@ Sanne: Gefeliciteerd! Heb je een mooie dag gehad?? @ Bloempie: De beslissing is inderdaad rot om te nemen, maar weet zeker dat je er straks heel blij mee bent! Wij moeten het bed ophogen tot 80 cm, inderdaad heel raar dat er blijkbaar per organisatie zoveel verschil in zit! Ons bed is 55 cm hoog en met extra matras (zoals de intaker voorstelde) is het nog steeds geen 80 cm. Maar klossen onder een boxspring is volgens mij echt niks.. Kan het uberhaupt wel? Weet niet meer wie het zei, maar de klossen hoef je toch echt niet vanaf 37 weken al onder je bed te doen hoor! Ze raden je aan om ze vanaf dan wel al in huis te hebben, maar lijkt mij dat je ze er pas onder laat zetten als de bevalling eenmaal is begonnen. Straks beval je pas met 42 weken en dan heb je 5 weken lang je bed in en uit moeten klimmen! haha.. Ik vind het maar onzin, wat zouden ze doen als je geen klossen neemt? Zouden ze dan ook echt niet komen? Ik begrijp de arbeidsregels opzich wel hoor, maar ik wil toch in het ziekenhuis bevallen dus vind het zo'n onzin om voor die paar dagen kraamzorg die je daarna hebt je hele bed op te hogen.. :S
Haha ik was dat die dat zei de intaker vertelde mij dit te doen met 37 weken ivm met eerder te kunnen bevallen ... Ben dit niet van plan hoor.. Vind het ook onzin voor die paar daagjes nou ja daagjes uurtjes om die dingen eronder te hebben Ik bedoel het bedje van de baby is toch ook laag of zie ik dat nou verkeerd ?? Maar goed zoals ik al zei ga die dingen wel halen plaats ze eronder en vind ik ze echt te hoog dan haal ik ze eronder uit
Dank jullie wel dames Wij hebben het simpel gehouden, we zijn gratis getrouwd en zijn erna met de getuigen wezen high tea-en. Erna thuis nog weer ff geslapen smiddags (hoezo zwanger en moe, haha) en s avonds uit eten geweest. Zaterdag hebben we feest voor vrienden en familie. En dan slapen wij heerlijk op de locatie, het wordt tenslotte in een hotel gehouden, hebben we een zaaltje gehuurd
Wat leuk Sanne En simpel is vaak nog leuker dan al die poes pas eromheen vind ik persoonlijk Hoop dat jullie een leuk feest hebben zaterdag !! Geniet er maar lekker van
Dames, vanaf zondag wordt het afzien, haha: Tropische temperaturen in aantocht - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] Kan ook niet normaal lekker oplopen hier, he.... Mooi het badje naar buiten denk ik!!!
Oooh nee he, zo warm hoeft van mij niet hoor. Dan ga ik dus mijn inieminie zwembadje in de tuin zetten om af en toen even in te gaan zitten om af te koelen @Boxpring en klossen, ja hoor het kan wel. Althans bij ons wel. Wij hebben in totaal 12 poten en dus ook 12 klossen. Ons ben moet naar 70cm verhoogd worden, raar dat dit zo verschilt per organisatie. @Sanne, gefeliciteerd!! @Hier, nog steeds een stuitje Ik voel zelf regelmatig het hoofdje. Dan drukt hij/zij het echt tegen mijn buikwand aan en als ik dan voel dan voel ik echt het hoofdje. Nog een paar weekjes de tijd om te draaien....
@guhruba: Ben idd wel erg blij dat de knoop nu eindelijk is doorgehakt. Heb op het werk nu alles afgerond, alle telefoontjes gepleegd. Nu lekker genieten van de vrije tijd! @ weer: wordt idd afzien volgende week. Tot nu toe nog geen last gehad van vocht. Hopen dat dit zo blijft, maar ik vrees dat we er nu aan moeten gaan geloven. Gisteren alweer de laaste keer zwangerschapsgym gehad. De eerste van onze groep is al uitgerekend op 1 juli, dus vanaf nu zullen de geboortekaartjes wel komen (helaas ben ik als een na laaste uitgerekend).
sanne gefeliciteerd.. het zullen vast arbo wetjes zijn maar bij romy had ik het bed beneden en boven ging ze me hechtingen checken en dat bed stond niet op klossen. het word gelukkig maar 2 a 3 dagen erg warm .. ons kindje is gedraait gelukkig.. het lag al mooi met er hoofdje in het bekken maar nog niet vast.. verder was alles goed bij de vk morgen ga ik proberen foto,s te plaatsen van het kamertje:
Zo warm?? omg, dat wordt afzien.. Ik kan normaal wel goed tegen warmte, maar nu zie ik er toch een beetje tegenop. Althans, de extreem warme dagen wel! haha.. @ mamapatricia: hoe weet je of het hoofdje 'vast' ligt? Hier vandaag veel last van maagzuur, heeft iemand daar een goede tip voor?
Maalox ligt volgens mij gewoon in de schappen bij Kruidvat etc. Vanochtend controle gehad, alles weer in orde! Ze hebben mijn ijzer geprikt, dat was goed (8,1), buik was 29 cm. en hartje ook prima. Zag er allemaal keurig uit, zei de vlos. Zijn verder nog gevraagd om mee te doen aan een onderzoek naar Pijnbeleving; visualisatie en ademtechniek. Ik heb twee cd's meegekregen met visualisatie- en ademhalings-oefeningen voor tijdens de bevalling. Ik ben er heel erg benieuwd naar, want één van de verloskundigen van mijn praktijk scheen erbij in slaap te zijn gevallen, haha.... Straks eindelijk geslaagd voor een videocamera; wil toch rond de bevalling wat op film hebben (geen "full frontal", haha, maar bv. de eerste momenten samen) en zeker als de kleine gaat groeien, lopen, brabbelen etc is het wel leuk.
hebben wij nu ook aangeschaft, een videocamera. Lijkt me erg leuk idd om eerste stapjes ed te kunnen filmen straks en de eerste momenten na de bevalling. Idd geen full frontal haha.
@ kabouter en bloempie hier moeten we hem ook nog aanschaffen nog geen mooie kunnen vinden maar ook nog niet echt intensief gezocht.. Wat goed kabouter dat alles goed is En veel succes met dat cdtje dan hahahaha
@ Sweetangel: Dan ga ik morgen gelijk eens kijken, wordt er gek van haha.. Wij hebben ook laatst een nieuwe camera aangeschaft, wil de eerste momenten samen niet missen Was trouwens een 7.1 mega pixel camera van Samsung, voor maar 49,- bij de Block, volgens mij hebben ze die nu nog steeds.. Maakt prima foto's ..