Waar heb ik recht op, garantie, product vaker kapot

Discussie in 'De lounge' gestart door sara1988, 9 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Inmiddels is de slang van onze stofzuiger in 3 maanden tijd nu al voor de 3e keer kapot, laatste keer hebben we een nieuwe opgestuurd gekregen maar deze liet vandaag ook weer los.
    Wat mag je nu eisen van de verkoper? Of heb ik nergens recht op?
    Nu hebben ze me aangeboden om een nieuwe stofzuiger dezelfde op te sturen zodra ik deze terug gestuurd heb.
    Het liefst zou ik voor hetzelfde bedrag gewoon een andere uitkiezen, zou ik dat kunnen eisen of mag ik al blij zijn dat ze me een nieuwe op willen sturen, krijg inmiddels een aardige hekel aan deze stofzuiger :$

2. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    ik zou vragen of ik voor dat bedrag een andere sotfzuiger mag uitkizen. Nee heb je ja kun je krijgen dus gewoon vragn

3. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Ik zou het inderdaad gewoon vragen. Zelf zou ik ook behoorlijk klaar zijn met deze stofzuiger.

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik geloof dat je na 2x reparatie of vervanging met hetzelfde product, recht hebt op je geld terug. Of dus idd een ander product met dezelfde waarde.

5. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Bedankt voor jullie reacties, ik heb toch nog eens gebeld en heb een andere stofzuiger mogen uitkiezen, deze is wel wat goedkoper dus krijg ook nog het verschil terug, hopen dat we met deze meer geluk hebben!

Deel Deze Pagina