Laatste wachtweek na terugplaatsing embryo

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door laika1010, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufbibi

jufbibi Actief lid

22 okt 2006
    105
    0
    0
    #21 jufbibi, 5 nov 2013
    Laatst bewerkt: 5 nov 2013
    @ Twoboys: wow dat klinkt toch erg heftig 5 missed abortions! Jeetje, wat je toch allemaal kunt krijgen. Ik ken Hashimoto wel ja..ook niet niks. Hoe lang heb je dat al? Ik heb zelf een te snel werkende schildklier en ben ook een hele tijd aan de Euthirox geweest. Momenteel al een aantal jaren geen medicatie, omdat m'n waardes redelijk normaal waren. Mag jij je medicijnen wel doorslikken tijdens IVF en zwangerschap?

En jouw test lijkt me ook wel duidelijk hoor. Natuurljk nog even afwachten, maar je kunt toch wel voorzichtig positief zijn denk ik hoor. Dat zou echt fijn zijn. :) Hoe lang ben jij bezig??

@ Anne: spannend dat je "alleen" thuis bent. Ga je eerder testen of wacht je tot je man er is? Wanneer is jouw testdatum? Wat heftig dat jij al 8x zwanger bent geweest. Mag ik vragen wat er mis is gegaan? :(

@ Laika1010...dat klinkt ook heel positief zou ik zo zeggen. Dat zou wel echt super zijn. :) Hoe lang ben jij precies bezig? We blijven duimen en hopen dat het ook echt zo is. Wanneer is jouw echte testdatum?

Ik durf eigenlijk nooit heel snel te testen..haha..ik durf het mezelf niet aan te doen eigenlijk. Ik ben zo bang dat het negatief is en dan moet je nog wachten. En als het positief is moet je ook nog langer wachten. Ik probeer afleiding te zoeken en echt te wachten tot de 2 weken voorbij zijn. :p

Al zegt mijn gevoel en mijn lijf niet zwanger deze keer. Ik heb zeker wel veel kwaaltjes als hoofdpijn, misselijk en gevoelige borsten. Maar die had ik vorige keer ook bij de 1e terugplaatsing en toen was ik niet zwanger. Het is ook echt een gemeen spel met die Utrogestan..je kunt er gek van worden zo'n tegenstrijdige signalen.

De arts zei ons dat doordat onze eicel van 11 naar 1 cel was gegaan...we maar 2-3% kans op zwangerschap hebben. En dat is ECHT weinig...dan moet je ook gewoon realistisch zijn, toch? :(

Of hebben jullie ooit andere verhalen gehoord van mensen die ook zo weinig cellen hadden?

Succes meisjes..we blijven duimen & hopen!
    Liefs jufbibi

2. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi,wij zijn nu bijna 5 jaar bezig..heb 6 keer iui gedaan,daar tussendoor een laparascopie en toen overgegaan op icsi in leiderdorp kinderwens.

Nou ik ben niet positief hoor,heb net op een andere forum gehoord gekregen dat kruidvat testjes wel een roze streepje kunnen geven na afleestijd en dat meiske was ook niet zwanger,dus ga ervoor mo binnen de tijd een streep te krijgen hahahaha..

Ik ben ook gewoon eigenwijs want idd wat je zeg ook al zou hij nu positief zijn dan duurt het lang voor je de echo heb om te kijken of het allemaal wel goedzit..Deze hebben ze wel alvast gepland 1 dag na mij verjaardag op 6 december,dusssssss hoop zo dat dat mij verjaardagscadeau is!!!En we gaan volgende week in ondertrouw dus het zou zooooo mooi,maar dat geld voor iedereen hier!!

Om antwoord te geven op je vraag ,ik weet het niet meid....ik zou je zo graag hoop willen geven en zo graag willen zeggen alles komt goed..maar dat zou niet eerlijk zijn he!!Ik had het er nog over met een vriendin en dan hoop je altijd dat ze je antwoorden kunnen geven en hoop,maar dit moet ons lichaam doen we hebben er niks over te zeggen,pffffffff!!!!en het lijk wel alsof elk minuut van de dag langzamer gaat dan he..

3. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Hai meiden, ik heb afgelopen vrijdag een terugplaatsing van een cryo gehad. Ik mag volgende week woensdag pas testen. Ik merk helemaal niets aan mijn lijf en heb er zomaar een slecht gevoel over... maar wie weet heb ik het helemaal mis. Wat fijn om te lezen dat sommige al goed nieuws hebben. Dat geeft toch weer wat hoop :) ik lees mee met jullie verhalen en zal laten weten hoe het afloopt.

Liefs,
    Daan

4. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook vrijdag een terugplaatsing gehad en heb bloedtest op woensdag 13 nov.
    Ik ga zelf volgende week al eens testen.

5. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Danielle:Spannend zeg!!Kan nog alle kanten opgaan hoor...En lees juist heel veel goeie berichten dat je niet altijd wat hoef te voelen aan je lichaam!!!
    Hoop dat je gauw positief test.

Butterfly:Heb jij ook een verse embryo teruggeplaatst gekregen of een cryo???Wat fijn dat jij een bloedtest krijg...wij moeten gewoon zwangerschapstest doen en als die positief is krijg ik een echo 6 december en anders gewoon een afspraak om overnieuw te beginnen,ze hebben het nooit over bloedtest gehad...nu was dat ook nooit nodig bij ons want werd altijd met 15 dagen ongesteld.:x

Echt leuk dat iedereen mee komt praten zo,het is zo fijn je hart te luchten ook al kan niemand het ons vertellen of we zwanger zijn of niet,maar gewoon je verhaal kunnen vertellen en vragen kunnen stellen is al fijn!!!:):)

6. Kaltje

Kaltje Actief lid

4 feb 2013
    108
    0
    0
    Amersfoort
    Hallo Allemaal,
    Ik had woensdag een terugplaatsing van een blastocyst en mag vrijdag testen. Aangezien ik vandaag nog pregnyl moet zetten tel ik er maar 3 dagen bij. Heb ook al getest met kv 2v5 om de pregnyl te volgen en ik heb ook van die trage tests!
    K.

7. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    hoi hoi Kaltje,

Leuk dat je ook reageert!!!
    Jij heb ook een spannende tijd...
    Maar dacht dat pregnyl toch pas na 10 dagen uit je lichaam is,en vandaag moet je nog pregnyl spuiten???

Heb jij ook na afleestijd positieve testen???

Geduld is ook niet mij sterkte kant!!!!

8. Kaltje

Kaltje Actief lid

4 feb 2013
    108
    0
    0
    Amersfoort
    Hoi,
    Ik spuit nog 3 x extra 1500 eenheden en vandaag due 3e. Arts zegt dat dit 6 dagen kan duren alvorens het weg is.
    Haha kan idd ook niet wachten met testen!
    K.

9. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    Blijft spannend he meiden dat wachten. Ik mag as maandag testen heb vorige week
    woe terugplaatsing gehad van een verse embryo.

Het enige dat ik nu gebruik zijn die utrogestan bolletjes.
    Nu lees ik hier dat sommige noh pregnyl spuiten na terugplaatsing?
    Mag ik vragen waarom dat moet?

Veel succes met wachten allemaal en hopelijk mooie positieve
    resultaten!

10. Kaltje

Kaltje Actief lid

4 feb 2013
    108
    0
    0
    Amersfoort
    Hi Genesis,
    Ik heb zelf om de pregn gevraagd. Dit is mijn 5e verse poging. Nooit cryos en laatste keer had ik er 2 teruggeplaatst gekregen, maar begon na 5 dagen Te bloeden
    2 wk later vmk. Om de innesteling Te ondersteunen krijg ik naast de utro due ook de pregn. Soort laatste strohalm....
    K.

11. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Hoi Genesis,

Spannend he....

En heb jij al een test gedaan tussendoor???;);););)

Ik ben altijd veel te nieuwsgierig...Ik heb maar 1 keer pregnyl gespoten en dat is 2 dagen voor de punctie...

12. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Ik heb 2 verse embryootjes teruggeplaatst gekregen.
    Had gisterenavond een heel felle steek links, soms nog eens steken.
    Heb geen cryo's over dus hoop echt dat dit lukt.

Ik gebruik ook alleen utrogestan! 3 x per dag 200 Mg.

13. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    #33 Genesis, 5 nov 2013
    Laatst bewerkt: 5 nov 2013
    Oh ok. Dankje voor de uitleg kaltje.
    Jeetje ook al helaas het nodige meegemaakt dus.
    Hopelijk wordt het lange wachten nu beloond!

Laika komt bekend voor hoor die nieuwsgierigheid ;)
    Nee ik wacht braaf tot de test datum. (Tenminste probeer ik)

Butterfly spannend ook voor jou. Hoe moeilijk maar hoe beter we
    op ons zelf letten hoe meer we voelen. Het vrouwelijke lichaam
    is ook erg duidelijk NOT probeer positief te blijven tot het tegendeel
    bewezen is. Hoop het ook zo voor je.

Hier nog tot as vrijdag de bolletjesslikker uithangen :p
    N blijft ook een vreemd iets he...

Ik heb btw Ovitrelle gespoten voor de punctie

14. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hi allemaal,
    Wat een gezellige boel hier!

Wbtr al mijn zwangerschappen; Ik heb tussen mijn 2 dochters in 3 mk en 1 ma gehad, allemaal zonder verklaring. Daarna ook gewoon weer een gezonde dochter gekregen. (allemaal met exman)

Nu met nieuwe man tot 2 keer aantoe een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, eerst rechts en daarna links in de eileider. Vandaar dus 8 zwangerschappen en 'maar' 2 dochters... waar ik natuurlijk superblij mee ben! Snap dat het weer een heel ander verhaal is voor dames die nog geen kinderen hebben. Maar mijn man heeft ook geen kindjes van zichzelf en hoewel hij een fantastische vader is, is hij geen papa...

