Ik vind Evy erg leuk, maar Elin ook. Aangezien ik Evy al een hele tijd in mijn mooie namenlijstje die ik zelf niet zou geven heb staan heb ik daar ook op gestemd haha.
Daphne en anders Sophia. Ik vind noa en Evy/Eva te kort. elin vind ik met een e erachter leuker Eline. En Katelyn vind ik als Kathelijne leuker.
Ik heb op Elin gestemd, maar vind Evy ook leuk. Ik hou echt niet van de naam Sophia, ik hoor altijd enorm die IAAH op het eind en dat doet me aan het gebalk van een ezel denken.. sorry haha.. Heb je zelf geen voorkeur?
Haha, zo had ik het nog niet bekeken . De bovenste 3 hebben mijn voorkeur. De onderste voorkeur van mijn man....
Sophia, Noa en Eva vind ik niet mooi. Ik hou niet zo van namen die eindigen op een 'a'. De andere namen vind ik allevier heel leuk. Mijn voorkeur gaat uit naar Elin of Evy. Maar Daphne vind ik ook erg leuk en die hoor je niet vaak.
Sophia gestemd, maar vind Eva ook mooi. En Evi is mijn stiekeme zonde; ik vind het een te wat kinderlijke naam eigenlijk maar ik vind hem zooooo leuk voor kleine schattige meisjes <3
De namen met de E vind ik het leukst: Elin, Eva en Evy Daphne en Sophia vind ik ook nog wel een beetje leuk, maar de rest niet. (Ik vind Evy juist wel mooi geschreven zo, en anders Evie. Evi wordt mij te makkelijk Evil, vooral met een uitroepteken: Evi!)
Noa gestemd maar Elin vind ik ook erg mooi. Mijn volgorde: Noa - Elin - Eva - Evi (niet y) - Caitlin (deze manier) - Daphne- Sophia
Wat een super rijtje. Ik heb niet gestemd kan niet kiezen. Wel een reactie hieronder. De mooiste naam vind ik Daphne. Als er Eline stond in plaats van Elin vond ik die nog mooier. Caitlin is heel leuk, maar dan zo geschreven. Uit jouw rijtje vind ik alleen Evy niet mooi. Die is wat kinderlijk. Echt heel lief bij kleine meisjes, maar niet voor je hele leven.