Hee meiden! Hier even een klaagbericht...ben dat werken zo ontzettend zat! Ben echt zo moe en futloos. Voel me een 10 tonner...Ugghh. De harde buiken zijn ook niet op 2 handen te tellen. Ben toe aan verlof, kan wel janken...nog 2 dagen! Aldus balen van je zw.diabetes liszett!! Hopelijk valt het morgen mee...succes! Ohh Lexi dat is niet zo mooi! Wel voldoende rust nemen hoor, des te eerder ben je er vanaf. Beterschap!
Heel herkenbaar! ik ben nog niet zo ver als jij maar er ook volledig klaar mee! Krijg je nog een leuk afscheidseten o.i.d. voor je verlof in gaat?
Klote van de suiker Lizsett! Moet je spuiten? Hier gaat t wel redelijk goed. Mag niet klagen. Wat betreft de ruggenprik, dat hoef je nu toch nog niet te beslissen? Je merkt snel genoeg of je m nodig hebt
He liszett, nee heb niks gehoord over afscheid ofiets....? Dus verwacht niks Jij nog verloskundige afspraken volgende week?
Ben gister voor het intro gesprek geweest bij de Gyn. Is wel even wat minder huiselijk dan mijn VK zeg. Moet ook zeggen dat als je "bang" bent voor het ziekenhuis, ze je niet echt op je gemak stelt. Conclusie: er moeten begin volgende week nog ene paar tests gedaan worden en bloed prikken/urine afgeven. Dan krijg ik donderdag een groei echo en moet ik bij 4 (!!!!!) artsen komen en wordt daarna een behandelplan opgesteld. Normaal gesproken ben ik een nuchter persoon maar er gebeurd nu zo veel en er is al gesproken over het eerder halen van het kind (80%) dat ik een beetje zenuwachtig wordt. We gaan volgende week donderdag afwachten en dan hoop ik op beter/goed nieuws!
@liszet wat spannend allemaal zeg, ik ben bij mijn vorige zwangerschappen ook doorverwezen naar een gynacoloog en ook deze zwangerschap weer, maar ik heb er eigenlijk wel goede ervaringen mee, ik vond het minder "huiselijke" wel meevallen maar dat is misschien ook per ziekenhuis verschillend. Neemt niet weg dat het spannend blijft natuurlijk allemaal!Lijkt me ook best moeilijk om met zwangerschap suiker om te gaan wat je anders helemaal niet gewend bent @pioenroos je hebt lekker verlof!! en klaag maar lekker hoor dat hoort er allemaal bij zeker tijdens de zwangerschap Ook nog oefenweeen gehad? ik kan me niet herinneren dat ik ze ook gehad heb, laatste zwangerschap braken mijn vliezen en toen daarna begonnen eigenlijk gelijk de eerste weeen al, en dat voel je eigenlijk gelijk wel aan dat dat ze zijn.. @Lexi ik denk dat je je niet zo een zorgen hoef te maken met het voorval met de esigaret, je bent al gelukkig wat verder in de zwangerschap dat scheelt ook weer meeste belangrijke van je baby is er al.. Is je keel pijn al weg en is de griep doorgezet? Hier de afgelopen weken flink te pakken gehad, longonsteking heeft aardig zijn werk gedaan, bijna 2 weken bijna niet geslapen door het hoesten, door het hoesten rib gekneust, en op gegeven moment bij de ehbo terecht gekomen omdat er een spier was afgescheurd, wat een pijn!! Nadeel is dat wanneer je zwanger bent dus maar weinig pijnstilling kan nemen of zware antibiotica dus heb het echt zelf allemaal moeten doorstaan bah... Begin nu eindelijk weer een beetje op te knappen.. Verder is de baby wel lekker bewegelijk en ze licht kwa groei en alles goed op schema. Moet wel eerlijk zeggen dat ik eigenlijk geen zin meer heb om zwanger te zijn, ik had me nog voorgenomen er tot het eind van te genieten omdat het waarschijnlijk de laatste keer is, en het toch wel bijzonder is om zwanger te zijn, maar me buik zit me in de weg, en voel me echt zo beperkt in alles .. maar goed nog een kleine 10 weken..
