heb 3 en half maand geleden een prachtige dochter gekregen ben nog niet weer ongeteld geweest nou is de condoom gescheurd zou ik nu alweer zwanger kunnen zijn?? zou de kans klein zijn??
Ja dat kan, je kunt alweer zwanger zijn. Hoe groot of klein die kans is, kan ik je niet zeggen, maar er is een kans. Je eerste eisprong komt meestal al voor je eerste menstruatie. Zelf werd ik voor het eerst ongesteld toen m'n oudste 3 maanden was (en ik gaf volledig BV, dat biedt dus ook geen bescherming). Ik ken ze wel hoor, broertjes met ongeveer 1 jaar verschil in leeftijd. Die moeder was ook nog niet ongesteld geweest, en wel zwanger. Je zou, als je echt nog geen zwangerschap wilt, een MAP kunnen halen (schijnen zonder recept verkrijgbaar te zijn bij Kruidvat en apotheek). Is ook niet 100% betrouwbaar overigens, en kan wat vervelende bijwerkingen hebben. Informeer anders eerst even bij je HA (ook of je dit mag in combinatie met BV, als je dat geeft). En als je het eventueel wel zou willen, zou ik afwachten en over een week of 2 een zwangerschapstest doen.
hier zo'n mama. na 5 maanden wilde ik wat gaan kijken of ik al weer eenc yclus kreeg, ik was nog niet on gesteld geweest, maar voelde me anders. heb twee weken lang positieve ovulatietesten gehad. handleiding er maar eens bij gepakt: dit kon ook gebeuren nav een zwangerschap. zw.test gedaan: super zwanger! onze zoontjes schelen 14 maanden. tussen de tweede en de derde maar 1 periode gehad.
als ik zwanger ben is het van harte welkom had er liever iets langer tussen dan een gezelligge drukte lijkt me ook wel weer leuk om zwanger te zijn vond het heerlijk... met haar was ik binnen 3 maand zwanger na stoppen met pil wil geen map pil halen geef ook borstvoeding lijkt me voor de kleine niet echt goed nog even afwachten dat ik vind ik het minste
In dat geval is het inderdaad gewoon afwachten. Over 2 weken kun je testen, is het negatief dan zou ik er van uit gaan dat je niet zwanger bent. Nog even spannend voor je, dus...
had effe een pendel gevraagt volgens haar ben ik zwanger nog effe afwachten over 2 weekjes eerst maar eens testen