hier ook geen pil iig! Denk dat ik een spiraaltje ga doen, maar moet ik me verder nog in verdiepen. de eerste tijd maar gewoon condooms gebruiken, hoewel ik nu nog niet aan seksen moet denken haha. Lijkt me best eng de eerste keer. Hier verder alles goed. Begin mijn draai al aardig te vinden met het huishouden, lana, hond en de was. Hoe doen diegene met een hond het eigenlijk met uitlaten? Ik laat hem kort uit in de buurt met babyfoon op zak,terwijl Lana in bedje ligt, maar helaas is het bereik niet zo groot. Vind het wel een beetje eng om niet bij lana in de buurt te zijn, maar goed de hond moet er toch ook uit. Lydia: ik duim voor je dat de beeb zich snel aankondigt. Ik weet wat het is om overtijd te lopen, en dat is niet leuk. Maar ze komt er echt uit!
Hondje komt hier een beetje bekaaid vanaf, vrees ik... Maar we zijn het hele intensieve wandelen al tijdens de zwangerschap een beetje gaan afbouwen, zeg maar. Loop er wel af en toe mee uit, en al we samen met beeb gaan wandelen, nemen we de hond ook mee.
Hoi meiden Hier ook geen anticonceptie ik begin echt nooit meer aan de pil !! Denk hier eigenlijk ook nog niet aan sex haha Hier ook een hond mijn manneke gaat met hem wandelen en als hij er niet is dan komt mijn vader dat doen Dus gelukkig wel hulp met dat vind het anders zo zielig
Lijkt mij lastig met een hond. Gelukkig hebben wij katten Moet zeggen dat het wb sex wel kriebelt sinds twee weken. Vandaag maar condooms gehaald T is wel eng/spannend hoe t zal zijn. Maar eerst maar wachten tot het laatste bloedverlies over is. Goede reden lydia om geen ac te nemen. Ben je alleen niet bang dat je dan meteen weer zwanger bent (je hoort van die verhalen dat een 2de ineens heel makkelijk/spontaan lukt). Wel typisch dat zoveel de pil niet meer willen, zo'n troep! Vroeger vond ik de pil de beste uitvinding ooit, totdat ik stopte en merkte wat het met mijn lichaam deed.
tja dat is dan zo.. denk int begin gewoon beetje opletten rond mn eisprong ong.. en als ik dan wel zwanger ben dan wel maar denk dat het best wel ff kan duren hoor..
Vind t ook moeilijk wat voor ac ik moet kiezen. Ik vind het geen fijn idee om iets in mijn lijf te hebben, zoals een spiraaltje oid. Denk dat ik aan de minipil ga, daar zitten ook niet zoveel hormonen in. (overigens heb ik vd gewone pil ook nooit last gehad) Maar blijf het eigenlijk belachelijk vinden om iets in een gezond lichaam te stoppen zodat het niet meer goed functioneerd :s dus welke ac het ook wordt, ik zal er nooit een goed gevoel bij krijgen. Liefst zou ik gwn niet klussen tijdens mij vruchtbare dagen, maar vind het risico op een zwangerschap dan toch wel groot. En al hoewel ik dolblij zal zijn als we een tweede kindje mogen krijgen, ben ik bang dT de zorg voor mijn dochtertje enorm zwaar zal worden als ik weer zo misselijk en zwak ben als tijdens haar zwangerschap..
