Goh, ga toch wel erg twijfelen aan mijn reactie. Jeetje, wat een rare testen! Ik had toch echt gezworen dat test 3 het mooiste was, maar als ik de test van vandaag zie, die is toch bijna positief! Dit schept wel erg onduidelijkheid zo... Als ik jou was zou ik om de dag klussen en blijven testen.
Ja, ik snap er ook zelf niks meer van en bij mij is het binnen de afleestijd ook duidelijker dat was bij test 3 ook al. (zie test 6 beide foto's als voorbeeld) dan na de afleestijd. Het zijn gewoon geen voorbeeldtesten in ieder geval en ik blijf idd maar doortesten tot mijn temp aangeeft dat ik een eisprong heb gehad, wat ik ook al lang had verwacht. @Chelleke; ik heb je geaccepteerd als vriend, dus ik weet je te vinden en jij mij Groetjes, Carlien
He?? Da's wel gek zeg! Die van vandaag ziet er in mijn ogen echt positief uit! Hij is in elk geval donkerder dan die van dag drie! Gek hoor! Inderdaad goed door blijven testen. Ik zou voor de zekerheid morgen ook aan het eind van de ochtend testen, en dan 's avonds weer. Dan heb je goed zicht op of hij donkerder of lichter wordt. Rare hormonen ook. Waarom kunnen ze niet gewoon volgens het boekje werken...
Nou ik heb net weer getest en weer zoals gisteren (test 6 en 7). Ik kan er met mijn kop niet bij, normaal als je een eisprong hebt dan heb je toch niet zulke testen, dan heb je toch lichte testen?? De reden dat ik zeg dat ik vandaag 'waarschijnlijk' mijn eisprong heb is omdat mijn temp dipt, moet alleen nog wel even afwachten wat mijn temp morgen doet, maar toch... Sorry, geen foto, ik kan dit niet.. Mijn man doet dit altijd, ik vraag wel even of hij hem er vanavond op wil zetten. (Die wordt al helemaal gek van mij met zp) Groetjes, Carlien
Het kan wel zijn dat je piek net tussen de testen van gisteren en vandaag zit. Dan was de streep nog donkerder geweest. Jeetje, dit is wel gissen. Eind van de middag nog een testje doen!
ik heb 1 x een ronde ovu testen gedaan en had de hele cyclus dit soort streepjes.. dan weer donker, dan weer licht.. maar bij Piek had ik een KNALL positieve test.. T veeeeeel donkderder dan de C.. daarna weer donker licht donker licht.. maar net niet zo donker als C of echt veel lichter.. het wisselde hier enorm.. de echt Piek is echt heel donker.. de zw. en kids ovu testen heb ik toen gebruikt.. ik zie er nog geen positieve tussen..
Nou de testen van vandaag, ze zijn toch wel lichter dan die van gisteren volgens mij Ach, ik weet het eigenlijk ook niet. Zelfs met ovulatietesten kan ik niet positief testen.. (Test 8 van vanmorgen, 10.30 uur.)
Stel vandaag is mijn tempdip echt een tempdip zoals normaal (denk ik als ik een eisprong heb) dan heb ik toch een eisprong gehad?? Of moet je dan perse een positieve ovu-test hebben gehad? (Test 9 van vandaag, 18.00 uur.)
Ik heb denk ik nog steeds geen eisprong gehad. Mijn man had vanmorgen de wekker gezet, maar de tijd was versprongen:x. Dus heb ik om 6 uur (met het idee dat 7 uur was) 36,3 gemeten en later, want ik ben gewoon blijven liggen 36,5 om 7 uur. Dus ik weet niet eens welke meeting ik aan moet aan houden en dan nog zijn ze allebei niet echt hoog. Mooi balen dus!! maja.. ik ga maar eens naar het werk, is ook nodig hé Groetjes, Carlien
@luckybird; Voor mij zijn het zoveel twijfeldagen dat ik alsnog failliet ga. Ik vindt dat echt belachelijk dure testen Sorry ben een beetje anti-cb Volgens mij betaal je daar meer voor het merk.. Maar goed ze doen het ook, die van Z&K, want ik had gisterenavond dan toch eindelijk mijn positieve ovulatietest!! Misschien wel een goed teken mijn LH-piek met Oud&Nieuw!! Zie hieronder nog even de foto van mij knaltest!! En iedereen een gelukkig nieuwjaar en heelveel positieve ovulatie- en zwangerschapstesten gewenst!!