Heeee, Liszett, jeeejtje wat een happening allemaal! Waarom loop je bij de gynaecoloog dan? Heb ik misschien even gemist!? Pffff balen zeg Marjon, klinkt best heftig! Hopelijk ben je snel weer helemaal de oude. Hier ook echt aftellen geblazen hoor. Kunnen gewoon niet wachten! Ben al zo vaak haar kamertje ingelopen met het idee van...straks ben je hier, thuis bij ons! Zo bijzonder!!! Omtrent de zwangerschap niet veel nieuws, gisteren wel overgegeven en laatste tijd kortademig dus dat maar even aankaarten volgende week. Ze is wel al helemaal ingedaald dus tis niet dat ze hoog ligt ofzo. Nou ja ziet het wel, is vast niks
Ik heb ZW Suiker. Niet heel heftig allemaal maar vooral erg irritant rond deze feestdagen: Suikerloos en koolhydraat arm eten. De kilo's daarintegen vliegennnnn er af (dat is minder vervelend) en volgens de Gyn. is dat niet erg voor de baby, die pakt namelijk al mijn reserves.. in dat geval helemaal top !
hey meiden wat is het stil hier!! Hier nog steeds nog niet te oude, loop nog met een long onsteking en de hoest gaat maar niet weg, slapen doe ik ook al niet meer dan 5 uur per nacht maar gelukkig heb ik overdag geen verplichtingen dus dan neem ik de rust wel.. Vandaag bij het zieken huis en en kraamhotel geweest, ben er erg positief over zag er allemaal heel warm en huiselijk uit, kreeg al helemaal zin om daar te gaan liggen met de kleine haha, ik ben het zwanger zijn een beetje zat eigenlijk... en ik weet moet genieten en het is bijzonder maar toch, mag van mij nu wel komen eigenlijk.. Gister wel een hele leuke mooie zwangerschap shoot gehad, zal er een foto bij doen..
Hee hee! Allereerst wat de prachtige foto Marjon! Heel mooi. En tja welkom bij de club...ik ben er ook wel aardig klaar mee! Slaap ook zooo slecht jo Maarja over 1 week mag ze komen, ik kan niet wachten! Zoo spannend! Succes met de longontsteking! En liszett je werkdag is bijna voorbij!! Kan het genieten eindelijk beginnen
dag meiden zijn jullie er nog??... nog maar eventjes dan is het zover! over 2 weken naar de gyno dan krijg ik te horen wanneer ze mag komen, ben zo benieuwd!! ondertussen ook alweer 2 echos gehad, een groei en een liggings echo. Schijnt een flinke meid te zijn, bij 34 weken 2587 gram, lag een week voor op schema zeg maar... Begin het wel echt zat te worden, ik had me zo goed voorgenomen niet te gaan zeuren, en te genieten tot het eind maar heb er geen zin meer in, me buik is mega zwaar en ben gewoon eraan toe dat ze er is!... ben benieuwd hoe het met jullie is!
Heeee heeee! Jaa "helaas" ben ik er nog! Ben het ook spuug zat Begin me er steeds meer bij neer te leggen dat ze makkelijk nog 2 weken kan blijven zitten...bah. Afgelopen nachten dacht ik elke keer van denk dat het gaat beginnen...nou echt niet hoor. Ons meisje komt wanneer zij zin heeft.. Ahh beter een flinke meid hoor, heb ze een gezond voorraadje Ben benieuwd wat jou datum word! Hoop wel stiekem dat ik wel eerder ben hoor hahaha.
Ben het ook zat! !Kindje is niet zo groot als mijn eerste gelukkig..buik ook subtiel 😊 verplicht binnen zitten ivm het weer hier in het noorden..word gek
en en en?? is er al een baby??... ben vandaag bij de gyno geweest en de beeb is op 1-2 ingepland dan ben ik precies 39 weken!!...maar ik heb zon gevoel dat ze eerder gaat komen...ben benieuwd of dat ook zo gaat zijn, heb nu tenminste wel iets om naar uit te kijken
Nog niet maar is ook nog wat aan de vroege kant Heb eerlijk gezegd de fut niet om hier dingen bij te houden, slaap zo ontzettend slecht. Piep in de oren ontwikkeld, heupen pijnlijk, steken bij draaien... Ach prijs me allang gelukkig dat het nu allemaal pas komt. Maar slaap niet meer dan 2/3 uur op het moment. Heb nog steeds het gevoel dat ze eind januari gaat komen dus fingers crossed haha.
Hier ook nog geen baby maar dat duurt denk k ook nog een maand.. 1-2 prachtige datum! Hoop ook op die datum te bevallen haha Succes allemaal
toch heb ik echt het idee dat ze eerder gaat komen, of zit mezelf gewoon beetje gek te maken denk ik haha, ik wil eigenlijk niet meer wachten ben zat!...heb ook veel waterige afscheiding denk elke keer dat het vruchtwater is, en volgens mij verlies ik in delen mijn slijmprop... ook doet mijn schaambeen/bot super pijn,elk half uur plassen, en druk op me onderbuik pfffff hoop dat t voortekenen zijn!