had even een klein vraagje. marinte heeft met 2 maanden en een week haar eerste vaccinatie gehad. maar haar tweede krijgt ze door omstandigheden van het buro pas als ze ruim 3, 5 maand is ipv 3 maanden. kan dit eigenlijk geen kwaad dat ze hem wat later krijgt? en die van 4 maanden dat er dan weer wat korter tussen zit? stom had het eigenlijk moeten vragen toen ik op het buro was maar heb er toen niet aan gedacht. heb hier eigenlijk helemala geen verstand van. wie kan me helpen???
ik denk dat ze het bij het bureau met de afspraken wel regelen. er zit een bepaalde tijd tussen de inentingen. ik zou het bij je volgende bezoek even zeggen, dan houden ze wel rekening met de volgende afspraak.
Volgens mij kan het geen kwaad, hier heeft ze ook een keer 2 a 3 weken later de inenting gehad, omdat ze bij het CB de afspraak verkeerd hadden ingepland. Toen ik thuis nog eens ging zitten rekenen en dat merkte, heb ik ze opgebeld, maar het maakte niet uit, dus die afspraak is toen gewoon blijven staan.
Mijn zoontje krijgt zijn inenting nu ook later, moet de prik van 11-maanden nog krijgen maar de laatste keer had hij hoge koorts toen ik naar het CB moest. Heb afgebeld en nu krijgt hij de prik als hij net 1 week 1 jaar is, dus ook te laat. kon geen kwaad volgens het CB.
Wesley krijgt deze week zijn eerste prikken. De vorige keer was hij nog net geen 8 weken en mocht het dus nog niet. Als hij 4 maand is krijgt hij de prikken van 3 maand. Hij loopt dus een maandje achter met zijn prikken, maar dat was helemaal geen probleem zei de arts, zolang hij ze maar krijgt.
Hier zeiden ze dat er max 6 weken tussen mag zitten.. Ze houden 4 weken aan, maar als een kind ziek is vaccineren ze ook niet, dus vandaar de marge.. Djayson krijgt ze ook pas 6 weken later omdat ze met de vakantie periode zaten.. (hij krijgt woensdag zijn 2e)