Zo zeg, wat een knaltest joh! Dat had ik niet verwacht eigenlijk! Ik dacht dat die je eerder had geplaatst ook al positief was! Maar deze springt van het scherm af! Nu dus twee spannende weken! Succes meid!! Ik duim heeeeel hard voor je!
Ja, goed hé?!?! En dat op dag 34 nog zo'n knaltest!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Goed geklust, morgen nog een keer voor de zekerheid en dan op de wachtbank... Mijn LF is 12 dagen en op 12 januari moet ik naar de Gyn.... Dus dat wordt nog best spannend!! Groetjes, Carlien
Nou ik ga heeeeeel hard voor je duimen!!! Heb je eerder al eens zo'n test gehad? Of gebruikte je nog geen ovutesten? Inderdaad flink klussen nog even, hihi. Ei springt iets van 24 tot 48 uur na de positieve test geloof ik. Ik hoop het zo voor je dat het raak is! Op dag 34 zo'n positieve test is wel bijzonder, haha! Goed dat je bent door blijven gaan met testen! Anders was dit eitje er gewoon tussendoor geglipt! Hou je ons op de hoogte??
Hieronder trouwens nog even de test van vanavond en van later op de avond. Die van later op de avond heb ik gedaan, omdat ik dacht dat die ander niet goed was, ze zijn namelijk wel heel erg licht!! Bijna omo-wit zoals ze dat hier op zp noemen... Zal mijn eisprong dan zijn geweest? (nr. 4 & 5) Groetjes, Carlien
Lijkt me dat je voldoende hebt geklust hoor! Volgens mij kan een eitje iets van 12 uur na de sprong bevrucht worden. Dus gezien je testjes hebben jullie het helemaal 'goed' gedaan! Je hebt het in iedergeval voor je ei gedaan, dus in theorie zouden de zaadjes dan moeten liggen wachten op je ei! Kunnen ze meteen aan de slag, haha! Haha, met het bezoek in de kamer even snel een testje doen... Tja, dan kun je manlief niet met goed fatsoen van de bank trekken natuurlijk... Dat je testjes zo snel wit worden na de sprong is volgens mij normaal. Bij mij was dat ook zo. Vond het zelf wel gek dat ze zo snel 'verdwenen' zeg maar. Maar betekent dat je je LH piek hebt gehad. En als jij nu geen ei hebt gehad, dan weet ik het ook niet meer! Ik wacht in spanning af!!
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Mijn man is net naar kruidvat gereden en heeft daar van die K2V5 testen gehaald.. En ik had een licht 2e streepje!! Wel rose!! Ik heb geen foto, want de goede camera kan ik nergens vinden.. Ben benieuwd wat de gyn. er van zegt En nou hopen dat alles goed gaat en dat de test donkerder wordt!! Doe even in een paar topics hetzelfde berichtje, want zit helemaal met mijn hoofd in de wolken!!
Nog niet feliciteren IK weet het nog niet zeker.. Maar toch bedankt! Heb vanmiddag bloed geprikt en de gyn. kan nog tot 8uur vanavond bellen en anders morgen en dan hoef ik niet meer te turen Ik hoop het echt zo.. Ze heeft ook nog een inwendige echo gedaan en daarop kon ze nog niks zien Maar daar was het ook te vroeg voor zei ze.. Ze kon alleen maar verdikt en meer slijmvlies zien, ze zei dat dit kon horen bij en een zwangerschap en bij een menstruatie, dus dit zegt niks. Verder zag alles er trouwens goed uit. Alleen mijn eisprong kwam te laat. Vanaf een cyclus van 35 dagen noemen ze het te lang. Nou zie mijn handtekening.. Dus gaan ze mijn eisprong volgen en miss clomid geven, mocht de bloedtest negatief zijn dan.. Groetjes, Carlien