laatste vakantie met zn twee, waar naar toe

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Xavv, 12 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xavv

Xavv Actief lid

5 okt 2016
    306
    218
    43
    de naam zegt.. we willen graag op vakantie maar weten niet zo goed waar naar toe en wat te doen.. zelf hebben we een aantal jaar geleden een 6 persoons tent gekocht voor de camping.. die we een keer hebben gebruikt omdat de vakantie er daarna niet inzat ivm nieuw werk ect.

De instantie was om niet op vakantie te gaan, we zijn afgelopen januari naar lapland geweest wat in mijn gedachte de laatste vakantie van ons twee zou zijn.. nu ben ik 10 weken zwanger en we willen in augustus gaan..

Ben erg aan het twijfelen of lekker op de camping bijv in Toscane of met het vliegtuig naar Puglia (hak van Italië) en dan een huur auto en b&b of een roadtrip richting het oosten of juist een relax vakantie ( maar dat vind vriend niet zo leuk, denkt ie)

Ik weet t echt niet.. en mijn vriend weet niet of hij wel twee weken vrij kan nemen ivm eigen bedrijf die dan noet sluiten waarschijnlijk, mocht hij geen vervanger vinden.. lastig lastig allemaal.. iemand ideeën???

2. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ik wilde niet vliegen of de hele dag in de zon zitten te bakken gezien de beginnende zwangerschap en omdat ik al pigmentvlekken in mijn gezicht heb, maar ik wilde toch even weg. We hebben uiteindelijk besloten naar duitsland te gaan in de eifel. Beetje wandelen, uitrusten, dorpjes bezoeken, lekker eten (als de dingen we weer smaken), enz.
    Van wat voor soort vakanties hou je normaal?

3. Xavv

Xavv Actief lid

5 okt 2016
    306
    218
    43
    Wij vinden het leuk om rond te trekken met de auto.. van camping naar hotel of andersom. Onze vorige zomer vakantie is naar Californië geweest en de laatste naar Fins Lapland. Dit waren allebei hele leuke vakantie's maar wel erg actief, hierdoor is de rust in de vakantie ver te zoeken. Eerste instantie wilde we deze zomer een midweek naar Puglia, Italië. Dit zouden we doen via B&B en een huurauto zodat we wel rond konden rijden en lekker konden eten op de mooiste plaatsen. Nu de vakantie nadert trekt de camping mij ook, zeker omdat het lang geleden is. Maar we moeten rekening houden met de zwangerschap en ik ben nu behoorlijk moe. Daarnaast lijkt het me leuk om deze vakantie bewust met z'n tweetjes te zijn en te genieten van elkaar.

4. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.505
    14.001
    113
    Vrouw
    Ik zou kiezen voor de roadtrip in Puglia, dat was tenslotte ook het eerste plan.
    Daarnaast ga je straks met de kleine denk ik sneller naar een camping dan dat je een roadtrip gaat doen.

Hopsatee vindt dit leuk.
  5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik zou gewoon je plan aanhouden en de road trip doen en die wat zwanger proof maken.. wat meer rust en idd extra genieten van jullie laatste vakantie met zn 2tjes.

Tenzij je zelf liever kampeert. Weet niet of je dat met baby ook gaat doen? (Ik vind met baby nml wat luxe wel fijn en hebben 1e keer camping pas met 5jr gedaan). Doe waar je beide blij van wordt.

Ook met kinderen kun je gewoon reizen dus het is niet dat als je het ene nu doet het andere nooit meer gebeurd toch..

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Lekker doen waar je zin in hebt.
    Wij zijn toen lekker burgerlijk naar een center parcs gegaan was dan ook 6 mnd en wachelde behoorlijk. Wilde echt niet meer lang rijden ed. Maar we waren er toch even uit ff echt tijd voor ons twee. Thuis is dat toch anders, doe je meer je ding.

Deel Deze Pagina