Mijn weegmoment vanmorgen.... 87.6... #eigenschuld #paaseitjes #wateenweekgehad Vannacht 2uurtjes geslapen helaas
Ohh jij ook al! Hier ook echt een horrornacht. Ging al heel laat naar bed want was voor school bezig en toen ik eindelijk lag kon ik niet slapen. Heb het 3 uur zien worden en een uurtje later begon J. Ontroostbaar te krijsen, uiteindelijk is man er rond 6 uur uitgegaan met dr, maar meeen ik ben kapot! Ga zo ff wegen! Ben bang dat het niet best zal zijn
Hel hè, ik hoorde op het kinderdagverblijf dat veel kinderen slecht geslapen hebben door het Klokverzetten. Onze zoon was er alleen de dagen hiervoor ook al mee bezig. Nu iig naar bed gedaan met een zetpil. Hij was vaanschijf ook zo moe dat hij zo'n driftbui had dat hij gewoon boer met ademen en hij wil alleen maar papa. Behalve vannacht weer waarschijnlijk. Fijne avond en goede nacht gewenst!
Hmm rustig hier hier... Alles goed dames? Hier wel op de calorieën na. Ik let erg op naar die eitjes, dat snoep ik er soms een paar van op een dag ik ben bij als Pasen voorbij is.
Hoi meiden, Sorry dat ik een week niet heb gereageerd en geen schema heb gemaakt dit weekend.. Mijn zoontje werd donderdag ziek (griep, dachten we). Maar vanaf vrijdag kreeg hij steeds meer pijn erbij. Van zaterdag tot dinsdag is hij opgenomen in het ziekenhuis. Ze weten niet wat het nou geweest is. Heel veel pijnaanvallen. Ik vermoed iets met voeding: sinds we 3 volle luiers kregen dinsdag hebben we ons vrolijke mannetje weer terug en lijkt er niets meer aan de hand. Maar goed, het was een heftig weekend met veel stress en weinig slaap. Een voordeel: ik was een halve kg kwijt zag ik gisteren, ondanks dat we echt niet gezond hebben gegeten (patat, berehap...). @tessa321: ik kan de paasversnaperingen goed weerstaan. Maar... ik heb gisteren van een kind uit mijn klas een overheerlijk chocolade-ei met bonbons gekregen van de bakker. Súper lekker! Hier gaat elke avond wel één brokje vanaf... Verder gisteren ruim 6 km stevig gewandeld met een vriendin. Straks wil ik lekker een stukje gaan fietsen met mijn zoon. Als jullie me van het weekend even jullie weegmomenten doorgeven zal ik zondag het schema bijwerken, goed? Ik zal hieronder nog wat overheerlijke gezonde tussendoortjes uploaden vanaf mijn telefoon. Is echt een traktatie! Als jullie ook recepten hebben is het leuk om uit te wisselen.
Taartje Bodem (blender): *100 gram havermout *2 dadels in stukjes laten weken in lauw water *15 noten (3 soorten), bijv pecan, amandelen, hazelnoot *2 el kokosolie (ff laten smelten in de pan) *1 el koekkruiden *snufje zout Goed blenderen en dan stevig aandrukken op een taartbodem. Daarna kwartiertje in de vriezer of paar uur in de koekastk laten opstijven. Vulling: *250 ml Griekse yoghurt *2 el honing *1/2 theelepel vanille Zo min mogelijk roeren (wordt het dun van) en op de bodem verdelen. Laten opstijven in de koelkast. Voor serveren bedekken met vruchtjes (blauwe bessen) .
84,7, heb dan ook niet echt Mn best gedaan de afgelopen dagen met twee zieke kindjes thuis! Hier ook na de Pasen er tegenaan!
88'4. Ik ga proberen tijdens Pasen me ook te gedragen. Wil als het droog is lekker fietsen en wandelen met m'n zoontje. Met Pasen eten we beide avonden brood. Dus ik wil de lunch een beetje licht houden, yoghurt ofzo.
Oeps, ik heb geen meldingen gekregen en nooit meer aan dit topic gedacht. Heb niet alles terug gelezen. Ik snack niet zoveel meer en drink meer water. Vanaf komende week wil ik 2x per week gaan fietsen. Te beginnen met 5 km en dan opbouwen. Vanmorgen was het 94.7.
Nog een heerlijk recept en super simpel te maken. Recept 4 kwarkbollen: 1) Oven voorverwarmen 190 graden 2) Meng in een kom met een lepel: * 125 gr. bloem (tarwe, spelt of glutenvrij) * 1 ei * 1 tl kaneel * 1 tl koek-/speculaaskruiden * 1 el bakpoeder (Backin) * 75 gr. rozijnen * 275 ml kwark naar keuze (Optimel wintervariatie vanille/appel) 3) Leg met de lepel 4 bollen kleverig beslag op bakpapier op de bakplaat. 4) Bak af in 30 min. Draai na 20 min. even om
Ik heb het schema bijgewerkt. Volgens mij zijn we met z'n vieren overgebleven Elsa, Mississippi en Tessa. Arian, Diro, Justme, MrsDiabolo, Panda en Username: doen jullie niet meer mee?
Jazeker. Na morgen zijn de excuses in de vorm van paaseieren voorbij. Jij bent wel heel goed bezig @juf21 applaus sjakkaa!!!
Jazeker. Na morgen zijn de excuses in de vorm van paaseieren voorbij. Jij bent wel heel goed bezig @juf21 applaus sjakkaa!!!
He hoi meiden, Sorry dat ik niks van me heb laten horen maar ik had echt even geen motivatie en daarbij ook gewoon heel druk gehad. Vannacht heb ik een heel slechte nacht gehad. Buikpijn rechts net onder mn ribben. Dat was niet de eerste keer en ik heb sterk het vermoeden dat het door mijn overgewicht komt. Daarbij gister een opmerking gekregen van iemand en vandaag zwaar gefrustreerd in een pashokje toch weer een maatje groter moeten passen voor een bruiloft volgende week. Mijn knop is nu echt om. Geen excuses meer. Vandaag heb ik dan ook meteen een hele goede dag gehad. Mager beleg op brood, gezonde tussendoortjes en avondeten. Voel me weer sterk. Toch vind ik het jammer dat hier niet wat meer gereageerd wordt. Ik vind het fijn om elkaar te kunnen motiveren. Zelf heb ik ook ff niks laten horen, denk dat de groep misschien even te groot is waardoor het een drempel is om steeds te moeten reageren? Hoewel het nu lijkt dat er toch maar een klein clubje over is. Wie weet gaat het dan wel beter Hoe denken jullie daarover? Ohja, ik heb nog niet op de weegschaal durven staan maar weet zeker dat er behoorlijk wat aan zit. @juf21 jij bent wel erg goed bezig zeg! Mooi resultaat en je recepten zien er goed uit! @Elsa86 en heb je al gefietst? Het wordt ook gewoon tijd voor mooi weer! @tessa321 jij bent ook lekker op dreef zeg!! @Mississippi zijn de kindjes weer opgeknapt? Noufijne avond!!
@1982Justme ik ben het helemaal met je eens. Ik ben alleen nog niet zo heel goed bezig vorige week wel met brood met kaas en komkommer en komkommer met filet americain. Heb al wel de wortels schoon in de koelkast liggen om te knagen bij trek maar vanmorgen toch koekjes gegeten bij de studie Nu even abonneren. Tot morgen!!