Dat is één uitleg... een andere uitleg is dat de naam uit het Chinees komt en weer een andere geinspireerd op Beau... etc etc.. Er zijn meerdere waarheden. Ik vind het een leuke naam voor zowel een jongen als een meisje en heb er zelfs voorkeur voor boven Beau omdat je daarmee wel heel verwachtingen wekt Tess vind ik een erg leuke naam maar hoor ik wel vaak. Ilse vind ik gewoon een goeie naam maar niet zo mijn smaak
Geloof mij, er zijn een hoop mensen die hun kind Bo noemen omdat ''we een franse naam wilden voor ons kind'' Maar eigenlijk vind ik Bo best een leuke naam. Ik zal hem onthouden als ik ooit weer een puppy koop
Tess vind ik een geweldige naam!! Jammer genoeg heet een nichtje van vriendlief Tessa.. mocht het een meisje worden, kunnen we die naam jammer genoeg niet gebruiken..
Ik vind Tess het mooiste, maar die is bij ons uiteindelijk afgevallen omdat ik de naam ook net iets te pittig vind. Hou dan meer van een korte maar ook lieve naam, zoals Noa, Yara, Zoe. Bo vind ik wel leuk, maar ik denk dan ook aan de vele honden die zo heten. Ilse iets minder modern op het moment, maar zeker niet lelijk.
1. Ilse, vind ik gewoon erg mooi 2. Tess, ook super leuk, viel hier af wegens een.nichtje die zo heet 3. Bo, tja, er mist iets aan.. Als onderdeel van een langere naam en dan Bo als roepnaam er van.maken, ja. Maar gewoon Bo is zo kaal