Laatste poging tot zelf afvallen: zélf gezonder eten en zélf (gratis) bewegen. Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door juf21, 10 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Pfffff wat super heftig zeg!!!! Je hebt al een hoop meegemaakt!!! Ongelooflijk.

Ander contrast: grappig dat onze kindjes allen zo even oud zijn. Mijn jongste is van 27 juni en de ander van 26 mei
    En allebei aan een opleiding haha bizar!!

Hier mij vanmorgen gewogen... weeg 86,4!!!!!!! Dat betekent dat ik gewoon flink ben aangekomen. Dus nu weer strak er bovenop! Bij mij schommelt het zo zo erg!! Bah

2. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Bij de albertheijn heb je in de koeling ook wortelwraps, nog minder calorieën en ik merk echt amper verschil...

3. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @1982Justme ja leuk juist kom op met die
    Anekdotes.

@tessa321 het blijft een moeilijke strijd! Irritant he :(

4. 1982Justme

1982Justme Niet meer actief

@tessa321 .. hmm zou inderdaad best een galsteen kunnen zijn. Heb nu al de hele week geen last gehad... ik hou het in de gaten. Ik herken dat die zoete trek, daarom calculeer ik altijd een blokje chocola in na de lunch. Hebben we het vlgs al eens over gehad. Probeer heteens. Als je het jezelf toestaat laat je de rest liggen..
    @ de rest.. ik reageer later weer. Kleine spookt.

5. juf21

juf21 Bekend lid

20 mei 2012
    726
    139
    43
    Wow, wat een verhalen weer. Ik heb een druk weekend gehad, zit nu net even op de bank en mijn man wil nog graag even een serie starten.
    Vinden jullie het goed dat ik morgenavond de tabel bijwerk en reageer op jullie berichten? Slaap lekker voor straks en werkze morgen!

6. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Ja maar ik ga niet voor 5 wraps €2,50 betalen terwijl ik 8 wraps heb voor €1,25. Je kan zelf variëren met beleg. Ieder zijn ding. Voor mij werkt het zo beter. Voeding is 80% en bewegen 20%. Bij OptimaVita haar insta of youtube geeft ze leuke tips.

7. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ja dat is ook wel weer zo... gelijk stuk duurder. Ik heb het zelf nu 1 keertje gegeten en viel me mee qua verschil in smaak. Maar heb dan ook niet op de prijs gezet:eek::eek:

8. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    @tessa321 de kinderen krijgen vaak iets wat ik toch niet zo lekker vind. Ik heb geen last van mijn buikspieren, alleen die bolle buik.

9. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Wow steeds keek ik. En was het stil en nu ineens zoveel berichten.

Hier vooral afwezig geweest ivm 2 behoorlijk zieke kinderen en drukte met van alles. Mijn bedoeling is om wel verder te gaan. Hoop dat ik nog mee mag doen, las iets over ledenstop.

Leuk dat er zoveel voor een kleintje gaan. Wij hebben een zoontje van 4,5 en een dochtertje van net 2. Zou wel graag een 3e willen maar ook veel twijfels. Vl wil het niet ivm mijn diabetes. Daarnaast bij beide geen leuke baby tijd gehad, net weer wat rust in huis. Ons zoontje is ook een zorgen kindje denk niet dat een 3e hem goed zal doen. Heb mij er bij neer gelegd als is wel moeilijk. Zijn voor nu genoeg andere doelen waar ik me op wil richten.

Hier tijdens te boodschappen geen verkeerde dingen gekocht. Ben helaas we bijna 2 kilo aangekomen. Word hier zo depri van. Heb ook nog een lange weg te gaan. Wil graag weer starten met weight watchers.

10. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Als het nou in de aanbieding was, was het een andere verhaal geweest. Dan sla je die in. Boodschappen zijn al duur genoeg.

11. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.050
    178
    63
    Gelderland
    @ wortelwraps: ik zal ze binnenkort eens vergelijken. Ik weet ook dat er nemen wraps zijn. Misschien meer zoveel calorieën maar zal wel meer vullen denk ik.

@1982Justme ik ben zo bang dat ik het niet bij 1 blokje kan houden, daarom haal ik het ook niet in huis :)

@juf21 dat mag hoor. Fijn dat je ook een sociaal leven hebt :thumup: is het een leuke serie?

@Elsa86 kan fysiotherapie iets voor je doen of moet dat geopereerd worden? Zo'n bolle buik lijkt me idd ook niet fijn.

@panda86 vervelend dat je een ziekenboeg thuis had. Maar fijn dat je er weer bent! Nog meer bakken dat de weegschaal niet doet wat je wilt. Heb je een idee waar het vandaan komt?
    De groep is idd ineens gaan leven. Hopelijk gaan de kilo's er zo ook sneller af :D en van mij mag je blijven hoor! Al ben ik niet de starter van dit clubje.

Hier een goede dag gehad. 10mm recreatief gefietst (met windscherm en kind haha) daarna gewerkt en goed op de calorieën gelet. Vandaag 1116 gegeten en nog ruim 900 over. Door het fietsen mocht ik meer van de fitnesspal.

Vanavond ook lekker gewerkt.

Slaap lekker allemaal!

12. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.050
    178
    63
    Gelderland
    Hmmm ik kan de wrap niet vinden in de Appie app

13. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Het heet no fairytales.

