Fijn dat alles goed was bloempie! En gefeliciteerd met je 37weken grens. Nu mag je officieel thuis bevallen! Ik heb zelf nog weinig last van voorweeen. Wel af en toe als ik in bed lig een menstruatiegevoel onderin maar dit houdt altijd maar even aan.
Fijn dat alles goed is bloempie Hier ook last van ongikrampen van tijd tot tijd en erg harde buik maandag de laatste echo ben blij haar weer eventjes te zien liefsss
Ik ben morgen ook 37 weken Jeej.. Hier ook veel last van voorweeen/menstruatiekrampen. De hele dag door wel.. Van mij mag het gaan beginnen
menstrautie krampen, nou die had ik gister dus ook de hele dag! Best wel vervelend. Vannacht redelijk goed geslapen, en nu is het weer rustig. Kindje was ook echt super druk gister in de buik, alsof hij/zij er wel uit wilde komen haha. En steeds harde buiken. Daarbij een spoortje bloed verloren. Nou ja, we zien wel weer wat vandaag ons brengt. Hopen dat die voorweeen niet voor niets zijn en al een beetje werk verrichten haha
ghurabaa gefeliciteerd met je 37weken!!! Oeh spannend bloempie, klinkt onrustig in je buik. Hopelijk betekent het wat!
Jaaaaa 37 weken.. Ben zo blij dat ik deze mijlpaal heb gehaald.. Nu mag ze ook gewoon komen eigenlijk, hoewel.. Ik voel de nesteldrang nog niet echt, hebben jullie dat wel? (ik bedoel dan de drang dat je huis spik en span moet zijn en dat je het gevoel hebt nog 100 dingen te moeten doen voor de baby komt)..
Oh ik heb trouwens net (pas?) ontdekt dat ze de nieuwe collectie babykleertjes hebben bij de H&M Gelijk even een paar heeeeeele schattige Uggs gescoord en hele leuke (wanna be) Minnetonka's. Zo schattig! Heb maat 17/18 gekocht, dat waren de kleinste. Maar geen idee wanneer ze die ongeveer aan kan! Kon ze niet laten liggen, haha
Jaaaaaaaaaaaa, die "UGGS" had ik ook gezien, en meteen besteld, weet zo niet meer welke maat, maar heb het ruim aangehouden omdat onze knul al vrij forse voetjes had bij de 3d echo. Heb eigenlijk geen plek meer in de kast, maar laat me dan toch weer verleiden, hè?! Nu is het écht afgelopen!!!! #zeizeheelschijnheilig#
Jaaa die minnetonka's wil ik ook Vind ze superschattig Heb hier een overzichtje voor je met maten Centimeters Maat Leeftijd 9,6 cm Maat 16 0-11 maanden 10,3 cm Maat 17 0-11 maanden 11 cm Maat 18 0-11 maanden 11,6 cm Maat 19 12-15 maanden 12,3 cm Maat 20 12-15 maanden 13 cm Maat 21 12-15 maanden 13,7 cm Maat 22 16-25 maanden
Jaa ze zijn zooooo cute! Maar dat ze ze ergens tussen de 0 en de 11 maanden aan kan ga ik wel vanuit ja.. Alleen het zijn wel echt herfst/winter schoentjes (nja vooral die Uggs dan) dus hoop dat ze ze ook dan past.. Wil trouwens ook dat capuchonjasje kopen, die bruine met oortjes er aan! Maar ook daar twijfel ik welke maat ik moet nemen als ze het van de herfst/winter moet dragen.. Maar 62 of 68?? Lastig hoor.. Trouwens net van mijn zus echt superlieve baby Vans gekregen, in het roze! Wordt een verwend dametje dat weet ik nu al..
whoehoee ! heb die baby'uggs' ook besteld in 2 maten de kleinste + de grootste haha .. (heb ook echte Ugg's voor mini) en heb spijkerbroekje met dat riempje ook besteld cute! ( wel maat 68 vind dat voor hele kleintjes niks )
Huh ik dacht dat die Uggs niet op de site te bestellen waren.. Ik zag ze in de winkel maar in de webshop kon ik ze niet vinden..?
Nee nog een keer gekeken maar kan geen Uggs vinden.. Ben ik zo kippig? (of bedoel jij misschien die Minnetonka's )
Hoe kan ik dan zo kippig zijn? Haha.. Waar vind je ze dan? Als ik op "Baby meisjes 62-86" klik zie ik ze er echt niet bij staan..