Laatste trimester

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sweetangel28, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen

O jeetje erg vervelend dat gevoel !! Hier precies hetzelfde :(Ook zo snel val en een vervelend drukkend gevoel op de maag.. Ik kom wel nog steeds aan :$ Ben nu in totaal toch al wel bijna 17 kilo aangekomen :)

2. fleurtje26

11 mrt 2011
    58
    0
    6
    pmer op een kdv
    noord brabant
    Hoi dames,

Vanmorgen mn laatste werkdag gehad, mn verlof is begonnen! Vanmiddag extra echo gehad in t ziekenhuis, omdat ze dachten dat de kleine voor lag. Nou dat viel dus reuze mee. De baby ligt gewoon op schema qua groei, alleen waren zn beentjes wat langer! Dus ben blij dat alles goed is! Nou ben benieuwd of ik me niet ga vervelen de komende weken nu ik verlof heb, haha.

Liefs fleur

3. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    ah lekker hoor! Hier moet ik nog 2 weekjes wachten.. ;)

4. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Ik heb 180 bij 2.00 meter gekocht. Eigenlijk nog niet gepast, maar laatst ook een hoeslaken gekocht bij de hema in die maat en die paste ruim. Dus komt denk ik wel goed. Hij hoeft ook niet om hele dikke matrassen. Alleen over de topper, dus dan heb je nog iets speling.

5. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Nou ik heb er een ziekenhuis dagje op zitten. zat vanmorgen nog te denken aan die rottige nacht, en eigenlijk voelde ik nog steeds zo'n druk op de maag. Toen bedacht ik me ineens dat ik ivm met mijn bloeddruk de symptomen in de gaten moest houden, en deed dit me denken aan het bandgevoel. Ik dacht: laat ik voor de zekerheid maar ff de vk bellen om mijn bloeddruk te laten meten, dan ben ik daar iig weer over gerustgesteld. Nou daar was mijn bloeddruk dus niet goed. 150/90 terwijl ik de zwangerschap begon met 130/65. Moest in een potje plassen, maar dat lukte me dus niet. Toen werd ik doorverwezen naar de gyneacoloog in het ziekenhuis. Daar vanmiddag naar toe geweest. Bloed afgenomen, weer in een potje geplast, en dar was weer de bloeddruk gemeten. Gelukkig was deze wel weer afgezakt to 150/82. Bloed was ook goed, alleen in mijn urine zaten wel spoortjes van eiwitten. Gelukkig mocht ik wel naar huis. Moet dit weekend 24 uur mijn plas opvangen en dan maandag weer terug komen. Dan hoor ik hoe nu verder. Moest iig wel de symptomen goed in de gaten houden en als ik het niet vertrouw direct bellen.
    Pff.. Dit had ik nog niet gedacht vanmorgen. Hopelijk is maandag alles goed!

6. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Jeetje bloem wat vervelend :( Hoop ook dat het allemaal weer goed is op maandag :) Rustig aan meid !!

liefss

7. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Nou ik ben bij de Action wezen kijken voor de moltonhoes, maar ze hadden geen waterdichte :S Of staat dit ook niet op de verpakking?

Verder vanmorgen controle gehad bij de vk, alles was weer goed! De kleine is al flink ingedaald, nog een klein stukje en ze ligt vast. Is dit bij jullie ook zo?
    Verder lijkt ze qua groei ook precies goed te lopen, niet te klein en niet te groot.. :D

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

als het goed is staat het op de verpakking waterdichte, en mijn baby is ook al aan het indalen

9. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Staat inderdaad op de verpakking bij de action :) Heb hem al op bed liggen :D Hier beebje ook al aan het indalen

liefss

10. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Hier is ook onze bibi aan het indalen, gepaard met indalingsweeen :( en steken in het bekken. Afgelopen maandagnacht in bed ongikrampen in buik en rug echt in vlagen die een minuut aanhielden en weer afzakten. Hele nacht pijn in mn onderrug/bekken gehouden. Gelukkig was het maar 1 nachtje en hopelijk heeft het effect gehad. Merken jullie dat ze wat zijn ingedaald?? Sommigen zeggen het hoofdje meer te voelen en hun benen niet goed meer bij elkaar te kunnen houden. Ik vraag me af of dat altijd is?

11. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Bij ons is het kindje ook ingedaald. Heb dit ook gevoeld met steken van onderen. Voornamelijk als ik aan lopen was. Nu hij/zij eenmaal ingedaald is heb ik er eigenlijk geen last van. heb vandaag de molton op het bed gedaan. Ben benieuwd of het leker slaapt. Dat het niet te warm is ofzo.
    Vanmorgen npg weer even naar het ziekenhuis geweest. Was wakker geworden met hoofdpijn, dus toch voor de zekerheid maar even gebeld, en moest weer langskomen. Heb een ctg gehad, echo gehad bloeddruk gemeten en urine gecheckt. Gelukkig was alles goed en mocht ik weer naar huis. pff. wordt je toch wel onzeker van zo hoor! Maar goed beter een keer te vaak dan te weinig. Zeiden ze bij het ziekenhuis ook.

12. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Jeetje bloem snap dat je er onzeker van word !! Eigenlijk wel goed dat alles goed met je is :) En ben het er helemaal mee eens beter 1x teveel dan te weinig ;) Hoe vond je het om op de molton te slapen ? Ik heb er helemaal geen problemen mee en vind het ook niet warm .

liefss

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hoi hoi ,

bloempie goed dat alles in orde was.

En hier ook geen problemen met het slapen met de molton

14. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Weten jullie waar je die waterdichte moltons nog meer kan kopen?? Moet er toch eentje hebben haha.. Zie net dat ze ze bij de Ikea ook verkopen, € 19,95 voor 160 x 200.
    Wat hadden jullie bij de Action betaald?

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

12euro voor 180 bij 200

16. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    yep 12 euro voor 180x 200 :D

17. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    hoihoi,

Ik vond de molton ook reuze meevallen hoor! Het is wel iets warmer in bed, maar warm had ik het zowiezo al. Van mijn man ook geen klachten gehoord, dus hier kunnen we wel lekker op blijven liggen de komende weken! Lijkt me echt veel beter dan het bedzeiltje uit het kraampakket. Hier alles goed vandaag. Merk wel dat ik nu wat vocht vasthoudt in mijn enkels. Morgen weer op controle bij de gyneacoloog. Dan krijg ik te horen hoe nu verder, en de uitslag van het 24 uur plas op vangen. Ben benieuwd!

18. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ok, nou dan haal ik gewoon de molton van de Ikea, is maar 8 euro duurder dat valt te overzien..
    Stom dat ze hem bij onze Action niet hebben, zag alleen waterdichte kussenhoezen, wat je daar aan hebt..:(

Hier ook alles goed. Merk dat de kleine heel hoog zit, dus als ik lang op de bank zit drukt het echt tegen mijn ribben aan, niet echt lekker dus. Hoop dat ze gauw verder gaat indalen, dan heb ik weer wat lucht :D

Hebben jullie al geboortekaartjes geregeld? Ik nog steeds niet, moet dat maar gauw doen!

19. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hier de geboortekaartjes al zo goed als klaar !! :D Moet alleen nog een foto hebben van onze kleine meid na de geboorte en de geboortegegevens natuurlijk :) Had dit al erg vroeg gedaan rond 25 weken geloof ik haha :D

20. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    wij hebben ook de preofdruk van de goobrtekaartjes al klaar! Bij ons komt er ook een foto van ons kindje op. Deze komt de fotograaf direct maken als we bellen. Super! Ook de enveloppen al bijna allemaal geschreven. Wacht alleen nog op adressen van collega's van mijn man:)

Deel Deze Pagina