Hoi, Er is al een oktober clubje, maar daar is het erg druk dus ik dacht, laat ik een nieuwe starten! Na 3 testen durf ik het hardop te typen... IK BEN ZWANGER!!!! Ik ben hysterisch blij het wordt ons tweede kindje, ons meisje is nu 9 maanden oud. Op 2 weken na is het precies 2 jaar geleden dat ik bij mijn eerste zwangerschap een miskraam heb gehad, wederom in verwachting van een oktober kindje is zowel speciaal als erg spannend, hopelijk gaat alles goed! Ben benieuwd wie er mee wil delen de aankomende maanden
Gefeliciteerd! Wat leuk! Ik kom je gezelschap houden 😊 Hier ook een 30+ mama, met 2 zoontjes van 6 en 4 jaar oud! Helaas ook 3 mk gehad, waarvan de laatste 2 maanden geleden.. Nu weer zwanger en het begint nu pas goed door te dringen dat het ook echt zo is! Nu hopen dat deze keer alles goed blijft gaan! Hoe voel je je? Last van kwaaltjes? Ik nog niet echt, op een paar gevoelige borsten na dan!
Hi! Wat leuk dat je reageert! 6 en 4, dat is vast al lekker druk met die 2 mannen leuk dat ze het een beetje bewust mee kunnen maken, dat is hier natuurlijk nog niet zo Jee, 3 miskramen klinkt heftig, 2 maanden geleden is ook nog zo vers. Ik kan me herinneren dat ik na mijn miskraam zo mijn best deed om zo snel mogelijk weer zwanger te worden... Leek een eeuwigheid te duren! Blij voor jou dat het nu alweer raak is. Vind je het eng? Bij mijn laatste zwangerschap was ik er zo mee bezig dat het mis kon gaan, had toen ook wel veel buikpijn... Nu gelukkig (nog?) niet, alhoewel ik me nu dan ook afvraag of dat wel goed is, haha. Het lijkt soms nooit goed te zijn, voel je van alles ben je bang fat het niet goed is en voel je niks dan net zo goed. Ik voel me eigenlijk wel goed verder! Af en toe gevoelige borsten, af en toe heel lichtjes misselijk, wat meer honger dan normaal, begin wat meer te plassen dan normaal, mijn darmen rommelen en heb het idee dat ik een mega buik heb haha. Maar niets wat ook niet voorkomt als je niet zwanger bent. Het is maar goed dat ik 3 positieve testen heb anders zou ik het zelf niet geloven. De streepjes zijn nog wel erg licht, maar morgen ga ik nog eens kijken of daar al progressie in zit. Jij ook zo onzinnig veel getest? Heb jij al een afspraak met de verloskundige ingepland? Wil jij het ook van de daken schreeuwen? Ik kan haast m'n mond niet houden.. Wel nog ff doen hoor. Ik hoop op een plakkertje voor je! X
Ik heb inderdaad ook behoorlijk wat testjes gedaan 😊 Mede ook door de onzekerheid! Blijf ook maar continu zeggen.. Als het goed blijft gaan.. Voor m'n oudste zoon 2 mk gehad, dus onbezorgd zwanger zijn.. Wat is dat?! 😬 Maar los daar van.. Ik sta te springen om t van de daken te roepen, maar wil sowieso wachten tot na de 1e echo, we willen het de kids nog niet vertellen nu, dus de rest moet dan vanzelf wachten.. Helaas 😊 Ze maken het inderdaad bewust mee nu, ze willen zelf ook graag nog een broertje of zusje, dus ik ben wel heel benieuwd hoe ze gaan reageren als ze weten dat er bij mama een baby in de buik zit! 17 feb heb ik de 1e echo, vind t zo spannend! Heb je de vk al gebeld? Of wanneer staat het op de planning? Je dochtertje 9 maanden oud, heb je ze wel lekker dicht op elkaar! Dat is leuk! Ik zie t hier ook, net 2 jaar ertussen en t zijn de beste vriendjes! Ze kunnen niet met, maar ook niet zonder elkaar! 😄 Het was wel een hele drukke periode, heb ook altijd gezegd, als er ooit nog een 3e komt, dan pas als ze beide op school zitten! En nu is t zover!! Ik ben zooo blij!
