Laatste week.... kan niet meer wachten!!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lillibit, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Dit is in de winkel neem ik aan veronique, geZien de achtergond??
    Maar supermooi hoor!!!!!

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    he meiden ik ga ff naar beneden!
    fijne avond allemaal!
    Enne ik duim voor ons allemaal!! hihi het kan maar zo gebeuren he!
    miss dat ik vanavond nog wel ff online kom...

eetze voor straks!!! xx

3. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

Dit is een foto in de winkel..
    Ik kan je niet laten zien hoe het thuis is met welke kleuren enzo.
    Fam en vrienden van me zijn ook op zp. en niemand weet of we een jongen of meisje krijgen...

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    oo zo! nee nou zie ik het ook!!!
    ik snap al wat je bedoelt veronique.... (ben soms wat traaaaaaag )

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    spannend!!!!! nee dat moet je dan maar niet hier laten zien idd!

6. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Goede reden veronique!!

En Ella, eet smakelijk zo, duimen dat in ieder geval een van ons hier vannacht geluk heeft......
    Tot morgen!!

7. veronique2005

Zo dames ik.. ben ook weg. vriend belde net is onderweg en moet al buiten gaan staan.. dus met 41 weken ren ik dadelijk door de winkel hahahaha
    En iedereen kijkt naar mij.. ik vind het wel grappig

8. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Zie je al gaan hihi!
    Ik ga zo ook eens koken!!!
    Tot morgen allemaal!!!!

9. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Veronique - wat heb jij een knap kind! En ook zo'n leuke naam, hoor je niet vaak. Luc heeft ook veel plaatjes dubbel, dus als jullie er nog nodig hebben hoor ik dat ook graag :). Als hij weer thuis is gaan we eens kijken welke hij nog nodig heeft. Niet te veel rennen nu he!

Lillibit - geweldig behang zeg! Maar inderdaad wel bijna belachelijk duur. Je kan dus voorlopig ook niet meer verhuizen, behang neem je niet zo makkelijk mee.

Ella - wat een ontzettend leuk kamertje hebben jullie gemaakt. Erg leuk ook dat je moeder die schilderijen heeft gemaakt. Maakt het toch extra bijzonder. Heb je ook nijntje kleertjes gekocht?

Ik ga morgen toch maar even wat urine inleveren bij de huisarts, heb nog steeds zo'n rare steek in mn buik en herken het toch echt niet als weeen (helaas). Nu even eten maken!

10. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Veronique - zie nu pas je kamertje. Erg mooi hoor!

Ella - dat gaat echt een mooi kindje worden, weet het zeker :) Mijn vriend heeft in India gewoond en mn moeder is er pas 3 maanden heen geweest. Heel bijzonder land. Mijn vriend wil niet meer terug, maar mn moeder zit er toch over te denken nog eens terug te gaan.

11. veronique2005

Roosenzo.. ik hoor het wel met de plaatjes.. ik heb een doos vol met dubbelen, en Jerome zal dat echt niet merken alsik daar plaatjes uithaal..

Ella ... ik vind getinte kindjes zowie zo mooie kinderen,, vooral als ze net kunnen lopen.. net dropjes;);)

Zo hier geslaagd voor voetbal kleren en schoenen,maar nu is me buurs wel leeg, jee wat kost dat een geld...maar nu loop hij er wel weer netjes bij als ie gaat voetballen.

12. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Veronique - zit hij al lang op voetbal? Lucas wil ook graag op voetbal, maar ik weet al dat het niet echt iets voor hem is. Hij wil alleen maar omdat zn vriendjes het ook doen. Hij is wel een paar keer mee gegaan naar een training of een wedstrijdje. Maar was niet echt een succes.

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Veronique , ooo arme meid! jij met je 41 weken op stap voor voetbal kleren!
    Maar zo te lezen is het gelukt gelukkig!
    Als ik je niet meer spreek.... alvast heel veel succes voor morgen!!! En ik hoop zo dat het vannacht inzet!!!!
    Denk aan je hoor!

Roosenzo , dankje voor je compliment!! wat leuk he die schilderijen! die springen er echt even uit. Het is eigenlijk heel simpel!
    He wat leuk , heb jij dan een vriend die indiaas is? En je moeder gaat er nog wel een keer heen? Ben jij er al wel eens geweest?
    grappig , ineens allemaal mensen die op de een of andere manier een band met india hebben.
    Eigenlijk praat/schrijf ik er nooit over..... vind het ook wel apart hoor om er ineens over te schrijven!
    geef je toch een heel stuk van je prive ofzo (tenminste zo voelt het)

ik ga even lekker douchen. heb zo last van harde buiken. Heb echt weer veel te veel gedaan. Verder heb ik echte olifantenpootjes, en voel me ontzettend moe. Maar ja wil ook nog niet naar bed , want dan ben ik snachts zoveel wakker.

Meiden succes vannacht!!!!!!!!!!!!!!!!! enne ik duim hoor!!!

