laatste vraag word gek vanmezelf :D Tot wanneer mag je auto rijden?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Acem, 22 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    :D hahahahaha die komt me ook bekend voor...
    Bij het ziekenhuis... en dan wil ik uitstappen en dat gaat dan niet omdat ik niet tussen die gat pas... ik van stoel naar de ander om vanaf de andere kant uit te komen echt irri.

ik mag helaas niet meer winkelen... was vandaag alleen even de stad in geweest om mijn toestel te halen was al een tijd kapot...
    heb er super lang gezeten...:x maar ja.

2. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    ha die leg ik altijd onder mijn buik;)

3. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    :( dat is ook een zorg voor mij...
    Mijn moeder heeft geen rijbewijs.. mijn broertje is nu bezig.. mijn ex woont in Eindhoven:$ als ik weeeen krijg en ik ben solo.... wie brengt me... waarschijnlijk of een taxi of ik moet idd zelf rijden...

4. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    bij ons moet je met de verloskundige meerijden, zodat je met twee auto's bent of in ieder geval nooit zelf hoeft te rijden. Ook als er iets gebeurt ofzo dan heb je twee autootjes.

5. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    had die van mij ook niet toen ik zwanger werd (ik heb m zelf wel al een aantal jaar), manlief is gelijk gaan lessen en heeft 'm sinds enkele weken :D dus zou je man gewoon een cursus van enkele weken ofzo laten volgen!

6. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    daar is geen regel voor zoals veel hier al zeggen.

ik kon met drie weken voor de bevalling niet meer rijden ik had een giga buik en heb hele kleine pootjes dus kon de koppeling niet meer in drukken. ja dan zat mijn buik op het stuur hahaha. dus kon echt niet meer. dus kon niet meer bobben voor mijn man hihi

7. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Mijn man MAG niet rijden ivm verschillende medische condities.
    Zoals eerder gezegd, hier heb je geen verloskundige, en ik kan moeilijk met iemand meerijden die niet bestaat toch?

8. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ik weet niet waar je woont (Rotterdam geloof ik?) maar in NL heb je in ieder geval betere voorzieningen wat betreft taxi's. Hier kon ik er bij de vorige bevalling (toen ik nog geen rijbewijs had) toch echt geen taxi bereiken om 3 uur 's nachts. Uiteindelijk via het noodnummer van de taxi gebeld en om 4 uur was de taxi er!

9. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Heb ook tot het allerlaatste gereden...werd gek van het binnen zitten!

10. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    Fiene nu ben ik wel nieuwsgierig waar je woont!

Zou toch proberen iets achter de hand te hebben, al is het maar de buurman;)
    Als alles goed gaat kan je zelf rijden, maar als het minder gaat (maar niet "erg" genoeg is voor een ambulance) heb je iets achter de hand.

11. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    In de freaking middle of nowhere in Belgie met 1 taxi bedrijf dat 's nachts bereikbaar is en 1 auto heeft rijden. Als je dan in het weekend moet bevallen heb je pech want dan zitten ze vol.
    Ik ben reeds 2 keer eerder bevallen dus weet wat het is ;) en ik weet zeker dat ik tot 6cm kan rijden. Zo niet zal ik een ambulance of zitambu moeten bellen, tis niet anders.
    Buren zijn in de 70 en voor de rest is er niemand in de buurt. Kinderen gaan ook mee naar het ziekenhuis totdat opa of oma ze kan halen (dus 2 uur rijden) als ik ze niet eerder kan bereiken. Wij leven heel geisoleerd, hebben geen contacten in de buurt, werken thuis en genieten daarvan.

12. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Nou mensen hier lig ik.dan in t ziekenhuis bezig met hart filmpje ivm harde buiken en menstruatie pijn... zelf gereden in mn uppi :( duurt lang.. bah

13. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Sterkte meis!

14. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik ben nu 1 dag overtijd en rij ook nog gewoon. Moet zeggen dat ik minder rij, maar dat ligt aan mij; ik heb vorige week ineens een "angst aanval" gehad op de snelweg bij slecht weer en "durf" nu niet zo goed meer verder te rijden als naar de supermarkt, verloskundige enzo. Naar mn ouders rijd mn man het liefste momenteel. Trek je gordel goed onder je buik en pas op voor boete's inderdaad :D

15. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    #35 Acem, 23 nov 2010
    Laatst bewerkt: 23 nov 2010
    Ja met de baby wel ok gelukkig... met mij niet goed heb denk ik oorontsteking heb echt liggen janken van de pijn. Ze hebben bloed geprikt bij t ziekenhuis en mijn lichaam vecht tegen een infectie volgens bloedtest.. ze wisten niet wat dus denk toch die oor... doet zo een pijn he morgen kan ik pas terecht bij ha

Deel Deze Pagina