Ah, wat leuk dat ze t zo goed kunnen vinden ga je het nog op een speciale manier vertellen? Hihi, dat onder voorbehoud goed blijven gaan hebben wij onderling ook hoor. We willen graag "realistisch" blijven. Haha, dikke onzin natuurlijk want we kunnen stiekem niet blijer zijn. Gek hoe snel je al een heel toekomstbeeld in gedachten hebt Nee, nog geen afspraak gemaakt, ik wilde niet te vroeg bellen voor als t mis gaat. Maar misschien dat ik morgen bel. Ook even moeders voor moeders inschakelen. Het is wel heel leuk om alvast een datum te hebben, wordt t weer net wat echter. Ga nu in ieder geval geen nare verhalen op internet zoeken over de 1ste echo, we zien wel. Heb er stiekem wel een goed gevoel bij. Ja na 9 maanden weer zwanger, ik wilde heel graag. Had laatst een broekje gehaald in maat 50, kon het met geen mogelijkheid laten liggen en wist niet eens dat ik zwanger was ☺️ T was wel roze, weet niet hoe voorspellend dat is haha. Je weet nooit hoe lang het duurt dus we dachten, laten we er maar voor gaan. Hoe oud ben jij trouwens? Ik 34. Slaap lekker, zolang er nog geen buik in de weg zit 😜
Nou.. Had vanmorgen een stuk getypt, maar zie nu dat t schijnbaar niet geplaatst is.. Das ook mooi! Ik heb wel wat ideetjes in mn hoofd om het te vertellen, maar nog niks concreets. Jullie? Deze keer heb ik wel gelijk gebeld toen ik officieel overtijd was. Bij de laatste mk 2 mnd terug had ik niet gebeld, omdat ik gelijk t gevoel had dat t niet goed zat. Uiteindelijk een mk met 6 weken, heb ontzettend veel pijn gehad en ook veel bloed verloren. Achteraf had ik zoiets van, t was wel fijn geweest als een vk toch op de hoogte was geweest, dus dat heb ik nu ook aangegeven, dat ik daarom zo vroeg gebeld heb. En inderdaad, nog even slapen zonder dikke buik! Heb je een goeie zwangerschap gehad van je jongste meid? Ik hoop dat ik deze zwangerschap wat meer geluk heb en ook eens mag genieten van mijn dikke buik! Ik ben trouwens ook 34! Benieuwd of er nog andere aanstaande mama's komen kletsen hier, zou wel leuk zijn, allemaal een beetje van dezelfde leeftijd!
Hoi, Mag ik me ook (voorzichtig) aansluiten? Gisteren met 9dpo positief getest dus het is erg vroeg. Ik heb een bbz achter de rug, zonder operatie, maar dat heeft allemaal 16 weken geduurd. Sinds drie rondes zijn we weer bezig met proberen. En nu dus twee streepjes! Durf nog nergens op te hopen, we wachten maar gewoon af. Voor ons is het de eerste.
Voorzichtig gefeliciteerd MickeyM! Dan heb je ook een roerige tijd achter de rug! Nog getest vanmorgen? Ik had ook een voorzichtig streepje op 10 DPO
Goedemorgen dames, Ik ben eind September uitgerekend, mag ik ook mee kletsen? Ik ben 31 jaar en heb een zoon van 5 uit een vorige relatie. We hebben vorig jaar februari een vroege miskraam gehad en uiteindelijk na ruim een jaar nu zwanger van ons kindje. Gisteren moeders voor moeders langs geweest, test was een knaller! Aangezien wij in het zh liepen voor onderzoeken krijgen wij met 7 weken een echo om het dossier af te sluiten . Dat is volgende week woensdag Dan op 15 feb de 8 weken intake bij de verloskundige.
