@ Zoe: Met het vasten gaat het prima. Kan het heel goed volhouden dus daar ben ik blij mee. Sowieso omdat ik het Ramadan gevoel altijd heel fijn vind en me mentaal altijd heel sterk voel in de Ramadan, maar ook omdat het me straks scheelt qua dagen die ik moet inhalen @ Kabouter: Ah dus ben niet de enige. Vervelend zijn die pijnscheuten he? Het duur idd nooit lang, het is altijd maar een paar seconden en dan meestal wel een paar keer achter elkaar.. Maar het zijn steken die ik echt nog nooit eerder heb gehad. Volgens de vk dus ook bandenpijn, maar vind dat een beetje moeilijk te plaatsen aangezien het helemaal niet in de buurt van mijn buik(banden) is??
Hoii dames Hier alweer wakker ga zo nog maar eens terug en proberen te slapen .. Hoe is het met de ladies Hier net bij toiletgang een prop taai slijm bij het afvegen zat alleen geen bloed bij kan dit een deel van de slijmprop zijn ?
Hey sweet! Heb je nog een beetje kunnen slapen? Ik hoop het voor je. Dat taaie slijm heb ik ook de laatste dagen, ik denk wel dat het stukken van de slijmprop zijn, soms zijn ze bruin/slijmerig bij mij maar de laatste dagen wat stugger (heerlijk plastisch ) Vervelend dat vocht in je benen/voeten. Hebben er meer last van zag ik maar het lijkt mij zeer pijnlijk! Goed met de benen omhoog en veel water drinken! Helaas is het hier weer stil.. geen voorweeen meer en geen krampen. Ik weet dat het helemaal niks zegt, maar dan heb ik tenminste het idee dat er wat gebeurd. Slapen kan ik over het algemeen nog steeds prima, dus ik heb nog wel geluk wat dat betreft. Begin me nu toch wel wat te vervelen thuis en ben inmiddels het wachten helemaal zat! Het hele zwanger worden/zijn vergt wel veel van je geduld! Hopelijk kunnen we deze week de eerste 'laatste trimester' babietjes verwelkomen
Heey Zoe Heb inderdaad nog een beetje bij kunnen slapen ... Haha mja het leek net een stuk opgedroogt lijm heb het verder niet aangeraakt hoor maar zo zag het eruit geen normale afscheiding in ieder geval Waar ik nu weer wel last van heb wat dikker melkachtige afscheiding ... Mja en dat vocht is erg vervelend ja Dat rustige zegt inderdaad niks hoor meis !! Kan maar zomaar terug komen maar snap wat je bedoeld niks voelen geeft zo'n gevoel dat het nog zo ver weg is .. Hier nog wel steeds lichte ongikrampen het komt en gaat maar zo erg als ik ze afgelopen zaterdag nacht had niet meer .. Fijn dat je lekker kan slapen dan ben je straks heerlijk uitgerust als het begint !! Het is inderdaad heel veel geduld hebben zwanger te zijn en dat is zo niet mijn sterkste punt hahaha .. Hoop ook inderdaad dat in dit topic zich de eerste babies gaan melden deze week !! Moet wel zeggen dat het aardig rustig blijft hier zie niet veel dames meer kletsen Kaboutertje , Lydia , Bloempje hoe is het met jullie ?? Toch niet al stiekem aan het bevallen he hahaha
hi dames, nee hier nog niet aan het bevallen, was het maar waar!! Hier weinig nieuws, wel steeds meer harde buiken, soms weer van die steken van onderen net zoals bij het indalen. harde buiken komen nu ook snachts. hoop ook dat deze week de eerste baby's komen (stiekum hoop ik dan op mijn eigen baby haha). Sweet, klinkt wel als een slijmprop, of een deel ervan. Spannend hoor. Hier nog helemaal niets geen verandering van afscheiding o.i.d. ben ook bang dat ik weleens flink overtijd zal gaan lopen. netzoals zoe zegt: liever wat tekenen, dan helemaal niets!
