Laatste trimester

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sweetangel28, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Wij hebben ook al een geboortekaartje uitgezocht. Alles is al klaar , we hoeven alleen nog de datum gewicht en lengte in te vullen als de baby er is.

Hey meiden hebben jullie ook al last van soort krampen/weeen bij baarmoeder
    ? dat had ik gister en ik schrok ervan gelukkig duurde het niet lang anders zou ik de verlos bellen

2. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen

Hier ook last gehad van krampen ja niet echt hevig maar wel vervelend gevoel alsof ik ongi moest worden trok me door naar het been .. Nu ook niet zoveel last meer :) Zal erbij horen denk ik ;)

3. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ja ik heb er ook last van, bijna elke dag wel een keer. Krampen alsof je ongesteld moet worden.. Volgens mij zijn het gewoon voorweeen en hoort het erbij..

4. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    hmm, dat gevoel ken ik niet. Klinkt idd wel als voor weeen.
    Hie was alles goed vandaag bij de gyneacoloog. Mag dan ook weer terug onder controle van de vlos! Gelukkig maar. Urine was ook goed zat wel iets eiwitten in, maar dat was normaal. pff hele opluchting!

5. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Wat fijn bloem dat alles goed is !! :D

6. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ja fijn dat alles goed is.. En ook dat je nu weer gewoon op controle bij de vk kan, is vast ook dichterbij je huis..

7. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    ja zeker dichter bij huis. Vlos is gewoon in onze woonplaats. Ziekenhuis toch zeker wel een half uur rijden. Hopen dat de bloeddruk nu gewoon zo blijft de rest van de zwangerschap!

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

nou ben opgelucht dat ik niet de enige ben. Vandaag trouwens maar 2 x van die steken gehad

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

wat is het stil hier

10. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Jaaaa even lekker uitslapen he!? Hahah, dat kan nu allemaal.. Ik ga vandaag eens kijken naar de molton hoes.. Vanmiddag heb ik de liggings/groeiecho, heb er veel zin in! Mijn moeder gaat ook mee, die is nog niet eerder bij een echo van haar eerste kleinkind geweest. Dus hoop dat ze een klein beetje de tijd voor ons nemen..

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ghurubaa en hoe was de echo????????

12. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Jaaa zoals ik al gehoord had: niet erg veel bijzonders hihi.. Ze is nu zo groot dat je haar niet meer helemaal in beeld kan zien, dus de beelden die we zagen waren ook niet zo duidelijk herkenbaar..
    Maar ze nam wel de tijd voor ons, keek eerst even alles na wat ze na moest kijken (en dat was in orde) en daarna heeft de vk wel haar best gedaan om even haar gezichtje te laten zien, en d'r voetjes en handjes enzo.. Dus al met al was het toch weer leuk, ook voor mijn moeder!

Ze ligt met d'r hoofdje al vrij diep in m'n bekken, dus draaien gaat ze niet meer gelukkig.. :D

Had net weer flinke ongesteldheidsbuikpijn, maar nu is het weer weg..

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oh wat fijn dat alles goed was en leuk dat je verloskundige ff alles wou laten zien. Die van ons deed het ook gelukkig anders is het ook nniks aan he

14. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    fijn dat alles goed van ghurabaa! en luek dat ze nog ff keken naar gezichtje enzo. Ik kreeg vandaag ook een snelle echo, maar kon er niet veel meer van maken. Dat was wel jammer want had mijn zus meegenomen, die ook nog niet eerder mee was geweest naar een echo. bloeddruk was nu weer 145/85. Snap er echt nix van hoor. Volgnes mij kunnen ze gewoon niet zo goed meten bij de vk. Vindt die ass, ook maar een stom mens.

15. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen

Wat fijn meid dat ze toch de tijd nam voor je !! En hartstikke goed dat het allemaal zo goed gaat :D:D

16. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    @ bloem wat jammer voor je dat de echo zo snel voorbij was !! En bloeddruk kan toch altijd wel verschillen hoor :)

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hoii ! als jullie het goed vinden kom ik met jullie meekletsen :)
    (ben volgens mij t minst ver maar maakt niet uit :D )

kletste al een heeele tijd met Sweet maar omdat we maar met zn 2en zijn is ons topic gesloten helaas :( dus dacht dan kom ik gezellig hier mee kletsen .

mochten er vragen zijn ? stel ze gerust ;)

x lydia

18. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Het is rustig hier ;)
    Vandaag controle bij de vlos gehad en alles was goed. Ze is al helemaal ingedaald. Daar hoopte ik een beetje op gezien ik vorige week indalingsweeen heb gehad. Sinds een paar dagen moet ik ook voor elk druppeltje naar de wc :) Super frustrerend.
    Vandaag ook de proefdruk voor het geboortjekaartje gehaald. Toch gek om haar naam al op zo'n kaartje te zien staan. Het maakt het zo...echt ofzo haha.
    Gister het nieuws gekregen dat mn zus niet meer zwanger is. Bij de eerste echo kwamen ze erachter dat het hartje gestopt is met kloppen bij 9 weken. Ze is er helemaal kapot van. Vind het zo erg voor haar.. :(

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oeh zoe, das heftig nieuws.. :(

hoe voelen indalings ween ?? weet hier wel zeker dat ons meisje ook eind naar beneden licht en moet ook echt voor elk druppie naar de wc !..
    VK zei vorige week al dat ze nog net niet ingedaald was maar voel zoeen druk af en toe daar beneden en opstaan word ook steeds moeilijker dus denk dat ik (als ik volgende week naar de vk moet ) te horen krijg dat ze wel goed licht :D

20. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    ja he..
    Indalingsweeen bij mij voelde als hevige menstruatie krampen in mn buik en rug. Dit kwam echt in vlagen: paar minuten op en paar minuten af. Daarna de hele nacht pijn in mn bekken/onderrug gehouden.
    Ik heb idd ook die druk daar beneden. Gister nog geprobeerd om een stukje te fietsen. Geen aanrader dus als ze al is ingedaald ;) pff wat was dat ongemakkelijk!

Deel Deze Pagina