Hoi Dames, Hier is het weer zover, de 3e icsi is van start. Inmiddels zitten er alweer 2 spuiten decapeptyl in en na de laatste pil morgen is het wachten op de menstruatie zodat het stimuleren kan beginnen (bij mij 200eh gonalf). Ik merk dat het al meteen op de zenuwen begint te werken, dus wie-o-wie zit er (ongeveer) in hetzelfde schuitje en wil samen deze spannende periode delen?
Hey Zuuske, Ik heb morgen mijn tp, dus niet helemaal in hetzelfde schuitje want ik ben al verder, maar weet wel hoe spannend het is! Ik had ook bij mijn IVF geen bevruchtingen, nu ICSI en nu hebben we er 6 (hoop dat het allemaal blijft doordelen, maarja die kans is natuurlijk klein ). Ik zie dat je een MK hebt gehad, dan moet het nu allemaal nog extra spannend zijn zeg... pffffffffff. Heel veel succes deze ronde!
Ik ga donderdag weer voor het eerst terug voor onze tweede IUI poging. Dus niet hetzelfde verhaal als jij maar spannend vind ik het wel. Dan begint het spuiten etc weer. Je lichaam veranderd toch behoorlijk door al die medicijnen en het brengt de nodige spanning met zich mee. Ik duim voor je toto mijn duimen blauw zijn!!!!!
Spannend doortje. Heel veel succes met de tp! Inderdaad Esther, lekker die medicijnen (not). Is jullie eerste ook uit de mmm? Ik zal voor jullie beide ook duimen!
Hoi Zuuske, Wij gaan ook voor de 3e ICSI-poging, maar ik begin pas in de 1e week van december met de pil en daarna pas spuiten, dat zal rond de kerst zijn. Ik wil je gewoon even laten weten dat ik met je meeleef! Natuurlijk is het opnieuw weer heel erg spannend!! Succes meid! Grts Jufaman81
Zuuske, nee van onze eerste werd ik spontaan na 17 maanden zwanger. De tweede zwangerschap was na 16 maanden ook spontaan, maar was helaas een bbz. Dus ook een eileider moeten verwijderen. En dus nu krijgen we eindelijk een beetje hulp.
Hoi meiden, ik wil jullie ook even heel veel succes wensen! Het hele traject is al spannend, maar die 3e keer brengt toch wel weer wat extra spanning met zich mee.. Zelf zit ik inmiddels in de tweede wachtweek van mijn derde ICSI, dus voor mij is het nog maar een paar daagjes in spanning gelukkig. Esther, wat heftig, een bbz. Zuuske, ja, die zenuwen, ik ken het.. bij iedere stap is het uitkijken naar de volgende en hopen op succes.. Doortje, succes met je tp!
Hoi Jufaman, ook de derde poging he? Superspannend. We hebben ook al zoveel pech gehad dat de moed soms in mn schoenen zinkt. Zelf ben ik me al aan het oriënteren op zorgverzekeraars die evt een vierde vergoeden (erg hè?). En jij? Esther wat vervelend een eileider verwijderd. Gelukkig is er hulp mogelijk. Hoop dat het snel oplevert voor je. Dankje, Majorana. Voor jou al bijna testdag! Wat onwijs spannend. Hoe voel jeje?
Hier ook aan mijn derde icsi bezig. Ik weet precies wat je door maakt, spanning, hoop die je soms verliest en dan weer denkt komop we gaan er voor.
Ik geef me elke keer als ik ongesteld wordt gewoon even 2 of 3 dagen om een even flink hard te balen. Dan raap ik me weer bij elkaar, kop omhoog, schouders recht en gaan ervoor. Helpt mij in ieder geval echt. Je moet de teleurstelling toch ook kwijt kunnen anders ga je er zelf aan onderdoor waar niemand iets aan heeft. Marjona, de duimen draaien voor je!! Zuuske ja een bbz is verdomde heftig, maar ja je kan er niks aan doen. Maar inderdaad is er nu gelukkig hulp aangezien ik al zo moeilijk zwanger wordt en dan ook nog maar met een "half" lichaam. Maar we gaan er voor en zijn straks gewoon allemaal zwanger! ZO!!
Nog niet echt bezig met icsi-3 (half dec zoals het er nu voorstaat), maar in m'n hoofd wel er mee bezig. "plannen" wat betreft afspraken rond om de feestdagen , medicatie gehaald (een koelkast vol ). Ik doe icsi in "natuurlijke" cyclus, dus ga niet aan de pil. Deze poging andere medicatie dan eerdere pogingen (decapeptyl + gonal-f ipv decapeptyl + menopur). Ben benieuwd. Heel veel succes allemaal! Sterkte met het prikken, echo's, wachten...
Juudje, dat herken ik wel. Er al zover van te voren mee bezig zijn. Heb een heel regelmatige cyclus dus ben maanden van te voren al aan het plannen, wanneer wat gaat gebeuren. Maarja in de mmm is niets wat het lijkt, dat weet ik wel, maar toch geeft het me houvast (wistnietdatikzo'ncontrolfreakkonzijn)
@ Zuuske: ik zie dat je uit Tilburg komt. Loop jij ook in het Elisabeth Ziekenhuis? Wij lopen daar wel en zijn daar heel tevreden over.... Zomaar nieuwsgierig!