Laatste trimester

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sweetangel28, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Als het goed is wel .. Heb nog steeds last van ongipijn vannacht ook paar keer last gehad van harde buik .. Misschien toch voor weeen :)

2. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Ja denk ik dan wel, als het kindje al is ingedaald zouden het toch geen indalingsweeen meer kunnen zijn denk ik. Ervaar jij die pijn ook als weeen eigenlijk? Ik had namelijk alleen echt een ongi gevoel. Zaten geen pieken en dalen in. alleen maar een zeurderige pijn onder in mijn buik.
    Heb nu vooral dat ik ons kindje voel drukken in mijn bekken.

3. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Ik heb geen idee hoe weeen voelen maar weet wel dat ik deze pijn nog niet eerder zo hevig gevoeld heb voel het ook voornamelijk in mijn onderrug. Hier zitten er ook geen pieken en dalen in het is eigenlijk een beetje continu

4. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    ja precies dat had ik ook. duurde de hele dag en toen ging ik naar bed en de volgnede dag had ik nergens meer last van.
    Vandaag veel "last" van harde buiken. en een drukkend gevoel van onderen. Morgen alweer 38 weken en gelukkig heeft mijn man dan ook vakantie. Hoef ik me niet meer zo te vervelen ;)

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    whoee jullie komen allemaal echt al in de buurt.. wil ook wel een paar weekjes vooruit springen :)

6. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Nou die tijd vliegt hoor, wacht maar ;)

7. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Heerlijk bloem dat je manneke vakantie heeft lekker samen nog genieten :D

Ly de tijd vliegt hoor meis voor je het weet zit je ook over de 37 weken :D

8. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    hey meiden! Hoe gaat het met jullie?? Wat een rust hierzo!
    Ik heb vandaag weer schandalig veel geld uitgegeven aan kleertjes online. Bij noppies hebben ze uitverkoop en ik vind hun kleertjes zoooow leuk. Mijn nesteldrang uit zich in halve paniekaanvallen met 'oje, ik heb veel te weinig kleertjes' :D Hopelijk komt de post morgen het pakketje afleveren zodat ik ze lekker kan wassen dit weekend en er vanaf maandag weer genoeg hangertjes gevuld zijn haha. Verder blijft de nesteldrang aardig achter. Probeer wel dagelijks wat huishoudelijks te doen maar het gaat niet van harte ;)

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hihi zoe !
    ik ken het :D! .. maar t is ook zo leuk om te shoppen :D:D!

10. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Haha mja dat shoppen mijn manneke heeft er een stop op gezet ! En aan de ene kant heeft hij ook wel gelijk :p Later kan ik ook altijd nog shoppen hahaha ... Hier gaat het verder wel goed alleen zoooo moe vreselijk het is nog erger als in het begin van de zwangerschap ik ben echt doodop kan wel 24 uur per dag slapen heb ik het gevoel :p Bij alles wat ik doe moet ik ook rusten ... Na het weekend weer een afspraak bij de verloskundige en benieuwd heb het gevoel dat het toch al een beetje aan het rommelen is hier kan ook niks zijn ik weet het niet maar het voelt allemaal gewoon anders :)

11. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    haha ik ben dus niet de enige :D
    oh spannend sweet! Hopelijk is het rommelen een goed teken! En misschien is die moeheid ook een voorbereiding: zodat je voldoende rust pakt voor je bevalling

12. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Heb geen flauw idee haha maar voel me ook echt heel anders de laatste 2 dagen .. Vind het wel erg spannend worden :D

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    klinkt ook zeker wel spannend :D!

14. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hoe is het verder met jou ly ? Nog eventjes en je hebt ook je verlof toch ? Was het volgende week nog een weekje ? Ben het weer vergeten sorry :)

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jep volgende week ma,woe,do een hele dag en vrijdag een halve en dan VERLOFF!! :)
    verder gaat t goed hoor.. mini is SUPER druk.. ben alleen bang dat ze aan het draaien is in mn buik en nu overdwars ligt..

16. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Oke had het dus toch goed :D Zie het nu trouwens ook aan je onderschrift ben weer lekker blond bezig hahaha ... O jeetje das niet zo mooi als ze aan het draaien gaat ! Ze moet wel goed blijven liggen .. Wanneer heb je weer afspraak bij de verloskundige ?

17. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hoii dames hoe is het hier ?? Allemaal druk bezig de laatste dingetjes klaar te maken hahaha :p

Hier afgelopen nacht veel last gehad van voorweeen dacht dat het begonnen was :$ Toch maar even afgewacht tijd in de gaten gehouden kwam wel om de 5 minuten maar de pijn bleef eigenlijk iedere keer hetzelfde later in slaap gevallen en s'morgens niet meer zo heel erg veel last :) Nog wel steeds lichte pijn maar niet zoals in de nacht.

Wens iedereen een fijne avond toe !!

liefsss

18. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    @ sweetangel: Oooooh teleurstellend is dat he?! Ik heb ook af en toe veel buikpijn en dan voel ik me helemaal verheugd dat het misschien wel begonnen is. Maar daarna is het weer weg en was het dus loos alarm, grr.. haha..

Tsja, we moeten er ons toch echt bij neerleggen dat ze pas komen wanneer zij er klaar voor zijn.. :D

19. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    haha helaas wel :( Was ook wel teleurgesteld ja maar goed geeft niks het zal nu allemaal toch niet lang meer duren hoogstens 5 weken nog wat ik overigens niet hoop :p Heb jij dat trouwens ook dat de pijn meer in de nacht is ? ik heb dit nu al de laatste 3 dagen zo dat et in de avond nacht het ergste is

20. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Hmm, nee ik heb het ook heel vaak overdag.. Kan niet echt zeggen dat ik merk dat ik er in de avond/nacht meer last van heb. Sowieso als ik slaap merk ik nix, en heb niet zo vaak dat ik wakker wordt van de buikpijn..

Deel Deze Pagina