Laatste wachtweek na terugplaatsing embryo

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door laika1010, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    Butterfly ik snap wel dat je zsm weer door wilt maar denk dat zo'n
    rust pauze wel goed is voor je lijf.

Jufbibi wat heb ik bewondering voor je doorzettingsvermogen! (Van iedereen hier trouwens)

Ik herken wel wat je zegt babypop. Kreeg ook naar mijn hoofd geslingerd "je hebt er tenminste 1"
    Ehhhhhhhh ja, dat is helemaal waar mag je daarom minder hopen op nog een kind?! De keerzijde is ook dat je juist weet wat het moederschap is.
    Blijft gewoon een moeilijk en vooral gevoelig onderwerp dit...

Doortje heel veel succes met die spannende ww. Hopelijk sluit je deze
    positief af!

2. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Genesis,
    Het zal zeker goed zijn voor mijn lichaam,
    Het stomme is dat door kerst ik er 2 maanden moet tussen laten :(

3. jufbibi

jufbibi Actief lid

22 okt 2006
    105
    0
    0
    @ Babypop, ja erg is dat...er zijn zooooveel slechte ouders en die krijgen maar kids. En de mensen die er alles voor over hebben, wordt het niet (altijd) gegund. Raar, maar waar! Fijn dat je nog geen last heb van bloedverlies o.i.d. En hoe voel jij je verder?

Dankje Doortje81! :) Spannend dat jij nog in de wachtweken zit. Wanneer is de testdag ? En hoe voel je je verder?

Lief van je Genesis! :) Echt fijn om te weten dat er mensen zijn die nog wel in je geloven als je het geloof zelf even kwijt bent. Hopelijk gaan we jou allemaal achterna met een zwangerschap!

4. Kaltje

Kaltje Actief lid

4 feb 2013
    108
    0
    0
    Amersfoort
    @jufbibi, bah....weet hoe je je voelt. Hou je taai!

Verder wil ik iedereen bedanken voor de lieve woorden.

5. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Goede morgen,

Gister definitieve uitslag van het bloedonderzoek in het ziekenhuis, negatief zoals ik al wist.
    Ben als klap op de vuurpijl vandaag ook ongesteld geworden dus nu is het echt klaar.
    Wij gaan pas in februari verder... even rust in hoofd en lichaam.
    Ik blijf hier afentoe wel even gluren maar neem verder wat afstand van zwangerschapspagina, ik weet uit ervaring dat dat beter is, gewoon echt even het hele zwanger worden laten rusten, dus ook dit forum.

Ik wens jullie allemaal veel succes, sterkte en geluk en hoop jullie allemaal over een paar maanden terug te vinden op het forum met vragen over onze zwangerschap!

Liefs Anne

6. jufbibi

jufbibi Actief lid

22 okt 2006
    105
    0
    0
    Dankje Kaltje...jij ook!!! Wat is jullie verdere planning nu dan? Zijn er nog andere mogelijkheden?

@ Anne, zoals ik al in onze andere groep gezegd heb...ik begrijp goed dat je even rust wilt en je aandacht op andere dingen gaat richten. Geniet van deze rustperiode en hopelijk gaat het de volgende ronde beter!!!

En hoe is 't met de andere dames???

Deel Deze Pagina