Ooh leuk ly !! Shoppen is altijd leuk vind ik haha Het zonnetje schijnt lekker dus het weer heb je mee Naar welke film ga je in de bios ?? xxxjes
Zie je meis altijd wel wat leuks te doen Doe je zelf ook mee aan de ramadan ? Lijkt me wel erg moeilijk als je zwanger bent Volgens mij hoeft dat ook niet of wel ? Hier ook weer blij met het zonnetje En geen hitte daar ben ik helemaal blij mee haha .. Gisteren was echt triest buiten
idd, ben ook wel blij met het weer zo! niet te warm, en toch weer een zonnetje erbij vandaag. Vrees alleen dat we die morgen en overmorgen niet meer zien. Ik vroeg me idd ook af of je ook mee doet met de Ramadan ghurabaa?
Jaaa heerlijk dit weertje! Lekker zonnetje, warm, maar niet heet :d Perfect Ik hoop wel mee te kunnen doen met de Ramadan ja, dus ga het ook zeker proberen. Het is ook voor zwangere vrouwen verplicht om te vasten, mits ze niet bang is voor haar gezondheid of dat van haar kindje, en mits ze zich tijdens het vasten goed voelt. Is dit niet het geval, dan mag je niet vasten. Oftewel: Je moet goed kijken of je het aankunt. En dat zal ik ook wel doen. Als het niet gaat, dan heb ik het in ieder geval geprobeerd. Maar hoop zooooo dat het gewoon goed gaat, want het is zo'n mooie maand ik wil het niet missen.. (al zou ik de hele Ramadan sowieso niet af kunnen maken want de kleine zal sowieso voor het Suikerfeest geboren worden..)
eej weer back nog een mooi vestje voor onze mini gekocht en naar harry potter in de bios geweest. ghurba als je het niet haalt moet je het inhalen toch ? ( was dacht k bij een collega van mij ook )
Klopt, als je door je gezondheid niet mee kan doen dan mag je niet vasten maar dan moet je wel voor elke vastendag 5,- betalen aan arme mensen zodat zij daar van kunnen eten. En de dagen die je gemist hebt moet je later inhalen, wanneer je gezondheid dat weer toe laat. (Maar als je chronisch ziek bent hoeft dat uiteraard niet..)
ja was wel leuk, weer n echte harry potter . vind het altijd wel leuk om ze te kijken (1x en dan niet meer )
hey dames, Wat is het rustig hier! Hoe gaat het bij iedereen? Heb echt een dipdag vandaag. Verveel me en heb nergens zin in. Echt een bleeh gevoel. Komen we er vanmorgen achter dat onze fietsen uit de schuur zijn gestolen... Mooi balen ook nog! Verder last van een zeer hoofd. Hopelijk is het morgen over, anders ga ik toch maar weer extra naar de vlos bellen. Straks is de bloeddruk toch weer omhoog geschoten.
@ Lydia: Ja Harry Potter kijk je denk ik maar 1 keer. net zoals Lord of the Rings, komt geen eeeeeeinde aan!! haha.. @ Bloempie: Ooh wat erg van jullie fietsen! Mijn moeders fiets is laatst ook gestolen, kon wel huilen voor haar.. Kan me er altijd zo boos om maken. Wat niet van jou is moet je gewoon afblijven, het is al belachelijk dat je je fiets überhaupt op slot moet zetten..
Hoii meiden Jeetje bloem wat balen zeg van je gestolen fietsen Inderdaad even die hoofdpijn in de gaten houden meid ! Hier ook helemaal nergens geen zin in blegh veel last van de buik Morgen weer naar de verloskundige voor controle maar zal vast wel weer allemaal goed zijn liefss
hii ! bloempie, pff das klote! uit de schuur ooknog! (zijn ze dan niet verzekerd als ze bij je in de schuur staan ? ) hier vandaag naar Beverwijk geweest.. niks voor mij haha al die rommel en drukte.. maar wel nieuwe allstars gescoord die van mij waren echt OP! haha helemaal kleurweg ( waren roze ) en doorlopen haha. dus kan weer vooruit. ohja en een coole huge! opblaasbare tekst gehaald HOERA EEN MEISJE! en dan roze voor aan t huis straks
Beverwijk al lang niet meer geweest En idd niet alle hallen zijn leuk hou ook niet zo van die rommel.. Welke kleur Allstars heb je nu gehaald ? Wat leuk zo'n opblaasbare tekst !!
hi dames, Dat je dat nog kunt volhouden lydia, naar beverwijk. Dat hoef ik echt niet meer te doen. Vrijdag nog ff naar de zomermarkt in de stad geweest, maar na 15 min was het echt al wel weer gebeurd met mijn rug. Wat betreft de fietsen: ik denk niet dat we verzekerd zijn, want de schuur en poort zaten niet op slot. Fietsen uiteraard ook niet, dus nalatigheid van onszelf. En zeker ook een goede les, want we waren best wel laks met het afsluiten van de deuren (ook van het huis). Dus eigenlijk moesten we wel ff met de neus op de feiten gedrukt worden. Gelukkig dan maar 2 fietsen. Had het echt veel erger gevonden als ze in huis hadden ingebroken!
ohhnee indd als ze en de schuur niet op slot zaten niet nee shit zegg ! hier zijn we ook TE laks moet ik toegeven hoor achterdeur is bijna altijd open en t is dat we een garage aan de tuin hebben dat die natuurlijk dichtzit en je daardoorheen moet voor de spullen dus kun je niet zo makkelijk komen maar daar staan ook 2 motors in.. hmmz.. misschien scheelt het dat ik 3 weken korter zwanger ben.. ik moet ook niet te lang stilstaan of lopen hoor.. tussendoor ff zitten
Hoi ladies hoe is het hier met iedereen ?? O jeetje bloem das niet zo mooi Maar goed dat je ervan geleerd hebt en je alles nu op slot maakt Ooh ly hebben jullie de achterdeur s'nachts dan ook open ? Ik zou dat wel eng vinden Je weet maar nooit . Hier gisteren bij de verloskundige geweest alles weer goed en ons meisje is mooi ingedaald ..Verder is de verkoudheid eindelijk aan het verdwijnen gelukkig maar werd er gek van ! Ben blij dat het weer ook weer beter is hier blauw luchtje en geen regen ! Ook beter voor de vierdaagselopers hier Had het erg sneu gevonden als het alleen maar druilerig weer was geweest denk ook dat er veel mensen af zouden vallen.. Wens jullie allemaal een hele fijne dag !! liefsss
ohja jij woond natuurlijk in nijmegen mn schoonzusje loopt de 50 km ( mafkees ) fijn dat jij en jullie meisje weer goedgekeurd zijn hier laatste dagje.. alles opruimen en morgen weer lekker naar huis.. heb t wel gehad met t rotweer ( ja nu ist indd even super weer ) xx
Haha ja een echte nijmeegse O jeetje 50 km das veel maar het is wel een heel leuk en gezellig evenement Wat jammer dat het zo'n rotweer geweest is meis Voel je je verder goed ? Ben je er al achter gekomen of je die liggingsecho krijgt ??