14. 1982Justme

1982Justme Niet meer actief

@Mississippi gezellig dat je er weer bent! Geen idee hoe dat werkt met die notificaties. Heb jij nu 2 of 3 keizersnedes gehad? Ik 3 maar ze waren niet heel negatief over een 4e. Van die max 3 komen ze ook langzaamaan weer wat terug. Pieker jij maar 'lekker' verder. Er is niemand die dat voor jou/jullie in kan vullen.

@Elisabeth83 balen dat je aan bent gekomen! Nu er weer flink tegenaan?

@juf21 lekker met je man op de bank is ook belangrijk! Doe maar rustig aan. Als het ook niet uitkomt wil ik het ook weleens overnemen hoor.

@panda86 tuurlijk ben je nog gewoon welkom. Hoop dat we bij het schema weer wat overzicht hebben wie er nu nog wel of niet zijn. Balen dat je aan bent gekomen maar hopelijk pak je de draad weer op.

@tessa321 900 kcal over... Je moet het natuurlijk zelf weten maar ik ga altijd pas blijvend afvallen als ik wel voldoende eet. Anders lijkt het meer zo'n crashdieet. Of kwam dit toevallig zo uit vandaag.. euhhh gister?

@algemeen welk gedeelte van nederland wonen jullie allemaal? Ik woon in de kop van Noord Holland.

Nou ladies, fijne dag allemaal!

15. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Ik woon in het Zuiden van Nederland. (Limburg). :)

Wat voor beweging doen jullie dan? Ik train met gewichten. Voor de rest loop ik heel veel.

16. DRLB

DRLB Bekend lid

11 dec 2015
    566
    23
    18
    #176 DRLB, 9 apr 2018
    Laatst bewerkt: 9 apr 2018
    Hallo dames,

Ik kom me ook voegen bij jullie clubje!
    Gisteren toevallig nog met mijn man gesproken, wil de zwangerschapskilo’s nu echt eens kwijt..
    Geef nu meer dan een jaar borstvoeding en schuif het maar telkens weg, ja ik mag niet te veel afvallen want ik geef nog borst... maar dat betekent niet dat ik de hele dag moet snoepen en snaaien, ik eet zoveel suiker dat ik allereerst eens (doordeweeks wil stoppen met suikerproducten).

Wij zijn nog niet bezig met een tweede maar heb me wel voorgenomen dat ik met dit lijf nu nog geen tweede wil. Baalde mijn vorige zwangerschap al zo dat ik niet echt een mooie buik had :( herkennen mensen dit? Ik heb me zoooo laten gaan in de zwangerschap, mede door mijn emoties (ons hondje is overleden toen ik zwanger was). Nu wil ik mezelf weer eens terug!

Sporten, tja, wandelen? Ik woon ook in (zuid)Limburg trouwens @lievemandie :)

Ik ga me zo wegen en dan geef ik het in dit topic door.

Edit: 92,7 met 168cm daar mag wel iets af :p
    Mijn doel is om 75 kg te wegen, liefst 68 maar die hoop heb ik voor nu even opgegeven.

Liefs!

17. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    @DRLB ik woon nu 4 jaar in Heel. Maar ik heb altijd in Roermond gewoond. Misschien als je dichtbij woon. Kunnen we misschien samen gaan wandelen of sporten. :p

18. DRLB

DRLB Bekend lid

11 dec 2015
    566
    23
    18
    Helaas!! Vlakbij Maastricht :(

19. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Hoe het komt omdat ik ben aangekomen komt denk ik door toch de verkeerde/ teveel dingen eten. Ik ben niet echt van de snoep. Hebben we ook niet in huis. Als het er wel is gaat het heel snel op. Ben ook niet een chocolade junk zoals veel vrouwen haha. Vind vooral lastig wat te eten. Vooral variatie. Heb wel eens zin in een salade maar weet niet hoe en wat dus blijft het erbij. Vind ook nadeel dat de gezonde dingen zoveel duurder zijn. Il heb trouwens al van kinds af aan overgewicht. Op mijn 15 was ik nog zwaarder als voor de zwangerschap voor de oudste. Ben in 2011/2012 33 kilo afgevallen.

Ik wil weer gaan sporten op de wii. Hopelijk morgen dan toch echt mijn eerste ochtendje zonder kids.

@DRLB welkom. Succes en wel herkenbaar hoor. Zie soms vrouwen waar ik echt jaloers op was hoe mooi hun buik dan is. Toen ik voor de 2e zwanger was moest ik nog iets van 12 kilo kwijt. Toen ik weer wilde beginnen bleek ik zwanger. Mijn diabetes werkt ook niet in mijn voordeel. Hier uit het noorden, net in Drenthe.

20. juf21

juf21 Bekend lid

20 mei 2012
    726
    139
    43
    Nou dames, hier is de tussenstand. Er zijn er een aantal héél goed bezig!! Helaas ook een aantal die in de plus komen te staan. Kom op meiden! Deze week weer terug naar beneden, dat kunnen jullie!

Weet iemand hoe ik er een ledenstop op kan zetten? Ik kan het onderwerp niet veranderen.

Arian, Diro, MrsDiabolo en Username: doen jullie nog mee?
    Anders laat ik jullie uit de tabel. De afvallers.jpg

Deel Deze Pagina