Hey bloem Snap helemaal dat je hoopt dat je baby komt hoor meid !! Als die harde buiken nu eens goed doorzetten !! Komt het dat je denkt overtijd te gaan omdat je bijna nergens geen last van hebt ? Of is het een gevoel ? Het zegt namelijk allemaal niks hoor meid ik kan ook net zo goed over die 40 weken gaan wat ik niet hoop natuurlijk Het weer is trouwens weer heerlijk wat is lekker afgekoeld zeg !!
Pfffffffffffff.... ben gewoon effe inspiratieloos... Kan wel weer gaan opsommen dat ik niet lekker heb geslapen, continu harde buiken etc....., mjaaa..... is weer meer van hetzelfde.... Mijn buik staat ontzettend strak en glimt als een gek; zou 'm gevoelsmatig het liefste lek willen prikken, hihi... Maar ben er nu effe helemaal klaar mee.... Wil vanalles doen en kan niet meer, maar probeer toch maar beetje bezig te blijven, want als je gaat zitten wachten duurt het naar mijn idee nog langer.
Awww bloem nog eventjes je kan het !! En weet dat willen we allemaal niet horen het liefste willen we er nu vanaf zijn.. *dikke digi knuffff *
Haha sweet zou wat zijn als ik al aant bevallen was ! ben ook beniuewd wanneer de eerste beebjes zich aandienen.. mijn meisje zal nog wel ff blijven zitten vanochtend bij de VK geweest en ze was al mooi aant indalen .. en als ze een schattig deed was het 7 pond.. ( maar ja is maar een schatting.. zo door te voelen.. ) komop meiden nog eventjes en dan kunnen we allemaal mooie beebjes begroeten !! * Ik kan kan wachtennnnn !!! !!
hahaha oke dan mja zal maar zomaar kunnen ly je weet maar nooit !! Hartstikke mooi dat ze al zo aan het indalen is 7 pond hartstikke goed !! En weet je zeker dat je kan wachtennn hahaha
hahahahaha Voor jou ook nog maar eventjes meid !! OOOOOOOOOOOOHHHHHH IK BEN ZO BENIEUWD NAAR ALLE LEUKE NIEUWE WONDERTJES !!!!!!!
Dames, PANIEK! Ik bedenk me net dat ik helemaal geen voetenzak heb voor in de maxicosi!!!! Helemaal niet meer aan gedacht!!! Hebben jullie die allemaal wel? En die heb je ook wel echt nodig toch??
Hey meid geen paniek !! Hier wel een voetenzak in de maxicosi maar volgens mij kan je ook gewoon een dekentje om haar heen leggen hoor Denk wel persoonlijk dat een voetenzak fijner is om te gebruiken omdat die mooi vastzit .. Maar echt nodig nee denk het niet hoor meid niet persee
Ik wil er sowieso een hebben omdat het me makkelijk lijkt. Maar weet niet hoe erg het is als de bevalling nu zou beginnen en ik m dus nog niet in huis heb ? Als ik morgen tijd heb ga ik eens kijken..
jippie! 1,5 uur terug zijn mn vliezen gebroken en langzaam aan beginnen de weeen Nou ja, fijn voelt anders maar het is begonnen. Oeh wat spannend! hihi
ik heb er ook nog geen 1 hoor! zo koud is het toch nog niet? Ze gaat hier in een dikke doek/deken mee naar huis. Voetenzak koop ik later wel een x!
Voetenzak heb ik wel al in huis, maar meer met het oog op de koudere dagen pas, zo richting najaar/winter. Voor ziekenhuisbezoek e.d. doe ik het zo lang met een andere omslagdoek (heb ze van dun naar dik) of de Lodger shelter. Zoe, spannend!!!!!!! Zal aan je denken vandaag , meis!!!!