hoiii meiden Misschien een hele stomme vraag.. Maar ik heb dus het gevoel alweer vruchtbaar te zijn kan dit al zo snel Ik heb weer pukkeltjes op mijn voorhoofd wat krampjes en rekbaar slijm Ik dacht juist als je borstvoeding geeft het langer duurt voor je ongesteldheid terug komt. Mja goed kan denk ik alleen maar afwachten of ongi komt in 2 weken Zal wel heel erg vlot zijn als het zo is. Hoe gaat het met de mama's ?? Loopt alles goed met de kleintjes? En met jullie zelf natuurlijk Ly hoe is het met jou meis ? Gaat het nog een beetje ? Ik heb zo'n gevoel dat je meisje in het weekend gaat komen !!! Ga heel hard ervoor duimen dat het gebeurd Je hebt wel een prachtige buik maar is tijd nu dat ze tevoorschijn komt liefsss
Hi Ladies! Hoe gaat het met de mama's? En Lydia: nog geen klein meisje bij jou? Is er al een plan voor inleiden want je loopt inmiddels al aardig over tijd! Je zal het wel goed zat zijn inmiddels! Hier gaat het wel goed. Afgelopen maandag voor het eerst een avondje weggeweest zonder man en kind. Super! Voelde me weer even mezelf. Vind het toch wel benauwend hoor, thuiszitten met de kleine. Ik geniet volop van haar maar ik kan me voorstellen dat ik straks blij ben dat ik weer moet werken; even wat anders! Overigens moest ik wel de hele avond aan haar denken Onze kleine meid heeft helaas wat huildagen achter de rug, donderdag de hele dag gehuild . Wat was ik blij dat mn man thuis kwam! Gelukkig is ze nu weer tevreden en blijft het huilen beperkt tot een paar uurtjes per dag. enneh om nog even op dat onderwerp terug te komen. Weer sex gehad Viel me alles mee! Ik voelde wel even mijn litteken maar daar moest ik even doorheen. Hebben jullie het nog druk met kraamvisite? Hier echt bijna niks meer! De eerste helft (vrienden en nabije familie) is geweest in de eerste weken, verdere familie en collega's moeten nog komen..
Hoihoi, Hier ook alles goed. Lana doet het nog steeds super. Maandag had ze ook een huildag, maar gelukkig was het snachts over, dus wel lekker kunnen slapen. ze komt snachts meestal maar 1 keer tegen 4 uur en dan smorgens half8 8 uur weer. Dus dat is wel lekker! Wauw na een maand alweer sex gehad! Durf het echt nog niet aan! Heb trouwens ook erg last van mijn anus. Kon de eerste dagen slecht van mijn ontlasting afkomen. Dus uiteindelijk lactulose gehad waar het wel goed van op gang kwam, alleen toen meost ik dus wel vaak, en heb dus veel moeten afvegen waardoor het wat gevoelig is daar. Weet eigenlijk niet of het aambeien zijn, maar het voelt wel opgezwollen daar. Ontlasting is nu ook nog steeds dik en hard, dus das niet zo fijn. Kraamvisite hebben we het meeste gehad. Vooral in de kraamweek heel veel. Vind het wel lekker dat het nu wat minder is. Even weer in het gewone dagelijkse ritme. Alleen nog wat neefjes en nichtjes en collega's nog. Lydia hoe gaat ie met jou??? Je loopt idd nu al een tijdje overtijd. Ik hoop voor je dat de kleine zich snel meld!
Ooh daar kan ik me juist niks bij voorstellen! Ik vind het heerlijk om de hele dag met haar thuis te zijn, en om haar mee te nemen als ik op pad ga. Moet er nog niet aan denken om straks te werken, bah. Weet ook nu al dat ik me schuldig ga voelen dat ik haar een hele dag alleen achter laat (ok mijn man is dan wel thuis en de andere dag past mijn moeder op). Maar het doet nu al pijn in mijn hart. Maar heb dan ook wel met mezelf (en mijn man) afgesproken dat als ik het straks echt heel rot vind ik gewoon stop met werken.. Wat vervelend die huil dagen. Huilt ze dan echt de hele dag? En huilt ze op goede dagen alsnog een paar uurtjes? Dat lijkt me zo zwaar! Ik weet dat wij die dagen ook vast nog mee gaan maken, maar ben denk ik al best wel verwend dat mijn dochtertje serieus nooit langer als 5 minuten huilt.. (en dan ook eigenlijk alleen als het tijd is voor haar voeding) Ik zou me denk ik radeloos voelen als ze een uur lang huilt en ik kan haar niet troosten.. @ sex: Ik vind dat nog echt eng! Sowieso wil ik het advies van de vk opvolgen om tot 6 weken te wachten. Dan heb ik ook de laatste controle van mijn hechtingen dus als dat allemaal goed is dan moeten we het maar eens proberen haha. Maar ben heel erg bang dat het pijn gaat doen. En het idee dat ik bijna volledig ben uitgescheurd maakt het alleen maar erger haha.. Trouwens, missen jullie het ook zo om zwanger te zijn? Ik mis mijn buik en de schopjes echt verschrikkelijk! Ik zou zo weer zwanger willen zijn! (alleen wachten we toch maar even, want ik heb een behoorlijk zware zwangerschap gehad en nu heb ik zo lekker veel aandacht voor de kleine..)
hi nee hier nog geen meisje..en heb t indd helemaal gehad ! morgen naar t ziekenhuis voor ctg+echo en dan gesprek met gyn.. en heb al aangegeven dat ik voor t weekend ingeleid wil worden dus ben benieuwd... ! zoe fijn dat jullie kleintje het zo goed doet snap dat het fijn maar ook raar is om dan zonder meisje weg te gaan.. bloempie zo das lekker dat ze al zo goed doorslaapt op 1 keer na.. ! ghurbaa, mis je eht zwanger zijn ? pff ben blij als ik ervanaf ben .. mn buik doet CONSTANT pijn nu..
