smsje naar de papa van een klas genootje van mijn oudste: ze zit weer veilig in de klas, heeft een broodje met knackworst op en een los worstje. En voor het lekker weer een ijsje. Het was volgens mij een suc-6 want ze wil graag nog een keer komen.
sms naar collega; hey..... hoe zijn de eerste dagen thuis verlopen?? kan .... een beetje zijn draai vinden? ik wilde iniedergeval even laten weten dat ik aan je denk. xxx
naar mijn vader via sms: Twee armpjes, twee beentjes, een neusje en een kloppend hartje. Je wordt opa van een garnaal. (v.w. mijn eerste echo)
sms naar me vriend.. "ik heb het hartje van de baby gehoord prachtig weer" whatsapp naar een vriendin die zwanger is.. "jeetje meid vervelend dat je zo klote voelt nog maar effe, zie je vrijdag!!"
whatsapp naar mn man die aan het pokeren was: alstie slaapt niet haha dan maak je hem juist wakker die wilde jayden een kusje geven gisterenavond omdat hij continue wakker werd van nachtmerries.
laatste sms: hihi fijn he zo een collega die dat mogelijk maakt voor je kom je niet te laat morgen? geniet ervan, je hebt het verdiend! xxx
laatste ping bericht was van mijn beste vriendinnetje; '' oh haha okee '' En laatste sms was van een vriend; Dan schikt het wel, zien jullie morgen! om 11 uur goed. hahaha Groeties M.