Spannend allemaal he? Die laatste dagen...wel/niet alvast testen etc. In het VU doen ze ook een bloedtest, maar ik ga wel eerder testen thuis..

15. jufbibi

jufbibi Actief lid

22 okt 2006
    105
    0
    0
    @ Laika1010: ohhh dan is het nog even spannend dan ja. Maar zoals je zelf zelf, hoop houden en dat roze streepje behouden. Dat zou toch mooi zijn! Ik wist niet dat die testjes niet zo betrouwbaar waren. Maar ik gebruik er meestal maar een paar per keer..haha. Klopt idd wat jij zegt..je hebt er gewoon helemaal niets over te zeggen...en dat vind ik soms nog wel het lastigste van alles. Ik zou willen dat iemand me kon vertellen dat we het allemaal niet voor niks doen, dan heb ik er er allemaal voor over, geen enkel probleem. Maar het is zo oneerlijk dat het misschien ook zo voorbij kan zijn en je geen kinderen krijgt...pffffffff daar wil ik nog even niet aan denken.

@ Danielle2911: leuk dat je ook meepraat. Herken jouw onzekerheid, maar je hoeft niet altijd iets te voelen meid en dan kan het nog gewoon goed zijn. Uit hoeveel cellen bestond jouw terugplaatsing? En is dit jouw 1e poging? Probeer inderdaad moed te houden! :) Mag jij na zo'n korte tijd al testen ja? Ik moet nl. 14 dagen wachten.

@ Butterfly2405: wat spannend dat je ook een terugplaatsing hebt gehad. Hoe voel je je verder? Heb je ergens last van? Hopelijk voor jou ook een mooie testuitslag. Waarom heb jij 2 embryo's teruggeplaatst gekregen eigenlijk? Als ik het goed zie zit jij toch pas in poging 1 of niet?

@ Kaltje: gezellig dat je ook mee kletst. Wat is een blastocyst precies als ik vragen mag? :) haha sorry, ik ben nog niet goed thuis in sommige termen.

@ Genesis: fijn dat je een verse embryo terugplaatsing hebt gehad. Dat is toch altijd een hogere kans op zwangerschap dan bij een cryo of niet?

@ Anne1977: sow jij hebt ook veel op je pad gehad, heftig zeg!! Inderdaad super spannend elke keer. Hopelijk pakt het deze keer positief voor je uit. :)

Liefsssss jufbibi

16. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Ik ben blij om al jullie verhalen te lezen en te merken dat ik niet de enige ben die zo in onzekerheid zit! Wij hebben al een gezonde zoon uit een 2e IVF poging (vers terug geplaatst). Nu waren er van die poging nog 5 cryo's over waarvan er nu een is teruggeplaatst. Ik mag 18 dagen na de pregnyl testen. Mijn terugplaatsing was 6 dagen na de pregnyl, dus vandaar (volgende week) woensdag testen. Ik hoop ook voor iedereen een goeie test!

17. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jufbibi,

Het is idd mijn eerste poging maar omwille van mijn leeftijd (ben al 42) krijg ik er 2 teruggeplaatst. De kans dat het lukt bij 'oudere' dames is een stuk kleiner.. Daarom 2 :)
    Was in februari wel spontaan zwanger, maar is een miskraam geworden.

18. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    Ha ladies,
    ik praat ook graag mee. Heb op 23/10 punctie en 26/10 de terugplaatsing gehad van IVF 2. Ik kan en mag nog niet testen, omdat ik na de terugplaatsing 4 x Pregnyl 1500 heb gespoten. De laatste was op 1/11. Ik ben benieuwd.

19. jufbibi

jufbibi Actief lid

22 okt 2006
    105
    0
    0
    Oh ja Butterfly2405 dan snap ik het inderdaad dat ze er 2 teruggeplaatst hebben. En is de kans op zwangerschap dat net zo groot als wanneer er 1 wordt teruggeplaatst? Heftig dat je al een miskraam hebt gehad. Dan ben je blij dat je zwanger bent en dan wordt het je weer ontnomen...pfff!

Spannend, dan moeten er veel dames volgende week testen. Ik zelf moet volgende week dinsdag testen.

20. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Dat klopt je krijgt alleen 2 embryootjes teruggeplaatst als je al iets ouder bent of dat het je laatste poging is...dit is bij mij het geval..

Vroeg ook of je dan meer kans heb op een zwangerschap,ze vertelde me van wel..dusssss we duimen dan maar he...

Zit nu op de 9de dag,en heb het sinds gisteravond zoooooo koud,niet normaal gewoon!!!!
    En buikpijn,pfff en dan ben ik altijd bang dat me ongi eraan komt...:x

Lees hier ook veel op het forum dat veel meiden ook al wat kwaaltjes krijgen na innestelling..soms ben ik bang dat ik het me verbeeld en anders dat het alleen maar door de utrogestan komt..

Deel Deze Pagina