Ja ik mis het echt! Ik zei laatst nog tegen mijn man; "Wat ik maar een kangaroo".. Kon ik haar af en toe even veilig in mijn buikje stoppen!
Oh ja absoluut mis ik zwanger zijn! Ik heb er zelfs nog een topic over geopend want ik vond het zo raar. Zwanger zijn vond ik niet zo bijzonder, soms wel met vlagen. En ik baalde dat ik zo weinig kon hoewel ik een relatieve goede zwangerschap heb gehad. Maar een paar dagen na de bevalling wilde ik én weer zwanger zijn, én weer bevallen haha. Volgens mij is het gewoon een truucje van de natuur om te zorgen dat je weer een kindje wil! @bloempie: ik heb ook nog wel last van mn stoelgang en twijfel of ik een aambei heb want het doet elke keer zo'n pijn met poepen! Maar tijdens sex geen last van hoor haha S.enna komt in de nacht ook rond 4 uur en dan doet mn man de ochtendvoeding om 7 uur (mag ik lekker doorslapen hihi). @ghurabaa: tja het huilen. Je went eraan. Hoewel ik die donderdag wel ook aan het einde mee deed met haar. Want je voelt je én machteloos én zwaar geirriteerd. Blij dat ik geen alleenstaande moeder ben en mn dochter gewoon om 6 uur aan mn man kan geven als hij thuis komt! Even stoom afblazen! S.enna heeft veel last van krampjes omdat we nutriton gebruiken bij haar voeding. Dit gebruiken we om te voorkomen dat ze te gulzig drinkt en daardoor niet voldoende binnenkrijgt (alles loopt dan langs haar mond). Daarnaast is ze soms heel moe maar wil ze niet slapen, dus gaat ze huilen. Als ik haar vast hou is het over het algemeen wel goed. Maar soms is niks goed. Ik vergelijk het altijd met mezelf; als ik heel erg moe ben, kan ik niks hebben en weet ik ook niet wat ik wil en huil ik soms gewoon van de moeheid. Dat heeft zij ook. Zo moeder zo dochter haha! @lydia: succes morgen! Balen dat je continu pijn hebt! Hopelijk is de gyn niet eigenwijs en word je ingeleid vrijdag.. Goed ik ga S.enna even voeden en dan mn bedje in!
Nee, dat zwanger zijn mis ik dus echt niet! Ben zo blij dat ik mijn lichaam weer terug heb, en weer gewoon kan bukken, stofzuigen enz. Vanavond maar es ff naar de koopavond om nieuwe kleding te kopen. Heb echt niks moois meer! Jawel een paar mooie jurkjes, maar dat is zo lastig met borstvoeding haha. De kilo's vliegen eraf trouwens! Moet nog 1,8 kilo en dan zit ik weer op mijn oude gewicht (hoewel er best nog wat meer af mag hoor haha!) aambeien: ik twijfel er dus ook over of het een aambei is. Nouja, nog maar ff aankijken. Doet bij mij idd ook zeer met poepen. werken: moet ik ook nog ff niet aan denken hoor! Vind het heerlijk om lekker thuis te zijn, hoewel ik ook wel graag eventjes weg ga, boodschapjes doen ofzo, maar ben dan ook blij als ik weer thuis ben bij mijn kleine meisje. Zijn jullie trouwens al aan het afkolven? Ik heb al wel zo'n apparaat gekocht, maar weet nog niet hoe ik dat zal doen. Ben er een beetje bang voor dat mijn borsten dan meer melk gaan produceren en ik het daarmee in de war schop. @ Lydia, Veel succes vandaag! ik hoop ook voor je dat je snel ingeleid mag worden. Kan het me goed voorstellen dat je het poepzat bent!