Hey meiden Alles goed gegaan bij de verloskundige .. Ze is wel gedraaid van links naar rechts met haar ruggetje Ligt mooi ingedaald lager kon niet zei de verloskundige .. Verder besproken wat te doen als we over de 40 weken gaan .. Krijg dan een afspraak in het ziekenhuis voor controle echo en bespreking voor inleiden hoop maar dat het niet zover hoeft te komen liefsss
sweet hier draaid ze ook telkens van links naar rechts met haar rug licht er maar net aan hoe ik zit/lig
hier gaat het wel goed.. alleen een hyper actief meisje in mn buik hihi.. en af en toe echt steken bij t opstaan in mn ***
ow, die steken heb ik ook gehad. Dat zijn echt die indalings steken. Ik had ze meestal als ik met de hond aan het wandelen was, en ook wel tijdens boodschappen doen. Dan heb je echt zo'n gevoel van: benen bij elkaar!! Erg vervelend. @ sweet, wat fijn dat er nu al besproken is wat te doen als je over de 40 weken gaat. Ik hoop dat er bij mij morgen ook een plan komt, en natuurlijk dat het strippen lukt, maar ben er bang voor dat het nog potddicht zit, en dan wil ik echt wel graag ingeleid worden o.i.d. Kan dit echt niet volhouden tot 42 weken. Heb echt zo'n enorme buik! En die straie doet ook gewoon zeer, je voelt het gewoon scheuren. Vandaag even lekker een nieuwe joggingbroek gehaald. kan de broeken echt niet meer verdragen met die straie. deze joggingbroek zit wel erg lekker! Kan ik straks ook mooi aan na de bevalling!
@ Bloem ja hoop ik ook voor je meid dat er een plan komt snap dat het zo niet uit te houden is Ik hoop toch nog voor je dat je baby zich meld voordat het zover komt ghurabaa ja ben ook erggg benieuwd al vind ik dat bloempie wel voor mag gaan hoor Hoe is het verder met jou ??
En bloem? Hoelaat moet je naar de vk, of ben je al geweest? Hoop voor je dat ze kunnen strippen.. Her alles goed! Juwayria is echt een ongelooflijk rustig en tevreden meisje! Zelfs de kraam zei dat ze dit echt zelden mee maakt! Ze huilt nauwelijks, alleen even als ze een krampje heeft of honger, maar voor de rest is ze zoo tevreden. Ze kan heel snel weer ontspannen en ze slaapt hartstikke goed. In de nacht slaapt ze ook heel goed, kraam had nog gewaarschuwd dat veel baby's in de nacht meer wakker zijn, maar ook dan slaapt ze lekker of kijkt ze rustig om zich heen. Borstvoeding ging ook gelijk heel goed, ze wist precies wat ze moest doen. Wel is sinds gister de stuwing begonnen en mijn hemel dat doet pijn! Werd ook wakker met borsten als meloenen! Keihard.. Het aanzuigen doet echt mega pijn, maar daar moeten we gewoon doorheen. Echt wat een prinses is het toch!!!
Hey ghurabaa Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat !! Die stuwing lijkt me ook wel erg pijnlijk ja !! Wat goed van je dat je je er zo doorheen wilt zetten !!
Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat ghurabaa!!! En super dat ze zo tevreden is! Ik moet om 15.50 pas naar de vk, dus nog ff wachten... Hoop zo dat ze iets kunnen doen!
@bloempie Aww goshie meid dat hoop ik ook voor je !!! Het word echt tijd Hier erg rustig geweest in de nacht baby beweegt ook niet meer zoveel ... Enorm veel last van vocht nog steeds schrok me rot vanmorgen leek wel of ik aan een bokswedstrijd had mee gedaan me hele gezicht dik !! Vol met vocht Zie er niet uit hahaha lijk wel op het michelin poppetje
ow vervelend sweet! dat is toch ook echt niet leuk! Hier vanmiddag bij de vk geweest en ze heeft me gestript!! Ben er echt superblij mee dat ze iig iets heeft kunnen doen. een of ander randje is nu 3 kwart weg die moet dan eigenlijk helemaal weg of zoiets. Het viel me overigens reuze mee dat strippen! nu een ongesteldheidsgevoel met harde buiken. hopen dat t doorzet! Als dit niet gebeurd (kans is 50%) dan vrij bellen met vkpraktijk dan wordt er voor maandag een controleafspraak gepland bij de gyneacoloog. Dan daar verder bespreken hoe verder. En nu hard duimen dat ik weeen krijg!!
oe spannend bloempie! Ik duim voor je!! Hopelijk kan je voor het weekend aanbreekt je kleintje thuis in je armen houden! @sweet, jeetje, ik hoop dat het voor jou ook opschiet. Want zoveel vocht vasthouden lijkt mij niet fijn. Doet het pijn?? Wat fijn dat het zo goed gaat ghurabaa! En lekker dat ze de nachten rustig is. Hier een klein terroristje in de nachten! Overdag een engeltje maar na de laatste voeding wil ze niet meer slapen en huilt ze om... tja, geen idee waarom! Het zijn korte nachtjes hierzo Rot he die stuwing. Ik ben er koortsig van geweest, was meteen bang voor een borstontsteking ofzo haha (beetje hypochonder ) Maar gelukkig is het nu 'normaal'. Vandaag de eerste dag zonder kraamhulp, wat heerlijk! Het huis is weer van onszelf hihi. Sinds gister ook weer naar buiten geweest, wat heerlijk!
Hey zoe Wat vervelend dat je maar korte nachtjes hebt ! Was het wat een kraamhulp in huis ? En voor hoeveel uurtjes per dag had jij hulp ? Ben weleens benieuwd Heerlijk buiten geweest is nu ook echt het weer voor !! Doet me inderdaad erg veel pijn al dat vocht staat zoveel spanning op handen en voeten niet meer normaal Maar goed we houden de moed erin
hee meiden.. Bloem fijn dat er iets gedaan is.. Kom maar lop ween! Hier al vanaf n uur of 9 buikpijn! Au au ! En af en toe ook flinke steken.. T is nu volgens mij wel iets minder.. T is wel constant eigenlijk .. Dus kunnen geen weeen zijn toch? Sweet dit zal het wel zijn : het snachts is het nog vervelender
Oeee ly spannend !! Kunnen voorweeen zijn ... Hopen dat de pijn doorzet !! Hier nog steeds niets ook geen last meer van voorweeen ze wil er denk ik niet uit