14. veronique2005

Roosenzo @ nee hij gaat 2 maart voor de 1ste keer..
    Jerome is wel echt een jongen wat er nu aan toe is voor tegaan
    Waarom laat je jou zoontje niet een paar keer mee doen, dan weet je toch of hij het leuk vind ja of nee.

Ella @ ja haha waggel waggel door de winkel.. maar ik voel me eigelijk wel heel goed..En dan vind ik het niet erg om voor kleren te gaan..
    Vind veel erger als ik bv moet koken;);)
    Ga maar lekker douchen en erna bank hangen, dan gaat het vogt ook een beetje uit je voetjes.

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    veronique , spannend!!!!
    hoop dat je nu al bezig bent hoor!

Hier echt nest-drang zeg:) .... herkennen jullie dat ook?
    Als het aan mij ligt , gooi ik alles weg!
    ben nu bezig mn make-up aan het ordenen.... (lees: weggooien)
    en dat deed ik voorheen nooit!
    heb best wel een hele verzameling... en ook al gebruikte ik het niet , ik had het keurig in een kastje en vond het altijd leuk om er naar te kijken:) en soms probeerde ik wel eens wat hoor. maar meestal kocht ik het en dan was het leuk voor 3 keer bvb.
    Heb toch altijd wel mn vaste dingen van make-up die ik gebruik.
    En nu... heb bijna alles wat ik niet gebruik weggegooid. zelfs mn man stond versteld haha

en heb al mn armbandjes gesorteerd... mn kettingen , mn tassen en mn haarspullen.....
    En heb mooi wat voor al mn nichtjes! ;) (4, 6 en 8 jaar) denk dat ik ze daarmee heeeeel blij ga maken!:):):)
    make-up krijgen ze niet hoor.... dat vinden de ouders niet zo leuk;)

nou ja ik ga zo nog even zp-en en dan lekker slapen (hopelijk!)

16. veronique2005

Ella de opruim woede is begonnen hahaha.
    Ook wel eens lekker als je dat allemaal kan sorteren en weg gooien.
    En je nichtjes vinden je straks helemaal geweldig.

Nou ik ben gistren naar bed gegaan met rugpijn, en met wat buikpijn.
    En de hele nacht een zuurende buikpijn gehad.
    Tot het s morgens, en opeens kreeg ik een steek, en dacht ik hee wat is dat,... kreeg het er al warm van, maar de steken komen terug. dus zoals ik nu voel beginnen me weeeen door te zetten..
    Net ook onder de douche me slijmprop verloren....
    Hopelijk zet het door, ik ga er wel vanuit..
    OOOOOOOOOOOHHHH Spannend zou ik vandaag weer mama worden.

17. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    En???
    Heb je al urine ingeleverd??

18. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ooohhh,.... Veronique..... lees je bericht nu pas!!!! :)
    Zo te horen is het begonnen bij jou.... SPANNEND!!!!!!!!!!!
    We zullen heel hard voor je duimen en hopelijk zet het door en heb jij nu heel snel je kindje in je armen!!!!!!!

19. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ella - ik ben zelf nog nooit in India geweest, mn vriend heeft daar een tijdje gewoon ivm zijn werk en mn moeder is er 4 maanden geweest om vrijwilligerswerk te doen. Maar ze zou dus nog wel een keer willen. Ze vond het wel heel heftig, maar ook heel bijzonder daar. Hoe gaat het met je harde buiken? Je was nog laat bezig met je opruimwoede zeg! Ik had dat een paar weken geleden ook nog wel, maar is nu weg. Maar moet ook zeggen dat ik elke kast en la ook wel gehad heb. Zelfs de sokken van mn vriend liggen nu op kleur in de kast... Heb je goed geslapen?

Veronique - hoop zo voor je dat het door gaat zetten nu, het is er wel tijd voor in ieder geval! Spannend zeg! :)
    Mn zoontje is al een paar keer met vriendjes naar voetbal geweest en heeft toen ook mee gedaan. Maar was niet echt een succes. Moet ook wel weer eerlijk bekennen dat ik zelf ook niet zo'n zin heb om op zaterdagochtend in de regen langs een koud voetbalveld te staan.

Heb wel weer een redelijk goede nacht gehad. Werd wel vaak wakker van de harde buiken die ik nu bijna constant heb. Ook wel steken onderin mn buik gehad, maar volgens mij komt dat doordat ik een blaasonsteking heb. Ga dat vandaag even laten testen.

20. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Goedemorgen trouwens voor de rest! :D

Lekker geslapen allemaal? Ikke niet.... de bekende kwaaltjes hahaha! ;):D

Hier verder ook nog rustig hoor, geen enkel teken dat ik ook maar een baby ga krijgen binnenkort......... :(

Ella, is je huisje al helemaal opgeruimd?
    Ik heb boven de tummytub in de chloor staan (heb deze geleend van de buurvrouw) en straks is het badje aan de beurt......daar zit een soort van zwarte laag in zag ik, en dat terwijl hij nieuw is!!! :x
    Maar goed..... we hebben weer wat te doen zullen we maar zeggen he? ;)

Deel Deze Pagina