Peru spannend bumPie en sweetangel! Hoop dat het nu gaat doorzetten! Hopelijk heb je echte weeen die idd al wat ontsluiting geven. Ik weet dat toen ze bij mij om de 5 min kwamen ik in ieder geval jiet meer achter de computer had kunnen zitten! haha. Spannend ik hou jullie in de gaten! Hier alles goed alleen de bv doet zooooo veel pijn. nu kolf ik wat af om de druk weg te halen en daarna drinkt ze met een tepelhoedje er tussen, gelukkig is het zo beter te doen. had jij dat nou ook Zoé?
vk is net geweest, ik had 3cm ontsluiting en ze heeft mijn vruchtwater geprikt!!!Nu steeds vellere en opeen volgende weeen, dus wordt alst goed is vandaag mama!!!!!
ukkie spannend zet m op ! SWEET !! yehhh spannenddd succes ! ly is benieuwdd! Ghurbaa, hmm das niet fijn .. gelukkig gaat het wel wat minder pijnlijk met t tepelhoedje dan.. hier : niks bijzonders
Dank je meis Ben wel helemaal kapot hoor hahaha soms val ik een beetje weg en dan kom je weer bij door een wee Heb je verder geen last meer gehad van voorweeen ?
Meiden succes!!! Ghurabaa: ja het is zeer pijnlijk. Eigenlijk sta ik ook op het punt om het op te geven maar ik twijfel nog. Die pijn gaat door merg en been. Vanaf dag 2 kolf ik al en voeden we kunstvoeding bij. Aan de borst waren we aan het opvoeren. Gister bij de 4de keer barstte ik in tranen uit van de pijn..Dus nu weer terug bij af met kolven en spuitje en daar begin ik zo ontzettend moe van te worden! Zo stom hoe zo iets natuurlijks zo lastig kan zijn!
hey meis haha Heb net even een wandeling gemaakt voelt wat prettiger als zitten .. De weeen komen nog steeds om de 10 minuten wel weer heviger heel erg veel slijmverlies hoop dat ze snel weer wat korter op elkaar komen .. Ben benieuwd strakjes als de verloskundige weer komt rond 15.00 liefssss
spannend sweet en ukkie!! en veel succes!! hier hevig teleurgesteld! Gisteravond de hele avond weeen, ong om de 10 min. maar toen ik naar bed ging was het weer afgelopen! Baal er zo ontzettend van! Heb vanmorgen toch maar de vk gebeld. Kon vanmiddag terecht om weer te strippen. Daar ben ik net van terug. Was dit maal wel veel pijnlijker dan woensdag zeg! maar helaas was het allemaal nog hetzelfde als woe down under, dus de weeen hebben echt niks gedaan 9alleen wat slijmverlies dan) Balen hoor!! Zie het echt even niet meer zitten...
ik ben benieuwd sweet.. hoop voor jou ook dat ze sneller achterelkaar gaan komen ahh bloempie dat meen je niet!! grr wat een domper zeg..
Ooh ja meid ik heb ook zo gehuild. Met een tepelhoedje er tussen was t gister wel beter te doen, maar ze dronk wel minder krachtig en vandaag bleek dus ook dat ze 20 gram was afgevallen. Vond t zo erg dus wilde al gelijk weer zonder tepelhoedjes voeden, dan maar die pijn ik wil hoe dan ook niet opgeven. Dus ik hoop zooo hard dat het beter zal worden.. Ik begin nu met tepelhoedje en als ze m niet goed pakt doe ik zonder. De ergste pijn van het aanhappen heb ik dan niet meer. Vanavond ging t goed, 1 voeding zonder hoedje gedaan en 1 voeding met, beide goed gedronken dus hoop zoooo dat ze morgen weer wat aangekomen is of in elk geval niet verder afgevallen is. Hoe doe je dat met bijvoeden? Ik weet hoe pijnlijk t is, maar we moeten niet vergeten dat het niet altijd zo zal blijven..
hier weer alles rustig grrr. gistermiddag en avond weer de hele avond voorweeen. Zelfs de vk gebeld, maar dit dit was nog niet het echte werk. Komt van het strippen, en het is dan de bedoeling dat mijn lichaam het overneemt, wat ie dus niet doet. Nu maar afwachten tot maandag. Ga dan echt wel vragen om ingeleid te worden. Wordt hier zo gek van!! Sweet, hoe staat het bij jou? heb jij je kleine al in je armen???
pff wat frustrerend zeg!!.. Dat t maar niet doorzet.. Ik zou indd ook vragen om een afspraak om in te gaan leiden... Succes t weekend.. Misschien is ze toch nog van plan te komen