Laatste trimester

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sweetangel28, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hier ook het bedzeil erop rond de 36 weken :) Heb het al op de kalender gezet haha .. De klossen moet ik nog gaan halen ;)

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Hey kabouter klus,

ik ben zonet bij de action geweest en grootste waterdichte malton was 180x200 had hem liever ietsjes groter gewild i.v.m eventuele krimpen bij het wassen maarja heb deze toch maar gehaald beter dan die zeiltje. En hij paste precies was wel wat aan de bovenkant trekken en doen maar ok hij past net. Ik laat het zo maar toevallig is het vandaag wel erg warm en met die molton wordt het vast nog warmer :(

3. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ohja ik moet ook nog een bedzeiltje gaan halen ja. Ligt dat niet hartstikke zweterig?? Het lijkt me eigenlijk helemaal niks.. Mja, heb een gloednieuw bed incl. matras dus wil het wel heel graag schoon houden!

Waar kun je die badzeiltjes kopen?

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

die zeiltje krijg je bij je kraampakket, maar ik heb gelezen dat die kraken en zweten idd. Daarom heb ik van de action waterdichte molton gekocht. Misschien tip voor jou?

5. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Haaay meiden,
    Mag ik mij hier ook aansluiten? Nu mn verlof nadert heb ik wat meer vrij en kan ik dus wat meer kletsen op het forum ;) Sila: ik loop gelijk met jou!

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Oh wat leuk, kom maar gezellig mee kletsen;) en hoe gaat de zwangerschap? ik heb erg last van bekkenpijn

7. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ja ik heb dat zeiltje gezien ja, maar dat lijkt me inderdaad echt 3x niks. Dat gaat volgens mij hartstikke zweten en ik dat gekraak als je omdraait heb ik ook niet zo'n zin in haha..

Maar ik ga morgen gelijk eens bij de Action kijken, wist niet eens dat er waterdichte moltons bestonden!

8. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant

Niet om het een of ander hoor, maar euh..... Ik hoor jullie hier zo over dat kraken en zweten van dat zeiltje... Als ik naar mezelf kijk; ik slaap toch al slecht, dus wat meer gekraak en gezweet maakt ook niks meer uit, haha...:D;) En tijdens de bevalling zelf zul je je daar heus niet aan storen ; dan heb je wel wat anders aan je kop, lijkt me...:p

9. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Ik heb zo'n molton bij de ikea gekocht, wel iets duurder dan bij de action.

10. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Nouuu, heb je hem er al onder liggen? Ik denk echt dat het helemaal niet lekker ligt hoor. :D Als het alleen voor de bevalling is valt het wel te overzien ja, maar ik wil sowieso in het zh bevallen. Het is meer voor het geval mijn vliezen breken en er een golf vruchtwater uit komt terwijl ik in bed lig.. Denk dat ik m ook met 37 weken ofzo erin ga leggen, dus dan moet het niet kraken en niet al te veel zweten als het kan :D

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja idd , ik ga ook in het ziekenhuis bevallen en heb die molton gekocht voor als de vliezen in bed breken , dan heb ik tenminste niet mijn hele bed vies :p

12. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Zwangerschap verloopt op zich wel goed. Wel veel last nu van slecht slapen en harde buiken. Gelukkig geen rug/bekkenpijn bij mij! Hebben jullie ook zoveel harde buiken?? Ze doen geen pijn maar voelen alleen erg ongemakkelijk. Heb dus nog niet de vlos hiervoor gebeld.
    Zijltje moet ik nog uit mn kraampakket vissen dus geen idee wat ik heb gekregen van de zorgverzekeraar. Mocht het niks zijn, dan wip ik binnenkort wel ffies langs de action :) Gaat er hier toch pas rond 37 weken op.

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Nee heb geen last van harde buiken maar heb ook slaap tekort. Kan moeilijk s'nachts slapen pffffffff :(

14. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hier nog iemand die erg slecht slaapt :( Ben uitgeput heb gewoon het gevoel alsof ik helemaal niet slaap de laatste weekjes ..

Denk dat ik dan ook maar eens bij de action ga kijken heb ze volgens mij al wel zien liggen :p

15. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel

O das ook een goed idee, Ga gelijk deze week nog even kijken bij de action. Hopelijk hebben ze idd een wat grotere maat want ons bed is 180 bij 210. Maar ik hoef dan alleen maar de top matras, dus misschien past een kleinere maat ook wel!

16. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Dat slechte slapen herken ik idd ook helaas! wordt elke nacht om 1.00 uur 3.00 uur 5.00uur wakker. Dan gaat mijn man eruit om 6.00 uur en wordt ik daar weer wakker van. Het beroertste is dat ik daarna weer erg slecht in slaap kom. Achja het zijn de laatste loodjes he? Zal wel de voorbereiding zijn op de korte nachten straks.

17. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen

Denk dat je gelijk hebt :) Maar het is wel vervelend haha ;) Vanmiddag trouwens de waterdichte molton gekocht vraag me wel af of dit echt alles tegen houdt :( Maar goed we zullen het moeten ondervinden

18. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    ik heb de molton ook gekocht. Naar mijn idee ziet ie er wel goed uit! Ik ken die moltons wel van het werk, die kwamen dan bij de thuiszorgwinkel weg, maar deze zien er net zo goed uit. Heb 'm al in de wasmachine gedaan. dus kan er nu mooi onder als ik het bed weer ga verschonen. Je weet maar nooit wanneer die vliezen gaan breken natuurlijk. Dan doe ik in die laatste weken wel zo'n zeiltje uit het kraampakket erbij onder, dan moet het goed gaan hoop ik!

19. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    pff, nou wat een rot nacht hier. Kon echt niet slapen. Om 3 uur had ik nog geen oog dicht gedaan. Volgens mij lag de beeb de hele nacht op mijn maag te draaien met z'n kontje, want het voelde netalsof er een steen op mijn maag lag. Zo vervelend. heb zelfs een emmer opgehaald omdat ik dacht dat ik zou moeten overgeven. Gelukkig is dit niet gebeurd. ik kan de laatste tij ook zo slecht eten. Hebben jullie dat ook? Gewoon geen zin in avondeten, en dan toch het gevoel hebben zo vol te zitten. Vanmorgen nog op de weegschaal gestaan, maar ben dus in 3 weken tijd ook niks meer aangekomen. Hoop dat dat niet zo erg is? Zo dat was ff mijn klaag momentje haha.

20. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hey bloempie welk maat molton heb je uiteindelijk gekocht?

Deel Deze Pagina