Als mijn dochter iets superleuk vind stopt ze haar vuist in haar mond en schud haar hoofd heen en weer. Ze maakt er ook geluid bij en je hoort dan: bwabwabwa. Dit ziet er zoooo melig uit dat ik echt in een deuk lig. Doen jullie kindjes dit ook? Of andere gekke dingen als ze iets superlollig vinden? Oja ze hijgt soms ook als ze iets heel leuk vind. (naast kirren en lachen natuurlijk)
Allereerst.. het woord keimelig nog nóóit van gehoord, vandaar dat ik hier reageer.. ff denken want het is al een mooie tijd geleden.. Mijn zoontje laat alles 'zien' door de telefoon. Is hij bijvoorbeeld aan het bellen met oma en vraagt zij wat hij aan het doen is. Ik ben boekje aan het lezen oma, KIJK MAAR en dan houdt ie de telefoon bij t boekje. LOL
kei melig, logisch toch, haha, zeg ik ook zo vaak Wat grappig dat je meid dat doet, die kindjes verzinnen echt wat aparts altijd.. Mijn zoontje spant alle spieren aan, balt zijn vuistjes en trek zijn open mondje naar beneden en naar achter, zodat we de onderste rand van tandvlees zien (met die twee grappige tandjes) en dan dat geluid erbij: ehhhhh, je hoort echt dat ie alles aanspant. en dan lachen erna
die van ons gaat blaffen onze kleinste hond blaft heel snel, vooral als hij iets bekends ziet of mijn ouders, en zij doet hem compleet na, waar we ook zijn, zie je haar beetje springen en dan oef oef zeggen
Julia heeft net het schudden met haar hoofd geleerd. Niet echt schudden, maar meer zo'n soort dansje met haar hoofd en schouders. Lachen!! Vooral als wij dan zeggen: 'Nee??' 'Jaaaa!!' En dan ja schudden, echt ze ligt in een deuk! En waarom ?!?
Finn zwaait sinds een paar dagen...en dan niet alleen bij weggaan...maar gewoon heel de dag...als hij een hand ziet bewegen gaat ie hoor! Hahaha! Dat indianengeluidje heeft ie ook af en toe...en ligt dan helemaal in ene deuk zelf! en hij valt graag achterover...keihard...als ie zit of staat gewoon jezelf naar achteren gooien zodat mama en papa schrikken!
Als ze iets stouts doet en ik betrap dr, dan rent ze snel weg en gaat ergens staan met haar handjes voor dr ogen als in ´ik ben verstopt want ik zie zelf niks, dus mama ziet me vast ook niet´ haha
Heerlijk he! Nina zwaait nu ook steeds, ook naar de mensen op tv en naar de poes Ze kan ook dansen met haar hoofd en schouders, zo leuk om te zien. En als ze in de wipstoel zit en ik begin tegen dr te lachen dan lacht ze nog veel harder terug