Nou dames ik kan jullie het blijde nieuws melden dat ik vanmorgen om 06.25 uur bevallen ben van een gezonde dochter! Haar naam is Juwayria, ze weegt 3280 gram en is 51 cm lang. Ze doet het supergoed, drinkt al gelijk goed aan de borst. Vond de bevalling erg heftig, had weinig tijd tussen de weeen door om tot rust te komen, en ben op t laatst binnen 2 uur van 4 cm naar volledige ontsluiting gegaan! Heb was keihard werken maar het is zo een wonder! Met mij ook ok, had alleen koorts gekregen waardoor ik langer moest blijven. Maar nu zijn we thuis met z'n drietjes.. Zodra ik me beter voel zal ik m'n gehele bevallingsverhaal plaatsen.. Meiden zet hem op!!!
jaa!! ik dacht hee ghurba !! dat moet bevallingsnieuws zijn !! gefeliciteerd met jullie dochtertje! genietze en we wachten het verhaal + foto wel af ! xx
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter ghurabaa!!! Fijn dat alles goed is! ben benieuwd naar je verhaal + foto! Geniet lekker van dit wondertje!
Hey meiden! Is het wachten een beetje uit te houden? Ik zag in een ander topic dat Kabouter is bevallen van een zoon na een ongeplande keizersnede. Gefeliciteerd Kabouter!! @Sweet: bij mij was mn meissie ook ineens heel erg druk de dag voor de bevalling terwijl ze de dagen ervoor heel rustig was. Dus wie weet!! Ze was trouwens tijdens de weeen ook heel actief (helemaal geen fijn gevoel!) Hier vliegen de dagen voorbij, Senna is bijna alweer een week oud en verandert elke dag een beetje. Borstvoeding is sinds vanmorgen gelukt , ik kolf er nog wel naast en ze krijgt nog kunstvoeding aanvullend omdat ik nog niet voldoende kan leveren. Maar het voelt zo heerlijk om haar aan de borst te hebben en dat het geen pijn doet! Wel zijn we helemaal kapot. Die nachtvoedingen zijn echt killing! Maximaal 2 uurtjes slaap achter elkaar... pff, en elke keer precies in die diepe slaap wakker worden! We zijn nu hard bezig om de nachten naar 1 voeding te gaan maar dat wil nog niet helemaal want we hebben een klein vreetzakje Maar als ik dan mn meissie vasthoud dan is alles weer goed en vergeten!
Hoii meisjes Mwa het gaat zoe hahaaha heb erg veel last van krampen maar ze blijven hetzelfde Ze geeft wel heel erg veel druk daar beneden voel echt een bal Mijn partner begint het ook zat te worden haha hij wilt dat ze komt ! Aww bloem nog steeds niets ? Word wel tijd voor je !! Ik zal eens heel hard roepen vanuit hier !! BEEEEEEBIEEEEEE VAN BLOEMPIE KOM NOU HET IS TIJD JE MAMA WIL JE KNUFFELEN !!!!! zo hoop dat het helpt Ly 37 weekjes !!! WOEHOE Kabouter van harte geliciteerd !!!! Geniet er maar lekker van
haha wat lief van je sweet! Ik hoop dat het helpt. Hier nog steeds alles rustig! Ik hoop dat ik woensdag wel een beetje ontsluiting heb, zodat er gestript kan worden. Ben het nu echt goed zat. Slaap slecht, kan niet lekker meer liggen, mega last van de rug. bah. Hou dit echt niet vol tot 42 weken! Ik hoop dat jou beebje ook snel komt Sweet! Lydia, 37 weken!!! Die van jou mag nu ook komen!!
Ik hoop het voor je bloem !! Word echt tijd voor je en snap dat je het helemaal zat bent hoor is ook niks zo Ben benieuwd morgen !! Wat goed ly dat ze ingedaald is Laat ze maar komen dan !! Hier morgen ook weer voor controle naar de verloskundige .. Pfffft en mijn voeten en benen echt niet meer normaal Staan gewoon helemaal strak zal blij zijn als dat weer weg is !!
hmm dat snap ik sweet.. niet fijn ! hoe het hier gaat ?! heb vanaf vanmiddag al hele tijd kram onderin mn buik/nog wat lager.. zal er wel aan liggen dat ze ingedaald is denk .. ( beetje oefen pijn ofzo haha ) maar echt rustiger word mevrouw niet.. oioioi zeg af en toe.. ! hihi... bloempie, hoop voor jou ook dat beebje snel bedenkt eruit te komen !
nee hoop ik ook niet voor je ly! @sweet: vervelend van dat vocht. Hopelijk trekt het snel weg. Ik heb er ook wel wat last van. Volgens mij zag ik van daag nu ook wat vocht in mijn gezicht. Verder ook dikke vingers. Voeten vallen gelukkig mee. Succes bij de vk vandaag. Ik moet morgen, hoop dat ze kunnen strippen! Duimen voor me morgen haha. Hier verder alles rustig. geen enkel teken dat de beeb in aantocht is. wachten, wachten, wachten....
pff je moet wel geduld hebben hoor bloem.. Hoop dat jullie beebje onverwachts toch ineens zichaandient! succes vandaag sweet xx
@ Bloem jeetje wat jammer meis nog steeds niks echt balen !! Ja dat vocht pffft heb het ook overal ergste dan in de benen voeten en vingers handen zijn ook erg pijnlijk ... Gezicht sinds vanmorgen ook een beetje ... Hier steeds krampen die komen en gaan en overmatig slijmverlies Dank je ly Zal wel niet veel gedaan worden hoor alleen even bloeddruk meten en voelen hoe de baby ligt denk ik en natuurlijk het hartje luisteren altijd leuk !! Hoe is het verder met jou meis ?