Laatste trimester

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sweetangel28, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee hoor, ik moest ook effe zoeken; vind het er idd niet overzichtelijker op geworden...

H&M geeft je fashion en kwaliteit voor de beste prijs

Je kunt gewoon onder dameskleding kijken, bv. zoeken bij tops, jeans, elke categorie afzonderlijk, en dan staat er telkens onder in het sub-menu MAMA...

2. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ohja ik heb het gevonden.. Jeetje ik vind het maar onduidelijk allemaal, haha..

3. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Meiden! Hebben jullie de klossen eronder staan? Ik wil ze deze week halen maar vraag me af of ik ze alleen kan tillen? Hoe zwaar zijn ze?
    Vandaag lekker naar Harry potter geweest met een vriendinnetje, ideaal weer ervoor! Helaas dachten meer mensen dat en was het loeidruk in de bios haha. Ik was daarna wel helemaal kapot. Merk dat ik niet zo goed meer tegen mensen om me heen kan. Hebben jullie dat ook?
    Verder denk ik dat mn buik weer gegroeid is de laatste dagen. Hij zat al in de weg maar nu doet het ook gewoon pijn als ik vooroverbuig of kracht zet met mn buikspieren. Pfff tja, je moet er wat voorover hebben :p

4. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    @ Zoe: Volgens mij brengt de thuiszorg winkel ze bij je thuis toch? (althans dat is mij verteld).
    Wij hebben een boxspring en klossen er onder gaat niet lukken. Ik heb een extra matras dat ik paraat houdt mocht de kraamzorg klagen, zo niet heb ik er ook liever niks onder..

Ik heb ook veel last van bandenpijn, heel laag onderin me buik. Gister was het helemaal rampzalig, vandaag gaat weer wat beter.
    Merk wel dat als ik zit dat mijn buik sinds kort een beetje op mijn bovenbenen leunt, haha.. Dus ook weer aardig gegroeid..

5. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Klossen zijn niet zo heel zwaar; wij hebben er van de week 4 kunststoffen meegenomen, had ook wel op de fiets gegaan. We hebben ze zelf gehaald in de thuiszorgwinkel bij het ziekenhuis, maar eerder die week gaf de VK ons ook al een formuliertje van een of andere firma die het aan huis kwam leveren, als je wou. Kan dus allebei...

Mijn buik "hangt"al maanden op mijn bovenbenen als ik zit!!!!:$:$

6. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Oh haha, nee bij mij pas sinds deze week.. :D

Ik vind de schopjes die ze geeft de laatste dagen zo onprettig aanvoelen, heel naar. Alsof mijn buikwand van de binnenkant beurs is ofzo.. :( Hebben jullie dat ook?

7. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja, dat ken ik wel! Het gaat er een stuk lomper aan toe nou, niet meer van die lieve, schattige "plopjes" waar we maanden terug allemaal zo enthousiast over waren...;) Onze uk ligt al heel lang hetzelfde en ik voel ook echt beurse plekken van binnen hoor! Als hij 's nachts wel eens goed op dreef is, word ik er wel eens wakker van, zo sterk istie!

BTW; primeur: We zijn uit de naam!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hèhè, dacht dat we er niet uit zouden komen, maar gelukkig........ Ben er zo blij mee!!!!:p

8. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    mooi dat jullie uit de naam zijn gekomen kabouter! Lijkt me ook wel een beetje stressig als je al zo vlak voor het einde zit?
    Mijn buik hangt ook al een tijdje op mijn benen. Vindt het nu zelfs fijn om met mijn benen wijdt te gaan zitten en mijn buik er tussen te laten hangen (hoe charmant:p haha). Hier verder geen last meer gehad van het ongesteldheidsgevoel, en ook geen bloed meer verloren. Gewoon weer afwachten dus...
    Ik heb trouwens niet echt last van beurse plekken, maar wel dat het kindje steeds met zijn kontje rechts onder mijn ribben gaat liggen waardoor ik steeds rechtop, of zelfs scheef moet gaan zitten. dit is vooral 'savonds. Misschien dat mijn maag vol zit na het eten dat ie dan naar die kant opschuift?
    Hier gister ook naar de bios geweest. Naar bad teacher. Nog even lekker met z'n tweetjes eruit. Nu kan het nog haha.
    OOk bij onze bios was het ontzettend druk!
    Vindt het toch wel spannend nu om zulke uitjes te doen. Je weet maar nooit wanneer de vliezen breken of de bevalling begint haha.

9. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Net wat je zegt ja... Je gaat er nu toch wat meer bij nadenken als je de deur uitmoet...
    Wil vanmiddag eigenlijk zooooooooooooooo graag ergens heen, en nu IS het MOOI WEER hier, ik voel me redelijk, maar ergens durf ik ook weer niet goed, want hubbie (lees: vervoer naar ZH) kan niet mee....:(

10. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Haha mijn man vind het ook niks als ik nu de deur uit ga. Ik wou laatst met de bus naar de stad maar dat vond hij helemaal niks. Hij is als de dood dat we daar lopen en de vliezen breken, dat ik dan zo de bus in moet! Haha.. (en dat terwijl we 5 min. van de stad af wonen)
    Hij gaat nu liever met de auto :D

Mijn zus gaat wel binnenkort verhuizen, en dan gaat ze 45 min rijden hier vandaan wonen. Twijfel wel of ik dan nog voor de bevalling langs moet gaan of niet. Als de vliezen breken en het begint gelijk al heftig op gang te komen (de weeen) dan lijkt het me namelijk heel naar om nog 45 min in de auto te moeten zitten..

11. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hoiii meiden :)

@ Zoe hier nog geen klossen in huis en ga ze ook niet in huis halen heb met de verloskundige erover gehad en word toch echt te hoog met klossen onder mijn bed ik zou uitkomen op bijna 95 cm .. Dus we hebben besloten dat niet te doen ... We maken er kleine houten klosjes onder zodat het bed toch iets hoger komt te staan maar niet zo hoog dat ik er een springplank bij nodig heb haha :p Drukte kon ik al slecht tegen maar heb er nu meer last van ja word er heel erg kriebelig van als het te druk is om me heen. Hier zit de buik erg in de weg haha

@ kabouter wat vervelend die beurse plekken :( hier gelukkig geen last van ons meiske beweegt veel maar echt schoppen doet ze niet meer gelukkig :) wat fijn dat jullie er eruit zijn met de naam !! Ben benieuwd

@ bloem haha dat met die benen wijdt dat ken ik wel :p maar hier gaat het automatisch kan niet anders meer zitten.. Ook hier gisteren naar de bios geweest en erg druk ! begrijp wel dat de uitjes nu erg spannend worden ja het kan dan ook ieder moment gebeuren.

@ Ghuraaba hmm nee lijkt me ook niks dan een ritje terug te moeten van 45 minuten als je pijnlijke weeen hebt

Hier vandaag de laatste echo gehad ze lag er heerlijk bij haha met de handjes had ze de voetjes vast en ze lag haar tong uit te steken :p Verder weegt ze 2500 gram ze is dus een kleintje :) Maar ben zelf ook niet groot dus sta er ook niet gek van te kijken.. Nou ben benieuwd wanneer ze gaat komen het word nu wachten wachten wachten ... Wie word de volgende in dit topic :D In ieder geval heel erg veel succes dames mocht het gaan beginnen !!

liefsss

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hoi !

ghurbaa ik dacht eerst ook dat ze de mama-lijn eruit hadden gehaald maar staan er indd ergens tussen.. heel raar!

en die babyuggs had ik gevonden via de nieuwe lijn voor de baby's foto's :) bij toeval.. maar ze zijn wel cool !

fijn kabouter dat jullie uit de naam zijn :) , toch een hele 'zorg' minder :D

spannend sweet, ben ook beniiuewd wie de volgende is :D!

13. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    die uggs zijn zekers sweet !! :D Heb ze ook gezien vind die roze zo leuk !!

Hoe is het verder met jou meis ?

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja wel goed :)
    vandaag weer begonnen met werken.. nog 2 weekjes, nog 7 dagen waarvan 2 halve :D

verder is kleintje kei hyper incl voeten in mn zei/mn ribben en (voor mn gevoel ) door mn buik heen..
    en kan echt niet meer slapen haha ..

verder gaat het wel goed ;) !

volg. week donderdag de laatste echo .. ben benieuwd!

15. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Ooh heerlijk verlof in zicht !! :D Fijn dat ze lekker hyper is in de nacht hahaha maar ja kan beter zo zijn als dat je niets voelt toch :) Maar is idd beetje vervelend als je wilt slapen !

Spannend de echo !! Ben benieuwd :D Gaan ze ook kijken hoeveel jullie meisje ongeveer weegt ?

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    weet ik niet .. het is een liggings echo .. zal t wel vragen misschien kan ze een schatting maken..

17. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    @sweet: fijn dat je laatste echo goed was. Ze is idd een kleintje! Maar niks mis mee ;) Hier ook een klein meisje in mn buik!
    @lydia, ah lekker je laatste weekjes zijn in gegaan. Doe lekker rustig aan! Ik vond ze vrij zwaar, die laatste loodjes haha

Hier lekker veel aan het slapen de laatste dagen. 's Nachts slaap ik prima, ga er standaard 2x per nacht uit voor een plaspauze maar maak nachten van 8-9 uur en slaap overdag dan ook nog vaak een uur. Heerlijk :D
    Zijn het trouwens alleen maar meisjes en verrassingen in dit topic??

18. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    @Zoe ik heb geen idee volgens mij wel misschien is het echt een periode voor meisjes haha :p

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hier iig wel een meisje :) !

20. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid