Mn vriend is nu even naar de apotheek om een potje te halen. Die houden ze elke keer bij de huisarts, super irritant. Vervelend dat je weer niet zo goed hebt geslapen...vanavond weer een kans!
@Roosenzo..... ja, das irritant, die potjes! En vanavond idd weer een kans,.... en elke dag is de kans ook weer groter dat je kind geboren wordt toch??
Roosenzo wat rot dat je waarschijnlijk blaasontsteking hebt! Hopelijk heb je snel uitslag en kun je starten met een kuur. Beterschap hoor! Lillibit , huh wat raar dat er dan een zwarte aanslag in zit?? nou idd zo blijf je bezig Veronique!!! wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! joehoeeee ik denk idd dat het is begonnen!! Hier ook een hele slechte nacht gehad! een hele zeurende buikpijn met ontzettend veel harde buiken. De hele nacht door. EN vanmorgen heb ik mn slijmprop verloren!!! (maar las al dat , dat ook nog niet veel zegt) Maar daarintegen geen steken zoals Veronique beschrijft...... wel nog erg harde buiken en krampen telkens????
Ella...... spannend!! Bij jou dus ook al????? Kunnen jullie wat deze kant op stralen?????? Hier niks.... geen buikpijn, geen slijmprop, enkel pijnlijke ribben, haha! Roosenzo; al bij de huisarts geweest??
lillibit , ja ik stuur je wat op! ik weet het niet hoor, voel me iig anders als anders! zeurende pijntjes, telkens harde buiken... ik wordt er helemaal zenuwachtig ervan!
oow niks aan he die pijnlijke rib!! maar heb jij dan meer ribben die pijn doen ??? jakkes! hopelijk geneest dat nog even mooi voordat de bevalling inzet! Lijkt me namelijk ook wel pijn doen met het persen...
meiden ik ben er even vandoor! kom vanmiddag weer...! Roosenzo , hoop dat je snel meer weet over eventuele blaasontsteking.... beterschap hoor! Lillibit , ik stuur wat krampen naar je toe ok!? Veronique , ik denk aan je!! enne HEEEEEEEEEL VEEL SUCCES MEID!
Ella- ja, de ribben zijn aan beide kanten pijnlijk, aan de ene kant duwt ie ws met de billen, aan de andere kant met weet ik veel wat, hahaha! Baby is vandaag tot nu toe wel heel rustig, meestal is ie beweeglijker! Heb je al een idee wanneer je de vk gaat bellen, Ella? denk in ieder geval aan je!! Spannend!!!!
Ella - spannend! Ons wel op de hoogte houden hoor! Ik heb geen blaasontsteking, heb vandaag ook die rare steek niet meer. Misschien was het een laatste indalingsactie ofzo... Ze gingen mn urine nog wel op andere dingen testen. Verder geen beweging hier...alleen heel veel harde buiken, maar die heb ik al zo lang.
Aah, Roosenzo, heb wel te doen met je hoor,.....loop je al zover over tijd en gebeurt er maar niks. Dan mag ik gewoon niet klagen eigenlijk..... Gelukkig dus geen blaasontsteking.....misschien toch voortekenen?? Ben heel benieuwd hoe het nu met veronique en Ella gaat!!!
Roosenzo , gelukkig heb je geen blaasontsteking!!! maar wat is het dan wel he..... Dus jij hebt ook telkens van die harde buiken en er gebeurt maar niks..... moeilijk he dat wachten! Heb je nu ook nog weer zo rare steek gehad?of helemaal niet meer? Lillibit , ben ook erg benieuwd hoe het met Veronique gaat!! hoop zo dat ze toch niet meer gestript hoeft te worden vandaag. zo heb nieuwe tafel gehaald..... en voel me toch anders als anders. Heb telkens zo zeurende pijn en af en toe een hele harde buik. Weet niet wat ik er van moet denken.
@Ella- haha, jij bent nog even een neiuwe tafel gaan halen!!! Staat ie mooi? verder nog niks doorgezet bij jou? Ik heb echt een slappe dag.... heb echt nog geen reet uitgevoerd en zelfs mijn vriend net een sms gestuurd, omdat ik geen zin heb om naar de supermarkt te gaan..... het idee alleen al dat ik de deur uitmoet...... pfff!! Heb wel lekker mijn boek uit kunnen lezen! Verders was de beeb vanmiddag wel weer heel druk, moet wat compenseren van wat ik niet doe denk ik, hahaha! Straks gezellig een vriendin op de koffie, toch nog ff een verzetje vandaag (vanavond dan....)!
gezellig dat je vriendin komt!! veel plezier alvast! oo maar een boek lezen is ook hartstikke lekker toch? geniet er maar lekker van! enne je man moet maar ff boodschappen halen hoor hier net zo..... mn man haalt straks maar even wat eten nou weet niet of het doorzet..... aan de ene kant denk ik van niet... maar aan de andere kant... heb me nog niet eerder zo gevoeld. buikpijn , zeurderig gevoel , harde buiken. Na ja we zien wel!
de tafel ligt nog in de auto! die mag ik er niet uit tillen.... mn man moet hem straks maar even binnen zetten en het onderstel eronder monteren. ben erg benieuwd! het is hoogglans wit met roestvrij stalen onderframe
Haha, je bent die tafel dus ook nog eens echt alleen gaan halen, en dat met die harde buiken!! Bikkel!! Tja, klinkt toch als een teken hoor,.... dat wat je nu voelt..... wat zou het anders moeten zijn?? Dat boek lezen was heerlijk, heb de volgende alweer op mijn schoot liggen! Had aan het begin van mijn verlof een hele stapel boeken gekocht, die ik nog perse wilde lezen... je weet nog nooit of ik er straks nog aan toekom, hihihi! Heb de afgelopen weken denk ik alwel een stuk of zes boeken gelezen, heerlijk!! Vriendin eet ook nog eens gezellig mee, dus mijn vriend mag zo lekker wat lekkers uitzoeken in de winkel! Doet hij met liefde hoor! Jou vriend dus vanavond de tafel in elkaar zetten? ben benieuwd hoe hij staat!!!
ja anders had ik em nu al wel staan hoor! Evenals het schilderij wat ik ook maar heb gekocht..... anders hing die nu allang! maar ja ik mag niets meer doen van mn man leuk he dat je vriendin komt eten!
heerlijk is dat he boeken lezen! heb ik al zo lange tijd niet meer gedaan. Ik was altijd helemaal fan van Renate Dorresteijn.
Ja, lees ook errug graag!! Mijn vriend heeft dan ook een vette boekenkast gemaakt hier in huis, waar ik erg trots op ben! Het liefst koop ik dan ook mijn boeken, ipv dat ik ze leen! Lees ook graag van de nederlandse schrijvers, literatuur enzo. Ook Niccolo Ammeniti is erg goed, laatst al zijn boeken gelezen. Heb net Judith Visser uit, "stuk", in één dag uit!
leuk hoor! ik lees eigenlijk nooit meer... ja op vakantie! jammer eigenlijk. Roos hoe is het nu met je?