Laatste trimester

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sweetangel28, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    sweet, ja moet indd om de paar minuten plassen ;) ..

vandaag ook kei benauwd gehad ja!! bah bah

bloempie, vriendin van me zei indd wel dat ze mn buik lager vond..

2. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Dan kan je er wel vanuit gaan dat ze mooi aan het zakken is wijfie :D En het benauwde weer ben ik helemaal met je eens verschrikkelijk .. Maarrrr goed weer gezien voor volgende week lekker 18 graden :D:D

3. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Wil toch even de laatste foto komen showen :D niet zo heel duidelijk maar je kunt de hamsterwangetjes zien hahaha :p

Bekijk bijlage 171787

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hihi :)

5. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hoe verloopt het met de verbouwing ly ? Jullie zijn toch bezig met de badkamer ?

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja wilde m eik verbouwen maar zijn m nu aan t opknappen :)
    voegen opnieuw wit maken, en nieuwe matten/doucegordijn/kozijn schilderen/muur opnieuw witten enz..
    is bijna klaar :D

7. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Maar dat sta jij toch hopelijk niet te doen he ?? Kijk je wel uit als je het wel aan het doen bent :O

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hihi :p ik heb indd wel meegeholpen maar let wel op hoor ;)

ohh ben zo benieuwd wanneer jullie meisje komt!
    en van de rest natuurlijk ook .. dadelijk allemaal mini mensjes erbij ! ( en ben benieuwd naar de foto's natuurlijk :) )

9. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Oke goed zo :D geloof ook wel dat je goed uitkijkt :)

Ja ben ook zoo benieuwd !! En ook naar die van jullie natuurlijk meid !! Komen straks heel veel meisjes bij haha allemaal prinsesjes

10. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    ahh wat een schattig fototje sweet! Echt mooi!
    Nou al dagen dat er nix gebeurde, maar vanavond is hte echt aan het rommelen. Ook echt met pieken en dalen. Maar es ff kijken wat vannacht ons brengt. Ons beebje is op t moment echt mega druk, zit heletijd met hoofdje over mijn blaas te draaien, en dan voel ik de handjes kontje en schopje zo'n beetje allemaal tegelijk. Is niet echt een heel fijn gevoel meer haha. Ga nu maar naar bed!

11. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Hier hetzelfde :D Madame is druk aan het rekken en strekken en met d'r kontje aan het draaien, haha.. Voelt een beetje ongemakkelijk, maar hopelijk is zo haar drukke uurtje weer voorbij en gaat ze lekker slapen.. Net als mama: ben gesloopt!

12. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Dank je bloem :D

Spannend :eek: ben benieuwd hoe je nacht verlopen is :) En dat drukke kan ik me wel voorstellen ja dat het niet echt prettig meer is haha .. Hier ook een lekkere druktemaker hele buik gaat met golvende beweging op en neer :p

Ghurabaa hoe gaat het verder meid je was toch al begonnen met vasten ? Lukt dat een beetje ?

13. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Hier weer alles rustig. Wel steeds harde buiken gehad vannacht, maar ondanks dat (en 5 keer plassen) toch wel lekker geslapen!

14. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Hier ook weer rustig inmiddels. Gister bijna geen last gehad van voorweeen of andere pijntjes. Vannacht ook weer s lekker geslapen, fijn dat het weer wat koeler is :) Ze mag wat mij betreft ook nog wel een paar dgn blijven zitten want sinds gister heb ik koortsuitslag :( En ik wil haar natuurlijk wel na de bevalling goed kunnen knuffelen zonder gevaar!
    Vandaag weer een lekker rustig dagje gepland. Alleen wat boodschapjes halen en verder een btje bankhangen :D Gister was de combi slecht slapen, verloskundige en bezoek ervoor ontvangen van mn schoonzusje net ff teveel waardoor ik aardig brak was aan het einde vd dag. Dus vandaag maar ff wat gas terug! Fijne dag allemaal!

15. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    @ Bloem fijn dat je toch lekker geslapen hebt :) Jammer eigenlijk dat het weer rustig is als de babies straks maar niet allemaal tegenlijk gaan komen hahahaha :p

@ Zoe jij ook al lekker geslapen lekker hoor !! Hoop dat dat voor mij ook nog gaat komen een nachtje slapen :( Snap dat zo'n lange dag wel veel voor je is rustig dagje is wel verstandig :D:D Oh en die uitslag is wel erg zeg !! vervelend :(

16. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    ja balen van de koortsuitslag! Kan me voorstellen dat je dan liever hebt dat het kindje nog ff blijft zitten.
    Hier vandaag een super dag. Heb voor mijn doen redelijk wat energie en het weer is ook echt prachtig!

17. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Ooh lekker veel energie wil ik ook !!! hahaha :p Misschien wel een teken ? Je hebt toch niet je hele huis op de kop gezet en bent wild aan het poetsen he ? haha

18. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    haha, nee, alle grote poets dingen zijn inmiddels wel gebeurd. Ben vandaag met mijn schoonouders mee geweest naar bedden winkeld om een bed uit te zoeken. Ondertussen kon ik natuurlijk mooi op een bed gaan zitten om het verkoop verhaal aan te horen. Daarna lekker lunchen op een terras, en nog een paar bedden zaken in, terwijl ik afgelopen week met mijn man bij een fietsenwinkel was (zijn maar op zoek naar nieuwe fietsen, zo'n mama fiets leek me wel wat) En dat hield ik nog geen half uur vol. Kan gewoon niet zo lang meer staan en lopen. Maar vandaag dus een goede dag, das wel errug fijn!

19. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Klinkt als een lekker productieve dag bloempie! Fijn dat je je vandaag energiek voelde! Was het gelukt met een bed uitzoeken of moeten jullie binnenkort weer?
    Hier heb ik wel de hele woonkamer omgegooid. Haha ik was het ineens niet meer eens hoe het stond en ben gaan schuiven met planten, windlichten, tafeltjes en gaan opruimen. Meubels staan nog wel zoals eerst. Het is nu weer opgeruimd en helemaal naar wens :D Soms kan je daar zo blij van worden. Ik was alleen van plan niet zoveel te doen vandaag maar weer niet gelukt... *zucht*. Morgen nog maar een poging dan haha. Ik denk trouwens dat ik een stukje slijmprop ben verloren vandaag. Er kwam een snotterige bruine klont mee met naar de wc gaan (sorry :)) Echt vies!!
    @sweet: hoe gaat het met jou? Nog last van voorweeen (gehad)??
    @Lydia: morgen laatste dagje toch? En dan lekker verlof!!

20. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    oe spannend zoe, kan een teken zijn als je de slijmprop verliest!
    met het bed uitzoeken is het denk ik wel gelukt. Ze hadden een mooie op het oog, en waarschijnlijk gaat 'm dat wel worden. Moeten alleen nog even over de prijs onderhandelen :).
    dat veranderen in de kamer heb ik ook al gedaan. ff de bench van de hond op een andere plek, en zijn kussen en de planten. dit nav dat de box bij in de kamer kwam. Wordt dan ineens zo vol de huiskamer. Maar nu is het ook weer helemaal naar mijn zin!

Deel Deze Pagina