@ Kabouter hahaha ja ik snap het helemaal En ik weet ook wel dat ik moet stoppen maar het is zoooo moeilijk Aww ja de 3D echo mis ons meisje ook we hebben het ook op dvdtje Kan je geen foto showen van jullie kleine manneke altijd leuk om te zien !! Nog nooit van de anita band gehoord zal zo eens googlen .. @ Vlinder ik heb echt geen idee wat het was werd er wel wakker van echt van die stekende krampjes zijn nu wel weer over Maak me verder geen zorgen en morgen heb ik een afspraak met de verloskundige dus zal het eens kunnen vragen.. Mooie box !! Is dat de bopita brent ? Wij hebben die ook besteld maar dan in de provence kleur moet er alleen nog eventjes op wachten .. Mobiel heb ik trouwens ook hetzelfde haha alleen de rode En je hebt trouwens een supermooie buik !!
Haha dank je. Nee we hebben de TWF Lieke met lade. Ik heb ook het boxkleed van Nijntje in dezelfde kleuren. We wilden eerst een donkere box nemen maar we hebben kersenhouten meubels en ben toch blij dat we een witte hebben genomen, staat veel rustiger plus dat de donkere box niet echt de kleur van onze meubels is. Kan niet wachten tot ons kleintje er in ligt. Misschien adviseerd je vk je om je urine te laten testen op blaasontsteking. Ik heb het nu weer te pakken voor de 2e keer op 3 weken tijd maar merk er eigenlijk niks van, alleen wat pijn af en toe onderin mijn buik. Ja haha als ik zo de buik-foto zie denk ik :ZOOOO die is goed aanwezig Hoeveel zijn jullie eigenlijk aangekomen meiden?? Ik ben nu 20 kilo aangekomen maar niemand gelooft dat het 20 kilo is en dat vind ik heeeeeeeelemaal niet erg. De laatste tijd ben ik veel vocht vast gaan houden en het schijnt dat je vanaf 32 weken ongeveer een pond per week aankomt Pfoeh.... Wat een onwijs leuke foto van jullie meisje Ons kleintje is echt niet fotogeniek....Iedere keer als de vk het vast wil leggen beweegt het en we hebben echt geen 1 mooie duidelijk echo....ach die schade halen we wel in als het geboren is
Oke ik snap het hier ook kersenhouten meubels en wilde ook geen al te donkere box Leuk heb ook voor het nijntje boxkleed gekozen de nijntje holland Vind nijntje zo leuk !! haha Snap best dat je niet kan wachten tot je engeltje in de box ligt !! Zal zien morgen wat de verloskundige ervan gaat zeggen misschien inderdaad een blaasontsteking ik weet het niet maar heb verder geen pijn met plassen ofzo. liefss
Nee dat kan hoor, ik heb er verder ook totaal geen last van. Ben benieuwd wat ze morgen zegt. Ja ik vind Nijntje ook helemaal geweldig
Oeps zie dat er nog een stuk onder komt hahaha Ik ben in totaal nu 14 kilo aangekomen en daarvan toch ook wel vocht wat ik vasthoudt .. Ja had het ook gelezen word er nu nog bij komt haha zei al tegen mijn partner je kan me straks gaan rollen !! Dank je voor het compliment ben erg blij met de foto's al moet ik zeggen dat onze meid ook niet erg makkelijk is hoor ze vind het nogal leuk met haar handje in het gezichtje te spelen en dat is eigenlijk bij iedere echo zo haha .. Toch bij dat we wat leuke foto's erbij hebben zitten Vind het wel jammer voor je dat het niet lukt een mooi fotootje van jullie kindje te krijgen Maar inderdaad straks kan je de schade mooi inhalen !!!
hoi allemaal, Ik kan hier ook gezellig mee kletsen! ik zit ook in het laatste trimester en mag idd ook al gaan aftellen met werken. Ik vind het nu ook allemaal wel spannend worden, ben ook zwanger van ons 1e kindje! Liefs
Gisteren toevallig "naks" gewogen: 66,5 kg. Mijn "eigenlijke" gewicht zit zo rond de 54 kilo, dus valt me al met al nog reuze mee. Ons menneke lag steeds met zijn gezichtje in de placenta, maar toch redelijke foto's kunnen krijgen:
@ Fleur welkom !! Gezellig dat je mee komt kletsen Leuk je eerste kindje !! Hoe voel je je verder?? @ Kabouter wat een mooie echo !!! @ K1986 leuk een meisje !!
Hoi meiden, Het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen. Ik ben nu 31w6d zwanger, 10 augustus uitgerekend. Mijn zoontje is van 21 augustus 2009, die begint nu heerlijk aan de peuterpuberteit. De laatste keer dat ik bij de verloskundige was (bij 30 weken) was ik 10 kilo aangekomen. Denk dat er ondertussen wel weer wat bij is gekomen. Na de bevalling van mijn zoontje is het er ook afgegaan, dus nu gaat dat hoop ik ook weer lukken. Toen trouwens bijna 20 kilo totaal aangekomen.
