Hallo allemaal, Ik heb een prachtige zoon alleen heeft hij hele kleine voeten. Hij is 14 maand en heeft maat 17 van schoenen. Is dit normaal? groetjess.
Is hij verder ook niet zo groot? Ik weet niet welke maat onze dreumes van 14 maanden, maar zal ook niet groot zijn... Ze draagt slofjes met een zoollengte van 13 cm.
Hoe lang is hij? Denk dat je je er niet druk om hoeft te maken, volgens mij had dochter ook ongeveer die maat met 14 maanden..
Ik weet niet hoe lang hij is? Met 14 maanden dacht ik dat hij maat 19 had. Vervolgens laten opmeten in de schoenen winkel, bleek hij maat 20 te hebben. Heb je de voeten zelf gemeten of laten meten?
Hoeveel cm is dat? onze dochter is nu 16 maanden en ze heeft ook best kleine voetjes, ze draagt nu van die leren slofjes van 12,5 cm. dr voetjes zijn geloof ik 11/11,5 cm. We zeggen steeds, vandaar dat ze nog niet loopt.. omdat ze van die kleine voetjes heeft Maargoed.. als je kleine al loopt, dan maakt het toch niet uit? dan doen ze waarvoor ze gemaakt zijn of ze njou klein zijn of groot..
nee hij loopt nog niet, hij staat wel los alleen gooit hij zichzelf naar voren of achter na een minuutje staan ofzo. haha. ik weet niet hoeveel cm dat is?
Mijn meisje is nu 15 maanden en heeft nu maat 20 aan van shoesme (die met de nopjes onder de zool). Volgens mij is maat 17 wel wat aan de kleine kant, maak je je er zorgen om dan?
Mijn dochter van 32 mnd heeft nu pas maat 23 ik vind het dus niet heel schokkend Met 16mnd had ze maat 18 haar eerste schoentjes waren maat 19
onze dochter is 16mnd en heeft maat 21 dus in die vergelijking zijn zijn voeten niet heel groot maar dat kan zomaar komen hoor soms hebben ze in eens een groei spurt.
Onze dochter heeft maat 19/20 en is 21 maanden Ze liep al met 13 maanden en kon toen heel moeilijk schoentjes Voor der vinden ze had toen 17/18 en der voetjes zijn ook nog eens Erg smal. Ze is nu 84cm en 9,5 kilo ongeveer nog steeds een ukkie dus
Ons meisje is nu 16 maanden en heeft schoenmaat 21. Ze heeft 1 voetje maat 20 en het andere voetje 20,5 dus moesten we wel 21 nemen.
ik maak me niet echt zorgen alleen staat hij al vanaf december maar loopt nog steeds niet, dacht dat ditmisschien door zijn kleine voeten komt.
Hier maak ik me juist af en toe zorgen om mijn dochtertjes voeten. Dat ze niet te hard groeien. 16 mnd oud en schoenmaat 26. Alleen is zij er wel 92,5 cm bij. Haar voeten zijn 17 cm lang en dat komt ook overheen met maat 26. Ik laat ze elke 2 mnd meten omdat haar voeten erg hard gaan. Net als haar lengte. Ze had bij haar geboorte al maat 17. Dus had gelijk al grote voeten. Volgens mij is voor jongens maat 19 met 1 jaar normaal en voor meisjes maat 18. Maar het kan ook zijn dat je zoon zijn voeten nog een flinke groeispurt krijgen en ineens 2 maten groeit.
Mijn dochter is ook 14 maanden en heeft maat 17. Ze loopt al en het was moeilijk schoenen te vinden. Ze is in het geheel ook klein. As maandag weer naar CB, dan weet ik hoe lang ze is. Maar ik gok 75cm.
Hier een tweeling van 27 mnd met mt 21, terwijl hun zusje van 10 mnd al mt 19 heeft. Ik denk dat hun met 14 mnd ook rond de 17/18 zaten..
Mijn dochtertje heeft ook kleine voetjes maar dat heeft haar nooit belemmerd met lopen, ze liep toen ze 13 maanden was. Ze heeft nu schoenmaat 22 en is 3 jaar.
Hier ook kleine voetjes maar ze loopt goed! Ze was 16,5 maanden toen ze voor het eerst echt stapjes zette Ze heeft nu ongeveer maat 20