Even snel galspugen hoor....Moet het even kwijt. Kom morgen weer uitgebreid reageren. Nou ik heb de uitslag van mij kweek en dat bewijst maar weer eens wat een lompe ***:x:x:x:x ha we hebben. Bij de 1e blaasontsteking wilde hij een kuur geven die niet mag tijdens een zwangerschap en nu heeft hij me gewoon aan en kuur gezet voor jan met de korte achternaam. Ik belde voor de uitslag en er was niks in te vinden, geen ontstekingswaardes echt helemaal niks, deze kweek is onderzocht in het zh. Terwijl ik de dag voor de kweek mijn urine had ingeleverd en aan de AB ben gezet, ik had bij het inleveren van de kweek 1x de kuur genomen, best knap als na 1 pil de ontsteking weg is....:x Echt ik kan hier zo kwaad om worden he. pffffffffffffffffffffffffff. Slik dus alweer een week de ab terwijl het niet nodig was, vanavond zou ik de laatste innemen. Morgen weer controlle bij de vk.
Hey meiden! Ik mag ook gaan aftellen, ben nu 31 weken en 5 dagen. Merk dat ik de laatste tijd ook weer heel erg moe ben, flashbacks naar het eerste trimester waarbij ik ook zo ongelooflijk moe was.. Gelukkig hoef ik nog maar 8 dagen te werken (2 weken) en dan heb ik lekker verlof. Moet zeggen dat ik het best spannend vind dat het zo dichtbij komt. De tijd is echt gevlogen zeg! Wij hebben overigens de babykamer nog niet helemaal af (zijn net verhuisd) maar wel zo goed als. Voor de rest heb ik vrijwel alles in huis. We krijgen een meisje en ik kan niet wachten tot we haar eindelijk in onze armen kunnen vasthouden!
Huh? Wat slordig zeg. Ik krijg van mijn huisarts sowieso nooit anti-biotica voordat ze vastgesteld hebben dat je blaasontsteking hebt.. Raar dat het je dus al gegeven is voordat uberhaupt vastgesteld was dat het een blaasontsteking is..
Ik had mijn urine ingeleverd en omdat er weer een ontsteking zat moest ik weer een ab-kuur en moest ik ook een kweek wegbrengen.
Maar als er weer een ontsteking zat heb je toch terecht de kuur gekregen? Of begrijp ik het nou verkeerd haha
Nou blijkbaar heeft de ha een fout gemaakt want 1 dag later in de kweek die in het ziekenhuis is onderzocht is totaal niks gevonden....Dus nee heb de kuur niet terecht gekregen. Het zou wel heel vreemd zijn dat 1 dag later met 1 pil van de kuur dat dan de ontsteking weg is uit mijn urine.... De ha hier maakt wel vaker fouten en blunders. @Chocotof, natuurlijk klets gezellig mee!!
Ik meld mij hier ook aan! Ik ben 30 weken zwanger. Werk in de zorg, doe nu al een tijdje alleen dagdiensten en vanaf het weekend werk ik tot 14 uur ipv 16 uur. Voor ongeveer 20% in de zw, hoop op deze manier de laatste weekjes door te komen! Wij krijgen ook een meid! Kan ook niet wachten tot dat ze er is...
Je moet indd goed naar je lichaam luisteren, zoals je het beschrijft zie ik niet in waarom je je niet helemaal ziek zou kunnen melden hoor meis. @Hier, weer bij de vk geweest. Ze dacht te voelen dat ons kleintje weer met het hoofdje boven lag en om er zeker van te zijn maakte ze even snel een echo....Ja hoor het zit weer rechtop in mijn buik. Bij 29 weken lag het ook in stuit en bij de groei-echo bij 30 weken lag het goed maar nu weer in stuit.... Heb info meegekregen over uitwendig draaien en over 2 weken heb ik de 34 weken echo, ligt het dan nog in stuit bespreken we of ik de uitwendige versie wil en gaan we het over keizersnede enzo hebben.... Verder was alles prima, goede bloeddruk en kleinte doet het heel goed.
Hoi meiden sorry heb wel meegelezen van de week maar nog niet gereageerd.. Ben zo moe weer de laatste dagen blegh Nieuwe meiden welkom !!! Gezellig om jullie erbij te hebben @ Vlinder jeetje balen zeg dat ze weer in stuit ligt hopen dat ze nog terug draait !! En hartstikke goed dat alles verder goed is !! Hier woensdag bij de verloskundige geweest alles goed alleen een beetje hoge bloeddruk maar had net een ruzie ervoor gehad haha Gisteren de groeiecho gehad ook alles goed onze kleine meid weegt nu 1500 gram en ze ligt nog steeds mooi met het hoofdje naar beneden.
