hoi lang hier niet geweest want mijn computer was kapot maar ik heb een vraag ik ben 4 dagen ove tijd geweest maar gister is de langens gekomen ik denk dat het uit gebleven is omdat ik nogal een nare maand achter de rug heb de vriendin van mijn schoonvader is overleden en mijn broertje is aan het flippen hij heeft een Psigose maar nu heb ik extreem veel pijn en bloed ook erg echt erg is het verstandig als ik naar de dokter ga of heeft iemand een idee wat het is of heeft iemand dit ook al eens gehad groetjes
Het is goed mogelijk dat het door de stress komt. Het overlijden van een dierbare en die psychose van je broertje geven natuurlijk veel stress en zorgen. Ik zou het nog even aanzien. Mocht je je ongerust maken, kan je natuurlijk je HA bellen. Neem een paracetamol. Dat kan geen kwaad. Beterschap en sterkte. Aleida
Doordat het wat later was, kan het ook dat het heftiger is en dus meer bloed en meer pijn. Ik zou me er niet druk om maken en als een paracetamol niet helpt iets zwaarders nemen. Ibuprofen ofzo. Veel sterkte!
Volgens mij werk Ibuprofen/brufen e.d. bloedverdunnend. Pct-mol is minst schadelijk en werkt ook prima. Anders neem je 2 per keer. Max 8 per dag. Groetjes, Aleida
ik ga wel naar de dokter ik kan niet slapen het doet me zeer en asperines werken niet bij mij en Ibuprofen/brufen ook niet alles niet kwa pijnstiller in pil vorm
nou net de ha gebeld is die man ziek en die asistent zecht dat ik het nog maar even aan moet zien zulke mensen moeten niet ziek zijn of op vakantie gaan
Ale alles in pilvorm niet werkt, zou je ook nog een zetpil kunnen proberen. Is natuurlijk ook een pil, maar niet oraal.