heel potje?

Discussie in 'Voeding' gestart door Moontje, 4 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Wat ik me afvraag is hoeveel groenten en fruit jullie de kleine geven?
    Casper is nu 6 maanden oud.

Ik geef verse groenten en vers fruit en volgens mij is 1 ijsblokje 25 gram. Hij krijgt 4 ijsblokjes fruit en 3 ijsblokjes groente (zijn we net mee begonnen). Maar ik heb het idee dat hij niet genoeg heeft aan 100 gram fruit!?

En hoeveel zit er in de potjes vanaf 6 maanden? Gaan die in een keer op?

Alvast bedankt!

Moontje

2. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    kijk even hier

daar kun je alles vinden over wat je kleintje mag hebben

succes

3. Annet73

Annet73 Actief lid

18 jan 2006
    294
    0
    16
    Ik maak ook alles zelf en heb het idee dat onze kleine man heel goed eet (7 maanden). Toch als ik de hoeveelheid die hij eet afmeet in een klein potje (4mnd) van Olvarit is deze niet eens vol!
    Maar kijk maar eens op het etiket, er zit aardig wat vocht toegevoegd. Als je het vers maakt is het toch veel puurder.
    Ik beweer absoluut niet dat potjes niet goed zijn hoor! Ik geef zelf ook af en toe eens een potje tussendoor!

4. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    oh ja dat is natuurlijk ook nog zo, dat er vocht aan toe gevoegd wordt. Had ik nog niet bij nagedacht!

Annet, is bij jou de 4e fles er al van af dan? Ik moet proberen op 3 flessen te komen , waarvan 1 een papfles en 2 melkflessen van 210 ml. En dan een fruit- en groentenmaaltijd. Maar hij drinkt nog steeds zijn vierde fles helemaal leeg van 210cc!

Groetjes,

Monica

En Deb: bedankt voor de tip!

Deel Deze Pagina