Véél te veel Pijn in je borsten - ( na je eisprong of voor je NOD, als teken van ongi of zwangerschap ) Misselijk Krampjes/steken Meer plassen Moe Beter reukvermogen Obsipatie Humeurig/emotioneel Pff, nou kan nog wel even zo door gaan! Maar goed, ( bijna ) alle symptomen passen ook voor een naderende ongi!
Ik ben doodmoe... gisteren om half 8 in slaap gevallen.. tot smorgens vroeg meer last van mijn borsten denk ik woensdag pijn in onderrug, precies of ik ongesteld zou worden... moe (of had ik dat al gezegd ? ) humeurig soms licht misselijk meer zin in sex (is dit ook een eventueel symptoom?) maar ga ervan uit dat ik het me allemaal inbeeld. we hebben deze cyclus niet geteld, vééééééééél geoefend,.... fingers crossed dus... geef gerust nog symptomen ;o))
Mijn symptomen voor mijn NOD waren: Vanaf de eisprong kleine steekjes onderin mijn buik lage rugpijn Vollere borsten Pijnlijke borsten Pijnlijke tepels (branderig) HONGER!!!!!!!!!! sneller moe Witte afscheiding Meer plassen Slecht slapen Paar dagen na de innesteling : Meerdere keren per dag een vlaag van misselijkheid Ik merkte het met name aan mijn borsten, normaal gaan ze een week voor mijn NOD zeer doen, nu meteen na de eisprong.(ze deden ook anders zeer, voelde zwaar aan ofzo) Ik had/heb ook continu harde tepels, wat ik anders ook niet heb. Ook het slechte slapen was voor mij een teken.Ik heb daar normaal echt nooit last van. Vanaf het moment dat de vlagen misselijkheid kwamen wist ik zeker dat het raak was.