Aww meissie duurt niet lang meer die voorweeen zijn vervelend ja ik ken het Toch fijn dat je een beetje hebt kunnen slapen probeer zoveel mogelijk rust te pakken want je hebt het nodig straks
hihi thanx meis! bedankt voor je geboortekaartje trouwens !! nog even en je krijgt die van mij !! (laten we deze week afspreken haha ! )
hoi allemaal, Inmiddels is het alweer een week geleden dat ik bevallen ben. Wat gaat de tijd snel! Hier dan mijn verhaal: De nacht van zondag op maandag een ontzettende rotnacht, zere rug en mijn draai niet kunnen vinden in bed. Ik zou maandag om 13.00 uur in het ziekenhuis moeten zijn omdat ik dan 10 dagen overtijd liep. Smorgens kreeg ik eigenlijk steeds meer last van mijn rug, waarop ik mijn man gebeld heb om iets eerder thuis te komen om even te kijken wat hij ervan zou zeggen. Ik wou namelijk mijn afspraak in het ziekenhuis niet laten schieten als het weer vals alarm zou zijn. Eenmaal thuis samen toch besloten de vk maar te bellen omdat de rugpijn steeds heftiger werd en ik mezelf zo ook niet in een wachtkamer zag zitten. Zij kwam om 12.00 uur en toen bleek ik al 3 cm te hebben. Tussen 14.00 en 15.00 kwam ze terug en toen had ik 4 cm, waarop werd besloten om mijn vliezen te breken. lana bleek in het vruchtwater te hebben gepoept en we moesten dus naar het ziekenhuis. Eenmaal daar werden de rugweeen steeds heftiger en kwam ik in een weeenstorm terecht. we hadden de pech dat het ontzettend druk was in het ziekenhuis en werden veel aan ons lot over gelaten. De weeen waren zo pijnlijk dat ik om een ruggeprik heb gevraagd. Het duurde allemaal maar lang voordat er overlegd was of dit mocht, en toen het eenmaal zover was, was ik in de ok en begon ik al iets te persen waarop ze toch maar eerst hebben gekeken hoeveel ontsluiting ik had, en toen zat ik al op 9 cm waardoor de ruggeprik dus niet meer door ging. Eenmaal terug op de verloskamer moest ik nog een randje wegpuffen. Ze zouden met 15 min terug komen, maar hebben me daar een uur laten liggen. Toen ze eindelijk terug waren mocht ik persen. uiteindelijk 2 uur geperst, maar de weeen namen af en ik raakte vermoeit. Lana lag niet helemaal goed ervoor waardoor ze moeilijk de bocht door wou, en ik moest het steeds meer op eigen kracht doen. ze wouden me nog een wee opwekkend middel toe dienen, maar mijn infuus was gesneuveld, dus ook dat lukte niet. toen is besloten om haar met een knip en de tang te halen. dit ging dan wel vlot, de arts was er zo. om 22.01 uur is ze dan eindelijk geboren! de nacht moesten we nog blijven, maar de volgende morgen mochten we lekker naar huis. Met Lana gaat het super goed! Ze drinkt al heel goed aan de borst! Met mij gaat het minder goed. Ik lig nog steeds op bed, heb nog weinig kracht en ben snel vermoeid. Ook mijn hechtingen heb ik veel last van en daarnaast een flinke hematoom (blauw ei vanonder). Heb 2 dagen extra kraamzorg gekregen. Ze is woe voor het laatst. Erg leuke kraamhulp trouwens! Nou lydia nog, zet 'm op meis. Ik hoop voor je dat je niet zo lang meer hoeft te wachten!
zoo wat een verhaal.. en dan ook nog de pech hebben dat het zo druk was.. ! maar het belangrijkste jullie meisje is er ! fijn dat ze het zo goed doet.. en jij heel veel beterschap, hoop dat je snel hersteld en je beter gaat voelen !! succes. thanx, hoop dat ze snel komt hier ! xx
Graag gedaan Ben benieuwd naar de jouwe !! Ik verwacht hem deze week dan afgesproken !! Ik hoop het echt voor je meis kussiesss
Jeetje bloem wat een verhaal .. Hoop dat je je snel beter voelt meid !! Wel goed dat je meisje het zo goed doet !! En dat de borstvoeding goed loopt
Wow bloempie, 2 uur moeten persen voordat ze met een andere oplossing kwamen?! Dat is niet niks! Kan me voorstellen dat je uitgeput was, phoe.. Maar gelukkig doet je meisje het hartstikke goed! Hopelijk knap je ook snel op, laat je maar lekker verwennen..
hoi dames, Wat rustig is het hier zeg! Iedereen is natuurlijk druk met de beebjes. Kom zelf ook weinig toe aan interneten. Hoe is het met Lydia? Nog last van voorweeen? Hier alles goed, met mij gaat het iedere dag een stukje beter. Nog wel last van obstipatie en mijn spieren, maar de energie komt langzamerhand weer terug. Morgen voor het eerst alleen zonder man. Zie ik wel een beetje tegen op. Met Lana gaat het super! ze drinkt goed aan de borst en is een erg tevreden meisje.
fijn dat jullie meisje het zo goed doet.. hier al n dag of 4 geen last meer gehad van voorweeen.. wel moeilijk met overeind komen en draaien in bed enz.. pijn onderin mn buik.. en plassen doet af en toe gewoon pijn (kan ook geen kracht zetten ) maar verder niks.. morgen uitgerekend maar als je zegt dat ze nog een maand blijft zitten geloof ik t ook !
