Laatste trimester

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sweetangel28, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Hoi Dames,

Is het nog een beetje vol te houden bij jullie? Hier gaat het tot nu toe nog wel goed. Heb vanmorgen maar ff snel wat in het huishouden gedaan, en ga vanmiddag lekker niksen. Moet alleen straks om 12 uur nog ff naar de vk. Daarna maar ff kadootjes inpakken voor het 10 dagen pakket voor mijn zus. Zij gaat naar aLle waarschijnlijkheid vandaag bevallen! Spannend!

2. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier nu 33 graden, dus rustig aan;).

Inderdaad ook vanmorgen gauw effe een bietje opgeruimd en een wasje gedraaid, meer doe ik niet.
    Straks na drieën mijn oppaskindjes van school halen, en dan duiken we hier het zwembad in met lekker ijsje erbij! Vanaaf BBQ met lief.
    Maar verders dus lekker relaxen..

3. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Ik heb t ook lekker rustig aan gedaan vandaag. Morgen maar weer zo'n rustig dagje houden. Ben echt blij dat het maar 2 dagen zo warm is!
    Vandaag bij de vk geweest. Kindje is al ingedaald en ligt ook al vast! Alleen was mijn bloeddruk weer wat aan de hoge kant, dus moet weer in de gaten houden of ik geen sterretjes zie, tintelingen voel, misselijk wordt of hoofdpijn krijg. Das wel minder. Maar goed dat ik gestopt ben met werken!
    Vanmiddag om 17.15 uur tante geworden van Milan!
    Morgen op kraamvisite.

4. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    @ Bloempie: Gefeliciteerd met je neefje!! (toch, neefje?)

Hier vandaag ook redelijk rustig aan gedaan. Vanmorgen
    huis schoongemaakt, verder de hele middag en avond visite gehad. Het is bij ons heel warm aan het einde van de middag, dan staat de zon bij ons aan de voorkant van het huis. Op de thermometer stond dat het 27 graden was in de woonkamer :S

Morgen werken, zie ik tegenop want daar is het helemaal bloed heet. Gelukkig zijn het maar 4 uurtjes in de ochtend..

Heb trouwens sinds een aantal dagen enorm pijn in mn onderrug aan de rechterkant, met lopen voelt het soms alsof er een mes in m'n rug zit. En nou heb ik net ontdekt dat ik daar op die plek een grote bult heb! En links niets.. Herkent iemand dat?? Geen idee wat ik er mee moet doen.

5. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    @ Bloempie GEFELICITEERD !! :D

@ Ghara ik heb geen idee meis wat het kan zijn je hebt deze bult in de rug ?

Hier ook rustig aan gedaan vandaag zelfs daar kreeg ik het al heet van hahaha :p Verder eventjes snel naar het winkelcentrum geweest en 2 hempjes voor mezelf gehaald voor in de vluchttas zat me te bedenken dat als het toch zo heet is je de lol op kan vandaar eventjes snel 2 hempies gekocht :D

6. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ja ik heb al sinds vorige week erg last van mijn onderrug, aan de rechterkant en dan met name als ik mijn rechterbeen vooruit zet met lopen. Ook opstaan en buigen doet gruwelijk pijn. Dacht gewoon van de bekkeninstabiliteit.
    Maar ik zat vanavond dus de pijn een beetje bij mezelf weg te masseren en toen voelde ik ineens heel duidelijk een grote bult op de plek waar het dus zo pijn doet. Even aan de linkerkant gevoelt en daar voel ik helemaal niks. Dus die bult hoort er niet te zitten haha..

Zal denk ik niet van de bekkeninstabiliteit komen, of wel? Vind het ook weer zo wat om weer naar de ha te gaan ermee..

7. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Nee ik denk het niet meis weet het ook niet ... Zal toch maar even langs de huisarts gaan daar zijn ze voor ;) Kan beter het zekere voor het onzekere nemen !!

liefss

8. K1986

K1986 Actief lid

18 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een hitteeee!!! bah bah bah! zit al 2 dagen binnen, alles potdicht en de ventilator is mijn grote vriend geworden!! ze mag van mij wel snel komen hoor!!!! :D

9. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel

Ik zou het toch maar even laten na kijken. Lijkt me niet goed zo'n grote bult! Dan weet je iig wat het is lijkt me.

