driftig, 17 mnd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ryanne, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,
    zit met iets en weet niet wat ik er mee moet doen.
    F doet heel vaak met haar voeten over elkaar heel hard en dan heel hard krijsen. Eerst dachten we dat ze pijn had maar ik heb het idee dat ze het doet als ze boos is. Geen idee waarom ze het doet maar ze doet het oa als ze naar bed moet en niet wil of als ze haar zin niet krijgt ofzo.

Nu is ze alweer een tijdje snachts aan t spoken en vannacht zouden we haar laten liggen. Om 2 uur was t raak en heeft ze wel een kwartier aan een stuk gebruld. niet gehuild maar echt geschreeuwd niet normaal. Uiteindelijk toch gaan slapen en toen ik haar vanochtend oppakte zag ik dat beide voetjes op de bovenkant helemaal kapot waren. zoals wij een bijnablaar hebben van nieuwe schoenen ofzo. zo'n bovenste vel eraf
    nu weet ik niet wat ik hiermee moet..

Toegeven wil ik niet want dan heeft ze t precies hoe ze t hebben wil maar als ik die voetjes zie denk ik damn..

2. owja een maillot of sokken aantrekken helpt niet evenals een slaapzak of pyamabroek. die trekt ze allemaal uit..

3. niemand?

4. Mickys

Mickys Actief lid

30 okt 2005
    339
    0
    0
    Bestaan er in haar maat nog van die pakjes uit 1 stuk met voetjes eraan? Of misschien kun je die zelf maken van een pyjama uit één stuk en daar sokjes aan vast naaien. Dat krijgt ze toch niet uit????

Sneu zeg!

5. Mickys

Mickys Actief lid

30 okt 2005
    339
    0
    0
    Al een oplossing gevonden????

Deel Deze Pagina