Oh jeetje wat gaat de tijd ineens hard! Haha, je bent vandaag alweer uitgerekend Lydia! Spannend hoor.. Bij mij begon het op de uitgerekende dag dus wie weet @ bloempie: Hoe gaat het alleen zonder man? Ik vond de eerste keer ook doodeng, maar ben er nu al helemaal aan gewend gelukkig.. Voor als jullie nieuwsgierig zijn: ik heb wat foto's van mijn meisje in mijn fotoalbum gezet..
Hoii meiden Wat fijn bloem dat het zo goed gaat met jullie meisje !! Snap dat het een beetje eng is alleen maar geloof dat het je wel gelukt is !! Ghurabaa wat een mooie baby !! Super leuke foto's Beebjeeeeee van Lydia kom nou !!! Ik wil jou ook zien !!! Hoop voor je dat ze snel komt meis Ook alles goed hier Ons meisje doet het ook supergoed !! De borstvoeding loopt geweldig en de krampjes beginnen nu ook langzaam te verdwijnen We hebben een speciaal bedje aangeschaft die je aan het bed kan schuiven zodat die aan het matras van ons bed staat en ik zo bij haar kan in de nacht als ze verdrietig is ... Het slapen alleen in het ledikantje doet ze nog niet dan raakt ze helemaal overstuur in de nacht dus we hadden haar eerst bij ons in bed liggen niet echt handig maar ze sliep Ben blij dat dit bedje wel werkt en ze erin slaapt. En onze hond reageerd ook super op haar vanaf het begin al hij is erg voorzichtig en beschermend zo lief !! Met mijzelf gaat het ook wel goed heb 1 week bloedverlies gehad en dit was nog minder dan mijn normale menstruaties dus dat scheelde weer Wel snel vermoeid maar goed kan ook niet gelijk alles gaan verwachten van mijn lichaam ... Aambeien zijn gelukkig ook bijna allemaal weg liefssss
Genieten doen we zekers Hoe is het nu met jou meisie ? Nog steeds niks ? Ben je overal in de gaten aan het houden hihi hier en op hyves maar zie nog geen berichtjes Wat las ik nu ook wil de verloskundige je langer laten wachten dan 42 weken als ze niet zelf komt ? Dat is echt te gek als dat zo zou zijn Hoop in ieder geval echt dat je meisje eerder komt Wat ik op het laatst deed weet niet of het echt geholpen heeft maar ik wandelde meer kussies
heej.. indd hier nog niet bevallen ja de vk heeft met de termijn echo 1x de 8e als uitgerekende datum gerekend en verder ALTIJD de 5e... en nu met de 40 weken controle zei ze ineens dat ze de 8e aan moet houden bla bla bla bla en dat de gyn daar ook strikt in is... hoop gewoon dat ons meisje beslist toch wat eerder te komen hoor ! xx
Ja hopelijk komt ze wel eerder Lydia! Ik heb niet over tijd hoeven lopen maar het lijkt me echt heel vervelend, zeker als je tegen de 42 weken loopt.. Sweet wat leuk zo'n bedje! Mijn meisje slaapt in een eigen wiegje dat bij ons voeteneind staat. Ze slaapt er gelukkig heel goed in, ze kan ook gewoon alleen in slaap vallen gelukkig.. Lekker dat je zo weinig gebloed hebt! Ik bloed nog steeds, al is het wel nog maar heel weinig. Ik voelde het er de eerste dagen echt gewoon uit stromen af en toe! Hebben jullie al besloten wat voor anti conceptie jullie gaan gebruiken? En vanaf wanneer beginnen jullie daarmee?
hey meiden! pff wat gaat de tijd snel! Senna is alweer 4 weken . Hier gaat het allemaal goed, hoewel ik vermoed dat ze verborgen reflux heeft. Ik kijk het nog ff aan.. Gister bij t cb geweest en alles was prima! ze weegt al 3325 Bloeden doe ik nog heel weinig, vergelijkbaar met de laatste dag van mn menstruatie. Idd eerste week stroomde het eruit haha. Anticonceptie: voorlopig condooms. Iig geen pil meer voor mij! Voel me zoveel beter zonder die hormonen! Hoop dat jullie meisje snel komt lydia!! En dat je niet ingeleid hoeft te worden!
@Zoe1983: Ik ga ook echt niet meer aan de pil; vind eerlijk gezegd dat Klusman nu ook wel eens zijn bijdrage mag levern, hihi, maar of hij daar intrapt... Hij weet in elk geval dat ik niks meer ga slikken mbt anticonceptie; moet nog effe kijken hoe of wat, want wij houden het waarschijnlijk bij 1 koter. Mja... volgende week controle bij de gyn, dus efe bespreken misschien. @Lydia1986; ik heb met je te doen meiske... je geduld wordt wel op de proef gesteld, hè?!
hier gaan we niet aan antconceptie omdat de 1e al zolang duurde en we nu zoeits hebben van we zien wel wanneer de 2e komt