Ben blij dat de hitte weer voorbij is. pff wat was het warm!

10. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Naar de huisarts geweest, ben doorverwezen naar het ziekenhuis voor een echo van mijn rug. Het blijkt een vetbultje te zijn, onschuldig dus. Het kan ook zo zijn dat ie er altijd al heeft gezeten. Of dat de pijn veroorzaakt is me nog steeds niet duidelijk, maar morgen heb ik een extra afspraak bij de fysio dus dan kan zij er ook naar kijken.. Zucht, gelukkig nog maar 2 daagjes werken. Na vrijdag heb ik verlof! :D

Ik heb laatste tijd ook weer last van misselijkheid in de ochtend en als mijn maag leeg raakt. Hebben jullie dat ook? Heeeeerlijk al die klachten :D haha

11. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    gelukkig is het niets ernstigs ghurabaa!
    hier geen last van ochtendmisselijkheid, maar heb ik de eerste weken ook niet gehad. Wel weer last van dat ik minder kan eten. de kleine zal wel op mijn maag drukken denk ik.

12. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hoii meiden :)

Hoe gaat het allemaal hier ?? Het blijft zo stil haha :p

Hier erg moe en een pijnlijke onderrug :( Verder gaat het allemaal wel goed denk ik.. Morgen weer een afspraak met de verloskundige ben benieuwd of onze meid nog in de juiste positie ligt !!

liefsss

13. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Die vermoeidheid herken ik ook! de laatste dagen steeds ontzettend moe!
    Succes morgen bij de vk. Laat je even weten hoe het is gegaan?

14. fleurtje26

11 mrt 2011
    58
    0
    6
    pmer op een kdv
    noord brabant
    hoi hoi,
    het is idd stil hier!
    Ben ook al even niet meer geweest..
    Hier gaat alles prima, nog 3 daagjes werken en ik kan gaan genieten van mijn verlof! '
    Donderdag moet ik naar de gynacoloog voor een extra echo want de vk vind dat de baby voor ligt op groei, dus dat is wel spannend.

Liefs fleur

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hoi meiden ben ook in de laatste trimester en wil graag ook meekletsen als het mag

16. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Tuurlijk Sila gezellig :D

Lekker fleur verlof !! :D Ben benieuwd naar je echo donderdag !

Hier vandaag bij de verloskundige geweest alles is goed .. Ze is al aan het indalen :D Morgen het ziekenhuis bellen voor de 36 weken echo dat zal de laatste keer zijn dat we haar kunnen bewonderen voor ze ter wereld komt !!

liefsss

17. Sila24

Sila24 Niet meer actief

sweetangel dankje , oh wat leuk is ze al aan het indalen, die van mij nog niet

18. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    @ fleur: Lekker bijna verlof!
    @sila: welkom
    @ sweetangel: Fijn dat alles goed was. Mooi dat de kleine al aan het indalen is. Mijn baby is ook aan het indalen. Ze zeiden de laatste keer bij controle dat ie al vast lag, maar daarna nog weer stevige steken gevoeld vanonder, en daarna hing de buik nog lager, dus denk dat ze dat niet goed hebben gehad. Volgende week di kijken ze bij mij ook met de echo of ie helemaal ingedaald is en of ie goed ligt.

Hoe doen jullie dat trouwens met jullie bed. Vanaf wanneer leg je een bedzeiltje onder je kont? en houdt dit het vruchtwater wel allemaal? Ik heb echt geen idee. zou het wel jammer vinden om mijn matras naar de filistijnen te helpen eigenlijk.

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hoi bloempie
    thnx:)

wij gaan de klossen pas eronder zetten inde laatste week of misschien wel zelfs na de bevalling omdat ik in het ziekenhuis ga bevallen, want ik vind ze lelijk en heel onhandig met het telkens erop proberen te klimmen , ik heb al bekkenpijn dus.

Bedzeiltje ga ik vanaf week 36 op het matras doen, maar heb gehoord dat de molton's van de action ook kunnen merk heet anne o leary en dan moet je kijken naar waterdichte molton. Maar wij hebben een grote boxspring 180x200 dus weetniet of ze wel voor ons hebben , ik moet nog kijken.

20. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb 'm gisteren toevallig ook gehaald, die Molton van de Action! Was volgens mij gewoon 170X200...

Deel Deze Pagina