@ Bekkeninstabiliteit: momenteel gaat het nog dames. Maar ook al werk ik niet, ik blijf last houden. De ene dag gaat het beter dan de andere. Maar als ik met mijn aangepaste diensten meer last krijg, ga ik zeker aan de bel trekken. Vind het zelf ook fijn om door te werken tot het einde, ook al zou het maar een paar uur per week zijn. Ik werk op een woonvoorziening (geen lichamelijke handelingen, enkel lopen en staan wat je in principe overal doet) en we zijn een nieuwe locatie gestart in januari. Tenminste dat was het plan, we zijn pas eind maart open gegaan. Het bevalt me super goed, zowel het werk als de clienten als de collegas. Daarom vind ik het ook zo fijn om tot het einde door te gaan al zou het maar therapeutisch zijn. Eens zien hoe het deze week vergaat, ik zie donderdag mijn leidinggevende weer en als mijn diensten nog verder aangepast moeten worden, dan is dat maar zo. Ik ga het zeker op tijd aangeven, maar bedankt voor de tip dames! Ik moet nu snel de honden gaan uitlaten, kon het niet laten om nog even te reageren, haha! Want moet om 20 uur de slaapdienst in, en ja, dat gaat nog prima. Ik weet dat ik niet verplicht ben slaapdiensten te werken sinds ik zwanger ben, maar dat gaat me goed af. Lopen en staan wordt steeds lastiger en doet pijn, maar daarom begin ik zo om 20 uur met koffie drinken met de clienten, haha!
@Sweetangel, ja we hopen dat hij/zij nog terug draait, steeds minder ruimte nu natuurlijk.... Afwachten dus even. Fijn dat bij jou alles goed is meid. Enne....Gewoon toegeven aan je moe-heid hoor Doe ik ook
ook hier eentje die al weken rechtop zit hahah.. mijn vk zei dat het nog wel kon draaien tot 35 weken dus ben benieuwd een keizersnee zit ik dus echt niet op te wachten.
ik ben van de tweede ook veel te lang door gegaan. het resultaat was dat ik amper nog lopen kon op het einde.. ik heb er nu weer last van en ben blij dat ik niet meer werk zou niet weten hoe ik dat vol zou moeten houden.. maar moet wel zeggen mis het wel . maar ja af en toe een bakje koffie halen is ook prima
Ik ga ook zeker aangeven als het niet meer gaat op het werk, dan moeten ze maar kijken hoe de diensten worden opgelost, is niet mijn probleem toch? Nog een keer minder werken wil ik best, of op therapeutische basis dat ik weg kan als het niet meer gaat. Donderdag weer gesprek met mijn leidinggevende, maar ik moet zeggen dat afgelopen dienst mij goed is afgegaan! Weinig pijn gelukkig, en een collega die het loop- en sta- werk heeft gedaan voor mij Vanochtend de vk gebeld. Gisteravond toen ik de riemen bij de honden om wilde doen, zei mijn buik ineens heel hard: KRAK! Ik schrok ervan, maar het deed geen pijn ofzo. Het was zo`n 10 cm onder mijn borsten waar het geluid plaatsvond, en heb s avonds de baby nog goed gevoeld. Heb gebeld en ze hoorde het wel eens vaker, maar ze wisten niet precies wat het was. Waarschijnlijk schuift er dan iets over elkaar ofzo, waardoor dat geluid ontstaat. Er breekt in elk geval niet zomaar iets bij de baby gelukkig...... Iemand hier ook wel eens gehad? Nu relaxen, vanavond langs bij een vriendin. Gezellig!
En mocht ik helemaal de zw in gaan, dan zal ik ook zeker vaak een bakkie doen, haha In mijn verlof ook denk ik, in elk geval voor de kleine geboren is wil ik wel 1x per week ff langsgaan. Heerlijk, niks hoeven en alleen ff koffie / thee leuten
@ Vlinder: Hopelijk gaat de kleine nog draaien. Ik moet maandag weer naar de vk, ben benieuwd of ze dan ook gaan kijken hoe ze ligt. Heb zelf wel het idee dat ze al een tijdje met haar hoofd naar beneden ligt. Voel ook heel vaak gekriebel helemaal down under, denk dat dat haar handjes zijn die ze naast haar hoofdje heeft ofzo. Heb laatste tijd ook enorm last van GIGANTISCH PIJNLIJKE steken in mijn vagina, echt niet te harden. Hebben jullie dat ook? Het is meestal als ze ook wakker is en aan het bewegen is, het zijn net messteken en het lijkt haast alsof het dan opengaat van onderen.. @ Sanne2011: Ik heb ook veel last van mijn bi. Ik ben van 8.5 uur eerst naar 5.5 uur werken gegaan (4 dagen per week). Inmiddels sinds vorige week naar 4 uurtjes per dag gegaan, en na een gesprek met de bedrijfsarts besloten om me geheel ziek te melden en de laatste 2 weekjes boventallig te werken, dus zal nog een beetje voor spek en bonen rondlopen en wat lichtje kantoor klusjes doen, maar veel meer niet. Mijn leidinggevende heeft ook gezegd dat ik dan zelf kan bepalen of het gaat of niet, en als het een dag niet ga kan ik gewoon naar huis gaan. Vind het zelf wel fijn om op deze manier tot mijn verlof toch nog te blijven 'werken'..