Hallo, Ik heb even een vraagje... Mijn zoontje is 8 weken en ik ben aan het afbouwen van BV naar FV. Hij krijgt nu 1 x daags om 19.00 een flesje. Hij weegt ongeveer tussen de 5 en 6 kg en volgens het pak moet hij dan 180 cc met 6 schepjes hebben (komt dan op 200 cc). Is dit normaal met 8 weken of moet hij minder hebben. Hij krijgt 5 voedingen per dag. O ja, en de fles die ik geef om 19.00 drinkt hij tussen de 10-15 minuten helemaal leeg. Alvast bedankt! Groetjes Patjuh2010
Hoi, De hoeveelheden die in het voedingsschema op de verpakking staan zijn gemiddelde hoeveelheden. Het is niet zo dat je zoontje dit "moet" drinken hoor. Er zijn altijd kindjes die meer/minder drinken. Ieder kindje is anders. Dus wanneer je zoontje minder drinkt en daar tevreden op is, goed groeit dan is dat ook prima. Qua leeftijd en gewicht mag je zoontje inderdaad al een flesje van 180 ml water met 6 schepjes. Ook wanneer hij 5 voedingen per dag krijgt. Het drinken zou nog iets rustiger mogen, 15-20 minuten. Misschien kan je nog een speen met een kleiner gaatje proberen? Vast een fijne jaarwisseling! Groetjes Angélique