de naam milan betekent beroemt om zijn vriendelijkheid. mijn zoontje heet milan en hij is echt de vriendelijk en vrolijkheid zelve lacht en kletst naar iedereen. Ik vind het echt een super naam. staat in de top 10 maar hoor hem hier bijna niet. en een kennig is hij ook niet geweest.geen een van mijn kids trouwens
Ik snap je twijfels bij Milan, ik vind het ook, mwah, wel aardig, maar meer niet. Noam vind ik erg mooi. En wat vind je van Thobit? Mikael? Joël?
broertje van mijn man heet zo. Hij is al 18 nu, lange slungel Maar past hem wel goed de naam. Ik denk ook dat het wennen is, ik heb ook moeten wennen om de naam van MIJN kindje te moeten zeggen. Alle namen klinken okay, totdat het om MIJN kindje gaat. Dan leg je er meer druk op ofzo. Naja kan het niet goed uitleggen. Nu prima gewend, ben er trots op!
We hebben nu een definitieve top 3: Milan Daniel (denk dat deze als eerste af zal vallen voor ons beiden) Sem Nu wil vroeg ik me af, zouden jullie dan gaan voor Sem of Senn? En kunnen jullie hier een langere naam bij bedenken, zodat we dit als roepnaam kunnen gebruiken!? Zoals bij Sarah = saar Het einde is nu echt in zicht! Bedankt alvast!
Die hormonen ook haha, ik blijf twijfelen. Maar bij deze namen heb ik een goed gevoel, dus één van deze wordt het gewoon!
Komt ook omdat er nu eigenlijk nog geen volwassen mannen Milan heten Over 30 jaar is er een hele generatie die Milan, Jayden, Levi, Zoë, Amy, Luna heet. Kijk maar naar de moeders op het schoolplein. Astrid, Bianca, Samantha, Linda, Marieke, Brenda, Maaike. Allemaal typisch jaren 80 namen. Over 30 jaar staat je nu nog kleine kindje met een andere generatie namen op het schoolplein
Ik vind Milan ook leuk en niet exotisch, maar dat komt vast doordat mijn super blonde achterneefje zo heet
Dat probeer ik mezelf ook steeds te zeggen. Het zal zeker geen rare naam zijn, want hij staat al jaren in de top 10
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Met 'exotisch' bedoelde ik eigenlijk dat het voor ons nog altijd een aparte naam is (ondanks dat deze naam zo populair is). En dat ik het daarom moeilijk vind op echt voor deze naam te gaan. Dus voor mij is niet de populariteit maar juist de onbekendheid een twijfelpuntje... Daarnaast heet onze zoon J u l i a n en op zich vind ik het wel kunnen, maar ze lijken ook wel weer erg op elkaar....
Joah?? Succes met kiezen! Wij hebben nooit volmondig ja gezegd op de naam van Zoë maar zijn er super blij mee nu! ik vond het gewoon heel raar om haar naam uit te spreken... Dat ze ineens een deel van ons leven was...
Ooh ik zie dat je op 3 hebt.. Milan is het leukste! Vond milan sowieso een leuke naam... Vriendin haar zoontje heet milan en is een poepie!