Hey wat leuk, nog 2 erbij! Welkom en super gefeliciteerd! Voor de kleine meid hebben we niks speciaals in gedachte, die snapt er nog niks van als ik t over mijn buik heb haha! Voor de familie zijn we aan het twijfelen, er komen binnenkort 2 bijzondere data voor in de familie, 1 aan m'n mans kant en de andere aan mijn kant. Maar bij m'n mans kant is het nog voor de echo. We willen ons meisje een shirtje aan doen met een bepaalde tekst en dan wachten tot ze het zien. Ja, t is wel fijn als de verloskundige het weet al krijg je een miskraam. Heb je er nu een beter voorgevoel bij? Naar dat de miskraam zo pijnlijk was 😢 ik hoop voor je mee dat dit keer alles goed gaat! Het zijn zulke spannende weken! Mijn zwangerschap van de jongste viel me reuze mee, voelde me nog helemaal mezelf op wat lichamelijke mankementjes na. Heb nu wel een beetje last van hormonen, kan me toch uitvallen tegen mensen... ☺️ De combinatietest was alleen niet ideaal, dus moesten een nipt test doen.... Spannend.... Maar was gelukkig goed. Zo! 9 dpo is vroeg Mickey! Toen bleef de mijne nog heel teleurstellend wit haha. Bij de eerste was t na 10 dpo ook een streepje, nu pas na 12, durfde er eigenlijk niet op te hopen, maar geduld was nu een schone zaak. Mis ik een beetje, geduld. Maar een spannende tijd nu ook voor jou! Fingers crossed! Hi Yvette, ik ben de vorige keer met 38 weken bevallen, dus misschien wordt het bij mij ook wel een september kindje 😉 wat fijn dat je zon knaller test hebt! Bij mij duurde het na mijn miskraam een half jaar voordat ik zwanger was en leek echt een eeuwigheid te duren, dan is het fijn als de test eindelijk zo overtuigend zijn toch! Jij hebt ook al een kindje! Heb je het al verteld? Ik heb inmiddels ook mvm en de verloskundige gebeld. 23 feb de eerste echo en dinsdag komt mvm langs. Dat wordt weer stiekem doen met de flessen haha. Ik heb gisteren kleertjes gekocht in maat 50, kon me niet inhouden 😀 zowel setjes voor een jongetje als voor een meisje, tja korting hè 😊 kan t andere nog altijd weggeven, het lijkt wel of iedereen om meteen zwanger is.
Mijn zoontje weet wel dat ik een baby in mn buik heb. Hij is zo blij! Ook gelukkig op een leeftijd dat hij een geheim kan bewaren Mijn beste vriendin en mn werk weet het en de rest willen we mee wachten tot na de echo. Voor mijn vriend is het de eerste dus hij wil het graag speciaal vertellen aan zijn familie en dat snap ik wel.
Hoi! Hier nog een zwangere 30+ er Ik ben 34 en vorige week positief getest! Het is ons vierde kindje, we hebben een dochter van 10 en 2 zoons van 8 en 4. Helaas ook ervaring met een miskraam, na m'n dochter heb ik een miskraam gehad toen ik 10,5 weken zwanger was. Hoop dat het nu allemaal goed gaat. Wel wat onzeker, kijk nog steeds bij elke toiletgang of er niks roods of roze te zien is. Ik heb ook nog bijna geen symptomen, alleen beetje gevoelige borsten s avonds. Maar bij m'n vorige zwangerschappen ook erg weinig symptomen, dus ook weer niet zo gek. Zojuist heb ik de verloskundige gebeld. En omdat ik wel eens een miskraam heb gehad mag ik met 7 weken al komen voor een echo! Op 16 februari, dus nog 12 daagjes, aftellen!! En een intake op 1 maart. Wij hebben het nog aan niemand verteld, denk dat we het na de eerste echo vertellen aan onze dochter. De rest weet ik nog niet zo goed. Bij 10 weken krijg ik nog een echo....denk dat we daarop wachten....als ik t zo lang voor me kan houden
5 jaar en dan geheimen kunnen bewaren, das knap! Ik heb er met mijn 34 jaar nog wel eens moeite mee 😉 leuk dat hij zo blij is, kunnen jullie t samen delen. Bij de eerste is t idd speciaal om te vertellen, ik kreeg er tranen van, nu vast ook haha. Hi happymam, gefeliciteerd! Pfoe een miskraam met 10 weken, dan denk je net bijna uit de gevarenzone te zijn 😢 ook voor jiu hoop ik dat het nu beter gaat! 4 kindjes, lijkt me prachtig! Altijd al een groot gezin willen hebben? Kan me voorstellen dat je het nog even stil houdt hoor, zo spannend ook!
