Hallo allemaal! Mijn NOD is 29 of 30 november, maar ik heb nu sinds dinsdag ongikrampen en een dikke week last van pijnlijke, zware (.)(.) ... Dinsdag begon het met hele felle steken onderin (die ik bijna weg moest puffen), en het is daarna overgegaan in ongipijnen, die nu 'gewoon' zeurderig voelen, alsof je ongi bent zeg maar, terwijl ik het pas 29/30 november zou moeten worden (liever niet natuurlijk ).. Wat zou dit eventueel kunnen zijn? Weet alleen nog van toen ik zwanger was van Jamie ik ook weken voordat ik ging testen ongipijnen had, en mezelf steeds vertelde dat ik nog wel ongi zou worden.. Is het verstandig om nu te gaan testen? Of moet ik echt wachten tot na mijn NOD (met mijn onregelmatige cyclus)?
Ik gok op napijnen van je eisprong (aangezien die nu dan nog maar een dag of 2/3 geleden is) Ik had dat eigenlijk altijd nog een paar dagen erna.
Nou ik heb mijn NOD de 24ste of 25ste en ik heb ook last van ongi-pijnen! Nou weet ik dat mijn lichaam mij heel goed in de maling kan nemen, dus ik focus me er niet echt op... Ik weet wel van vorige maand dat ik een week voor NOD heel erge ongi krampen had en dat ik de dag erna een innestellingsbloeding had, helaas was het een vroegtijdige miskraam.. Heb je misschien je ei eerder gehad? Dat kan natuurlijk ook!
Ik heb geen idee wanneer ik mijn ei gehad heb met mijn onregelmatige cyclus.. misschien inderdaad wel dinsdag. Maar ik werd net wakker met weer hele felle steken, zo fel dat ik net voorovergebogen naar beneden liep...
Misschien dat je idd eerder je ei hebt.. Jeetje, wat voor heftige steken zijn dat zeg? Klinkt niet gezond! Ik werd vanmorgen wakker op mijn buik en het eerste wat ik dacht was: auw, mijn borsten...
heykes, oei die felle steken zijn natuurlijk minder! een test zal nog veel te vroeg zijn nu! anders kun je eens bellen naar je arts en daar eens je verhaal doen! want met nog zolang met pijn zitten klinkt niet echt gezond! veel succes meid en ik wens natuurlijk het beste liefs,
Nou, heb net doktersassistente gebeld. Aangezien ik een onregelmatige cyclus heb, weet zij het ook niet... Even afwachten en als ik weer pijn kreeg moest ik maar even langskomen.. dus ik ben nog niks verder nu... Ik hoop het zo.. [-o<
Hé, ik had precies hetselfde! Ook nu doen ze nog onwijs zeer, meer dan normaal voor mijn nod! Hoop niet dat het elke maand erger wordt!
hoii ik had 6 dagen voor mijn NOD vreselijke steken onderin mijn buik en lage rug pijn kon bijna niet lopen of opstaan en toen ik 7 dagen over tijd was heb ik positief getest ik hoop voor je dat jij ook een posi test krijgt
Ben nu bijna een week verder, heb nu al 9 dagen last van ongesteldheidsgevoel onderin mn buik... nog niet ongi... vind het maar een raar ding hoor, zo'n lichaam...
Wanneer zou ik eigenlijk het beste kunnen testen? Uitgaande van mijn kortste cyclus ben ik vandaag 1 dag overtijd, uitgaande van mijn langste moet ik het pas vrijdag worden... maarja, steeds nog de bekende ongikrampen... weet het ff niet meer hoor.