Laatste trimester

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sweetangel28, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hii

sweet lees nu pas je vraag.. moet donderdag weer naar de VK voor de liggingsecho.. maar ze ligt weer netjes hoor ;) hihi

ohh meiden spannend hoor! ben benieuwd waneer zich weer een beebje aandiend :D:D!

2. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Geeft niet meis :D Oke goed zo !! Trouwens een hele mooie shoot meid superfoto's

Hier beginnen de krampen weer pijnlijker te worden de kleine meid is ook erg rustig vandaag .. Maar afwachten :D

3. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    hallo allemaal.

Hier ook een rustig beebje vandaag. Laten we hopen dat dit een goed voorteken is haha. Hierook wel steeds last van harde buiken en af en toe krampen. Ik heb het eigenlijk altijd overdag, en als ik naar bed ga is het over. Echt spannend wanneer de bevalling zich aandiend!
    Slapen gaat wel steeds slechter snachts, pfff daar word je dan juist weer zo moe van. Vannacht ook zo'n 1,5 uur uit bed geweest omdat ik zo misselijk was (beetje laat gegeten, dat was niet zo slim) daarom vanmiddag maar ff een uurtje op bed gelegen. Ver weinig nieuws hier. Gister de verjaardag van mij man gevierd. Blij dat dat er weer op zit! Die drukte, kan ik nu ook veel slechter tegen merk ik. Echt die laatste loodjes, zijn echt wel het zwaarst!

4. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Zekers spannend bloem :D De laatste loodjes zijn inderdaad het zwaarste helemaal met je eens.. Ben erg benieuwd wie nu de volgende word met een beebje :D

En proficiat met je manneke :)

5. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Bloem: (nog) gefeliciteerd met je man! Snap dat de verjaardag teveel is. Ik zeg nu ook zoveel mogelijk dingen af omdat ik het gewoon niet meer trek.
    Hier ook een rustig kindje. Ze beweegt nog wel maar het is allemaal wat minder heftig en vaak. Sinds vrijdag veel last van harde buiken en aanhoudend ongi gevoel. Dit laatste heb ik wel vooral eind vd middag/avond maar ik voel het nu ook alweer. Het komt niet als wee en in de nacht heb ik er geen erg in. Bij mij werkt een bad erg ontspannend, maar om nou de hele dag in bad te liggen haha ;)

Succes met je laatste weekje Lydia!

6. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Ben bang dat je dan helemaal verrimpeld eruit komt als je er de gehele dag in ligt zoe hahahaha ... Wel lekker natuurlijk ontspannen in bad :D

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    thanx zoe.. komt goed :) !

8. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    :d:d:d

9. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Nog 4 daagjes ly !! :D:D

Hoe is het met de rest van de dames ???

Hier vandaag nog wat laatste dingetjes gekocht had nog grote tenten onderbroeken nodig voor die grote verbanden hahaha
    Heb 2 pakken kraamverband erbij gehaald volgens mijn vriendin die 2 maanden geleden bevallen is is 1 pak van die grote niet genoeg :p Ze hebben trouwens bij de etos een mooie aanbieding voor de dames die douchegel gebruiken van palmolive zijn alle flessen nu 1 euro ook de grote :D Heb gelijk 6 flessen meegenomen vond dat wel erg goedkoop !! Normaal kosten ze bijna 3 euro geloof ik en vind die paarse zooo lekker met lavendel ... Nu alleen nog deze week de belangrijkste boodschappen in huis halen en het is allemaal klaar :D

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja nog 2,5 dag werken :D:D !!

11. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Lekker schiet al mooi op !! :D

12. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    heerlijk ly, nog 2,5 dag en dan lekker verlof. Heb je nog veel dingen die je wilt doen in je verlof? of is alles al zo'n beetje klaar?

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ehh t huis schoonmaken !
    en we zijn nu bezig met de badkamer op te knappen dat moet ook wel afzijn natuurlijk ..
    verder.. hmm niet zo veel :)

14. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    heerlijk genieten van de rust dan maar!

15. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Bloempieee goedemorgen :D

Hoe voel je je al tekenen dat het kan gaan beginnen ?

16. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    hi meiden!

Hoe gaat het hier?? Nog geen babynieuws?? In de augustus-topics druppelt het babynieuws binnen. Gek hoor dat het nu bijna zover is...

Pff wat is het heet hè? Ik heb net uren buiten in de schaduw gezeten met mn voeten in een teiltje en een boekje erbij. Meer krijg ik niet voor elkaar vandaag.
    Menstruatiekrampen in mn buik komen en gaan en worden elke dag sterker. Er zit alleen geen ritme in en op sommige momenten heb ik nergens last van dus het zal wel voorwerk zijn. Morgen weer naar de vlos en zal het dan ter sprake brengen. Zondag het bed op klossen gezet, jeetje wat hoog! Haha maar wel lekker om uit bed te glijden!

Goeie tip sweet van de palmolive! Ik gebruik dit ook altijd en 1 euro kost natuurlijk geen drol :p

17. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Heeey zoe :)

Hier bij mij nog geen nieuws :p Zelfde als jij last van ongikrampjes die komen en gaan :) Inderdaad erg raar dat het dan eindelijk bijna zover is kan het maar niet bevatten :D

Het is inderdaad erg heet hou me dan ook lekker rustig hier morgen ook weer naar de verloskundige toevallig :p

Inderdaad die flessen douchegel zijn echt niet duur voor een euro je mag er 6 per klant meenemen :)

Hoe is het met de rest van de ladies is het een beetje vol te houden ??

liefffsss

18. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Hier ook geen nieuws.. De kleine is vandaag erg druk, dus volgens mij is ze het zelf voorlopig nog niet zat in de buik! haha..

Loopt de actie bij de Etos nog? Want dan ga ik morgen eens kijken :D

19. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ohja, hebben jullie je ziekenhuis tas al gepakt? En zo ja: Wat heb je er in gedaan?

Ik weet niet echt wat ik moet meenemen. Moet ook nog e.e.a. kopen. Heb namelijk geen fijne pyjama om in te bevallen, en heb helemaal geen geschikte kleding om borstvoeding mee te geven. Ook nog geen voedingsbh's.. :)

20. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen

Deel Deze Pagina