wauw mooie foto,s van jullie beebjes ons meisje wou zich dus echt niet normaal laten zien hellaas geen super mooie echo foto,s.. ik ben tot nu toe 4 kilo gegroeid.. bij de eerste was ik 35 kilo gegroeid en dat is er nooit allemaal afgegaan bij nummertje 2 1 kilo gegroeid en nu 4 dus hoop dat er niet te veel aan komt.. goh weet even niet meer wie het zei die een speedy had genomen. wij gingen weg voor de quinny buzz die had ik besteld maar mannetje was toen niet mee en die vond dus de opbergruimte onder de wagen niets en was de kleur die ik graag wou erg tegen gevallen. toen zag mannetje de mutsy transporter staan en die vonden we allebij mooi alleen jammer dat ie er niet in het paars stond om te kijken of de kleur wel zo mooi was maar heb hem binnen ik vind hem prachtig.. tsja kleding voor de baby ik koop nu echt niks meer ze heeft zoveel dat ik niet eens weet of ze had allemaal wel aan kan.. maatje 50/56/62 past in de commode en kast en wat groter is heb ik in een doos en weg gezet .. ik denk dat ik dit keer een kraamfeest ga geven wat doen jullie?
hoi hoi, Ook voor mij de laatste trimester..ik ben nu bijna 34 week.. Voor ons de eerste en we krijgen een meisie... Ik zit al best een tijd thuis vanwege harde buiken...ik ben het zwanger zijn absoluut niet beu maar wel het feit dat ik ontzettend beperkt ben..want ik hoef maar iets te doen en ik heb alweer een harde buik.. Voelen jullie ook al iets van voorweeen?? En omdat onze dochter al is ingedaald (best op tijd maar zegt niets over dat ze eerder zal komen) voel ik haar hoofdje ook heel duidelijk dat ik soms t idee heb dat ze dr uit komt Kan natuurlijk niet maar gwoon een gek gevoel...niet pijnlijk gelukkig.. Ik voel me ook ontzettend moe...heb t idee dat ik de hele dag wel kan slapen maar probeer dit niet te doen en ga lekker lezen of computeren of muziek luisteren ofzo... Heeft iemand ook al helemaal een geboorteplan zoals dat heet?? Ik wil heel graag thuis bevallen...en na de geboorte (eerst zien hoe ik me voel natuurlijk) maar willen we rustig aan doen met kraamvistite...De eerste week voor de opa's en oma's en onzelf natuurlijk en daarna zien we wel.. Sommigen geven een feest en doen dan alles in 1x maar ikzelf voel daar niets voor... Nou genoeg kletsvoer dacht ik zo hahaha Leuk om te lezen over andere ervaringen..en herkenning te lezen... tot horens
Ik voel me op zich wel goed hoor. Alleen af en toe echt last van de beeb die aan het schoppen is. hij zit ook echt nog heel hoog in mn buik, mja. Liefs
Dit klinkt wel herkenbaar ja... Je gaat natuurlijk niet hardop zeggen dat je je zwangerschap beu bent, zo voelt het ook niet, maar ik baal onderhand wel van het moeizame gedraai in bed 's nachts, het maagzuur etc. Kraamvisite nogt niet echt over gehad, maar ga zeker geen feest doen, vind ik persoonlijk niks. Voor de mensen ook niet leuk, die zien de baby dan nog niet echt relaxed liggen. Heb inderdaad wel zoiets van de eerste week alleen papa's en mama's, broers/zussen met aanhang en de peters en meters. Daarna rustig aan, maar we gaan geen vaste rusttijden op het kaartje zetten, want zoiets kun je toch niet plannen. Geboorteplan ben ik vorige week mee bezig geweest, dat ga ik volgende week aan mijn VK voorleggen. Toch wel makkelijk hoor!
ik ben in twijfel ik vind kraamvisiter zo langdradig. bij die andere twee duurde het wel 3 /4 maanden .. ik dacht als ik een kraamfeest doe ben ik er in een keer af.. heb ik het maar gehad. bij de eerste had ik daar ook zeker niet voor gekozen maar zit ook met de wissel diensten van het mannetje dat we erg beperkt zijn dan met het ontvangen van de kraamvisite..
wij gaan ook gewoon voor kraamvisite. zijn er toevallig dames die hun kindje willen laten dopen? Ik zit er namelijk heel erg over te twijfelen. En zo ja wanneer doe je dat dan?? Liefs
Daar zijn we nog niet over uit. Van mij hoeft het niet zozeer, maar mijn lief wil het wel laten doen omdat zijn moeder nogals "rooms" is. Zelf hebben we eigenlijk niet zoveel met de kerk, dus dan heb ik ook zoiets van : waarom dan dopen? Mja... we kijken nog effe... Ga effe een milkshake halen, zuur komt weer lekker omhoog, en ik meen baat te hebben bij milkshakes
Dames die erbij zijn gekomen welkom gezellig dat jullie mee komen kwebbelen Hier kiezen wij ook gewoon voor kraamvisite de eerste week wel eerst saampjes bijkomen van alles daarna is iedereen van harte welkom Fleur ik wil graag ons dochtertje laten dopen alleen mijn partner vind dat ze zelf die beslissing later moet maken of ze dat wilt ja of nee dus we zijn er nog niet helemaal over uit wij zijn beide wel gedoopt .. Mijn partner is Spaans dus zijn familie is erg gelovig hij is het tegenovergestelde haha.. Als we haar laten dopen dan wil ik dit rond haar 1ste jaar laten doen liefs