je zoontje!!! Verschrikkelijk!!!! Heel veel sterkte! Hopelijk is hij heel snel beter!
     
  13. lievemandie

    lievemandie Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    1.328
    507
    113
    Vrouw
    Roermond
    @juf21 hopelijk is je zoontje snel beter. Beterschap. Doe rustig aan. Dikke digiknuffel
     
  14. tessa321

    tessa321 Fanatiek lid

    13 feb 2013
    1.000
    157
    63
    Gelderland
    Ik wil zo graag weer 5km achter elkaar lopen, heerlijk die Hardloop roes. De laatste keer was alleen voor de geboorte van onze kinderen :oops:
    Maar je advies neem ik zeker mee! Vandaag 4min hardlopen 2min wandelen gedaan. Ben nog maar 3km onderweg geweest maar je moet ergens beginnen hè:D
     
  15. lievemandie

    lievemandie Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    1.328
    507
    113
    Vrouw
    Roermond
    Ik heb 2 uur in de tuin gewerkt. Hahaha..na de vakantie komt mijn moestuintje :p ik moet mijn grond onkruidvrij maken :’( lekkere bio groenten!
     
  16. 1982Justme

    1982Justme Niet meer actief

    @Mississippi hoe is het nu met je rug?

    @tessa321 de draad weer op kunnen pakken na het etentje? Ik wil ook graag weer 5 km kunmen lopen maar red er waarschijnlijk niet eens 1 haha.

    @Elisabeth83 fijn dat je toch resultaat hebt in deze drukke periode!

    @Elsa86 jij ook goed bezig! Fijn!

    @juf21 wat erg van je zoontje. Je verteld het heel nuchter maar dat moet allemaal niet niks zijn zeg! Vreselijk. En dan toch nog de tijd nemen voor het schema. Als het een keer niet gaat houdt het op he!

    @lievemandie leuk een moestuin, zou ik ook ooit wel willen. We hebben nu wel altijd komkommers en tomaatjes in potten.

    @panda86 ook al zieke kindjes, balen zeg! Beterschap hoor!

    Hier mijn aangekomen halve kg er alweer af :) lekker bezig!
     
  17. DRLB

    DRLB Bekend lid

    11 dec 2015
    566
    23
    18
    Goedemorgen dames!

    Hier een druk weekend achter de rug, vandaar zo stil
    Slecht gegeten ook dit weekend :(
    Dus vandaag een frisse start
    Heb gisteravond smootiepakketten staan prepareren voor in de vriezer
    Banaantje, appel, aardbeien en een muffinvorm met magere yoghurt
    Wil elke ochtend starten met een smoothie en er dan iets van Brinta/havermout aan toevoegen

    De dames die al wat eraf hebben; super!
    De dames met zieke kindjes; beterschap

    Ik ga me woensdag weer wegen⌛️

    Liefs
     
  18. 1982Justme

    1982Justme Niet meer actief

    @DRLB wat een goed idee van die smoothies. En hoe doe je dat met die ticker? Ook lekker motiverend!

    Hier gaat het supergoed, echt de draad weer opgepakt. Fijn!
     
  19. lievemandie

    lievemandie Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    1.328
    507
    113
    Vrouw
    Roermond
    Vandaag de HIIT gedaan van bowflex op youtube..echt intensief. Ik ben daarna in de tuin gaan werken. Vanmiddag weer verder in de tuin. Na de vakantie komen de moestuintjes ;D gezonde snacks
     
  20. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Lekker bezig!!! Goed hoor!!
     

Deel Deze Pagina