Nou idd knap van je zoontje Yvette, dat hij zo'n geheim al kan bewaren! Ik vind het ook lastig, en nog maar niks vertelt aan de andere kinderen. Denk dat ze het er snel per ongeluk uitflappen. Bedankt mamabear! Zeker rot een miskraam bij 10,5 week. We hadden t net aan de familie vertelt. We dachten ook dat de kans erg klein was dat het nog mis ging maar helaas. Het was een leeg vrucht zakje, dat maakte het voor mij wel makkelijker. Een groot gezin wilde ik altijd al graag. Vroeger zei ik altijd dat ik 11 kinderen wilde Dat is wel wat bijgesteld maar 4 of misschien 5/6 lijkt me erg gezellig!! Maar eerst hopen dat deze zwangerschap goed gaat
11!😃 Das wel heel veel haha! Maar als ik mijn meisje eerder had gekregen dan had ik er vast ook meer gewild, ik vind het fantastisch. Nooit geweten dat ouder zijn je zo gelukkig kan maken. Fijn dat je nu met 7 weken al mag komen, bij ons maken ze standaard bij 8 weken een echo, als t dan mis is weet je het in ieder geval niet eerder. Maakt het misschien niet makkelijker, maar je weet sneller waar je aan toe bent.
Welkom Yvette! gefeliciteerd! Leuk dat je oudste er al zo van geniet! Ik ben benieuwd hoe mijn boys erop reageren als we het nieuws vertellen! Mamabear, ik heb er nu wel een beter gevoel bij ja, maar dat wil niet altijd wat zeggen he.. maar ik ga nu wel van het positieve uit deze x! Nu dus ook een afspraak staan! Maakt het gelijk wat echter allemaal, niet? Kleertjes kopen durf ik me helaas nog niet aan te begeven, maar ik smelt wel als ik die kleine pakjes zie hangen!! Welkom Happymam! Gefeliciteerd! Ook een vroege echo, ik de 17e! Dagje later! Ik heb trouwens ook nog weinig symptomen.. bij beide jongens tm 16 weken overgegeven.. Toen was mijn eerste symptoom ook misselijkheid, maar nu nog nergens last van gehad, behalve gevoelige borsten en dat ik overdreven moe ben! Nu al! Ik ben normaal helemaal niet iemand wat snel moe is, maar nu! Hoe gaan jullie het trouwens aan de andere kids vertellen? Iets speciaals in gedachten? Ik heb zelf nog geen idee hoe we het gaan brengen namelijk!
Vandaag heb ik trouwens online al een hele vragenlijst in moeten vullen voor de intake bij de vk, kan me van mn eerste zwangerschap herinneren dat we dat toen daar allemaal gedaan hebben. 2e zwangerschap was ik gelijk bij de gyn. Deze keer wel de eerste weken bij de vk en daarna word ik ook weer doorgestuurd naar de gyn. Vandaag trouwens nog een digi test van CB gedaan.. een mooie 3+!! Ik wilde m gewoon zien staan
Jee! Gefeliciteerd! Die 3+ is goed nieuws! Ja, ik moest die vragenlijst ook van te voren doen. Een goed gevoel zegt niet alles, maar meer hebben we niet om op te gaan toch. Ik hoop zo voor iedereen dat we heel veel geluk hebben! Fijne avond mede zwangeren
Dank je Autumn! Ik weet nog niet hoe we het de kinderen gaan vertellen. Aan dochter wil ik het zeker vertellen als de eerste echo goed is. Misschien ook aan zoons maar weet het nog niet zeker. Wel heel fijn een vroege echo, ben de dagen al aan t aftellen!
Hoi meiden. Gefeliciteerd allemaal! Ik lees heftige dingen. Hoop dat het bij iedereen goed mag blijven gaan deze keer. Ik zou ook voorzichtig mee willen kletsen. Lijkt me fijn om zo'n bijzondere tijd te delen. Ben 32, maar was 26 toen ik met de pil stopte. Na jaren van medische mallemolen vandaag 2x positief getest na een ICSI - behandeling. Ik vind het doodeng en ben superbang dat het nog mis gaat. Maar doe mijn best om positief te blijven. We zijn nog een beetje perplex