Hier ging ze de eerste 3 maanden gelijk met ons op bed. Vanaf 4 maanden rond 19u, als ze einde van de middag sliep, maakte ik haar rond die tijd wel wakker, badje etc, voeding en slapen. Hier maakte ze dan ook een flinke ruk tot tegen de morgen. Ben zelf de laatste voeding gaan kolven, zo stond ik s morgens niet op ontploffen en ze wilde s avonds om 19u meer drinken dan ik in m'n borsten had wat bij beide veel frustratie gaf, dus kreeg ze er een flesje achteraan.
heb t idee dat ik savonds wel wat minder melk heb ivm met drukke dagen heb ook nog een dochtertje . weet niet of ik er flesje achteraan moet geven heb m ook al es een pap fles gegeven rond 9 met 160 erin ofzo maar dat drinkt ie niet eens helemaal leeg en toch word hij wakker snachts . nu heb ik gezien dat t niet uitmaakt of ik die late voeding wel of niet geeft hij word toch wel wakker rond 2 of 3 uur , maar heeft ie t wel nodig of is t een gewenning ???? mijn zus dr jongste zoontje is anderhalf en word snachts nog steeds wakker en je kan m echt niet paaien met een beetje water of zo nee hioj wil echt een volle fles melk ander gaat ie huilen en slaapt niet meer, ze doet t ook maar want ze heeft er nog 2 meer die anders wakker worden. hoop niet dat die van ons da gaat doen .
Het beste is om te blijven aanleggen en wisselvoeden, alleen werkte dat hier niet. Heb tot 6 maanden een flesje erachteraan gegeven. Die voeding kolfde ik dan s avonds voor ik ging slapen. Als ik haar wakker maakte, was ze uit haar diepe slaap en kwam ze om de 3 a 4 uur. Overigens hadden we qua slapen tot 6 maanden een voorbeeldige baby, daarna kregen we drukke nachten en ze heeft tot 23 maanden borstvoeding gehad. Ze werd dan soms nog s avonds laat of s nachts wakker en wilde wat drinken. Ze is zelf gestopt en wordt nog wel eens wakker maar wil dan even bij ons liggen of wat water drinken. Ze slaapt ook wel nachten door, er is gewoon geen peil op te trekken. Maak me er ook niet druk om, t is nu niet vermoeiend meer en ik probeer haar gewoon te geven wat ze op dat moment nodig heeft.
GGRRR gister avond moest ik weg en heeft hiij een flesje kv gehad van 200cc normaal drikt hij uit de fles 150cc bv (als ik vooraad heb) en hij had die 200 zogoed als op!!!!! normaal laat hij 100 staan ofzo dus ik dacht dit komt goed nu zal hij doorslapen . dus kwam om half 10 thuis en toch ff gekolft zodat ik in de nacht niet met pijnlijke boobs zit ! word ie toch wakker om 11 uur !!! dus maar ff laten drinken maar hij dronk niet lang miss dus niet zo'n honger en was t een andere reden . natuurlijk had ik ook niet veel melk want had net gekolft . daarna weer geslapen tot 5